Oma "pokeriurani"

• BustUout
      BustUout
      Bronze
      Oon pelannu noin 4 kuukautta FTP:llä. Aluksi kassa nousi hitaasti pari kymppiä, sitten aloin pelaamaan mtt-turneita. Nyt kassa on 170 dollaria, mutta kun en tiedä että mikä on mun vahvin osa-alue ja peli! Mtt-turneista kassa on kasvanu varmaa jotai 40 dollaria, omahassa pari kymppiä, ja sittareista pikkasen. Toivottavasti rämä töherrys tuli oikealle osastolle :D
  • 4 replies
    • military1
      military1
      Bronze
      Tänään sain rahat, ja uskomaton ylämäki alkoi heti. Cashier on reilun 170$ puolella, nytten vaan jalat tukevasti takaisin maahan ja vois vaikka mennä tason alemmas tota bonusta pikkuhiljaa vapauttelemaan etten mene katki
      (HUOM: aloitin ehkä turhan isolla tasolla mutta onneksi voittoa tuli)
    • lelexx
      lelexx
      Bronze
      Mä olen nyt tässä noin kuukauden pelannut ja tilillä reilu 300! Eli ihan hyvin on alkanut...Toivottavasti ylämäki jatkuu. Onnea kaikille muillekkin peleihin! :)
    • maybah
      maybah
      Bronze
      3päiväs 150$ noussu stäkki

nyt 400$ stäkki
    • 108500
      108500
      Bronze
      Viikossa veivannut ton 50$ Titanilla lukemaan 330$. SNG NL tasolla 5+0,50,10+1 ja on tullut pariin 20+2$ mentyä mukaan.NL Käteispöydissä käyty myös nappamassa paisteilta irtorahat pois. Suht hyvin menee vaikkakin olen pelannut ehkäpä liian kalliita pelejä rolliini nähden. Näillä
      tasoilla kuitenkin pelataan jo "ihan oikeaakin" pokeria, eikä porukka hillottele kokoajan jollain p**ka korteilla ohi.