Kävin vetämässä omppua....

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      ....ja tapasin kaverin joka hävisi rahansa ja sanoi minua aasiksi. Istuin everestillä omppupöytään ja mukana oli noin 40BB siinä pikku hiljaa katselin miten kaverit pelaili ja itse vetelin varovaisesti vain parhailla käsillä. Siinä sitten sain kasvatettua stäkin reiluun 100BB ja sitten voitin hieman onnekkaasti kaverilta melkein tuplat ihan amatöörimäisellä pelillä (mitä muutakaan voi odottaa kun omppupelejä on aika vähän takana). Ennen sitä kaveri oli ollut jo vauhdissa mutta hetkä myöhemmin hän alkoi pelaamaan että reissasi joka paikassa potillisen. Hetken aikaa mietin vaihtavani pöytää mutta jäi katselemaan tilannetta sitten käteen osui QQJ9 tupla suitti ja limppasin mukaan kun tiesin että kaveri vetää potillisen. Näinhän se teki ja minä maksoin. Floppi osui aika hyvin ollen QJJ, chekkasin, kaveri veti potillisen jonka maksoin, turni blankko ja mä chekkasin kaveri veti potillisen johon löin allit kaveri tietenkin maksoi täydellä ilmalla ja reloadsi samantien 100BB kassaan. Tuttu reissu PF, jonka maksoi 5678-haravalla joka osui floppiin ilman värin vetoa ja kaveri veti potillisen ja mä löin takasin ja muut kippasivat, vihu meni Alleihin ja käänti AAxx pöytään ja ei saannut apuja ja taas stäki mulle. Kirjoitti chattiin "donk" ja poistui pöydästä. Itse jäin miettimään että olinko tehnyt jotain kamalan väärää vai päädyin tulokseen että ehkä en vaikka amatööri olen ompussa. Lopuksi hävisi pari peliä mutta sain kuitenkin lähes 500BB pöydästä pois joten nyt on taas rahaa vähän aikaa testailla ompputaitoja.

Hurja peli toi Omppu on. Siinä kassa kasvaa sekä laskee aika nopealla syklillä.
  • 2 replies