Viikon kysymys: TAF -järjestelmä?

• Poll
    • Who will win?

• 3
        Sweden
        60%
      • 1
        draw
        20%
      • 1
        Greece
        20%
      Total: 5 Votes
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      PokerStrategyn Tell-A-Friend -ohjelman kautta voit kutsua ystäväsikin mukaan ja ansaita jopa 100$.

Kun saat ystäväsi sekä rekisteröitymään PokerStrategylle, että luomaan pokeritilin yhteistyökumppanimme sivuille bonuskoodiamme käyttäen, tienaat rahaa. Rekisteröityessään ystäväsi täytyy nimetä sinut suosittelijaksi, tai käyttää henkilökohtaista TAF -linkkiäsi.

Mikä on mielipiteesi TAF:ista? Turhaa näpertelyä vai yksi maailman parhaista järjestelmistä?

Ylistä tai hauku, sana on vapaa!
  • 3 replies
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Varmaan ihan kiva systeemi, jos kaverit ei vaan hannais ja rekisteröityis saitille. Se sanamuto "visan läpäisy" voi toisaalta karkoittaa joitain kavereita, kun tyhmät luulee, että se tarkottaa sitä luottokorttia. :D

Bannerit kun saisi suomeksi olisin tyytyväinen. ;)
    • osmapa
      osmapa
      Global
      Olenhan tuota koittanut käyttää, mutta vielä ei näytä onnistuneen. :)
      Ihan hyvähän tuo systeemi on, mutta bannerit olisi hyvä olla suomeksi.
    • Veikka6
      Veikka6
      Bronze
      Noi fisut mitä olen saanut tänne ymmärtäis käyttää sitä oikein, mut ei . Mä vien niiltä rahat meidän live peleissä ja olen kertonut mistä tämä johtuu: PS:än strategia sivustosta.Olen yrittänyt pitää huolta niistä opastanut ja näyttänyt mitä pitää lukea. Ne fisuttelee stäkkinsä heti ja hero ei saa TAF-taaloja. :D Paitsi yksi hankki mulle sen täyden potin, hänkin on kiitoksensa saanut.

Hieno systeemi ja toi visahan helppo kaikille edes 50% järjissään oleville. Monelle toi pokerin tilin teko tuntuu olevan vaikeata ja sit ne pelästyy ID tsekkii vaikka olen siitäkin kertonut. Omat PS sivuni ja kaikki muutkin systemit kertonut. Täytyy yrittää pitää vielä parempaa huolta noista TAF-kamuista jotenkin.

Jatketaan ainakin samaan malliin, ei ikävä kyllä ole parannus ehdotuksia tähän hätään.