Videot

• 6 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Fantasy99
      Mitä tarviiks noiden videoiden katseluun jotakin ohjelmaa kun mulla se katkasee katselun pienen alun jälkeen.

Yritin katsoa uudet degnic videot vaan enpä nähnyt pronssitasolla.
      Havaitsimme myös itse, että ainakin toisessa videossa on latausvaiheessa tullut jotain häikkää. Lataamme sen viimeistään alkuviikosta uudestaan, joten toivon mukaan silloin video on kokonaan nähtävissä. :)
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Mulla ei toimi kummatkaan, siis pätkivät viimeistään 5 min kohdalla. Paikka tuntuu olevan sama, latausongelma on hyvinkin syynä.

Ja näitä videoita olen odottanut innolla, harmi että tekniikka kenkkuilee. Degnicin ja muutkin suomen kieliset videot on ollet hyviä. Englanti ei ole ongelma mutta silti katson mielummin näitä.
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Sama juttu kuin PokerSharp tökkii edelleen.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Ei huolta. Kyllä nämä videot saadaan kuntoon. Suomenkielistä videotuotantoa ollaa muutoinkin lisäämässä ihan lähitulevaisuudessa, joten katseltavaa on luvassa jatkossakin. :)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo jotain ongelmaa nyt on, mutta pitää nyt selvitellä tuota vikaa. Kuittaan tähän kun nuo videot saadaan kuntoon. Patience..
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Juu updatea noista videoista. Ei pystynyt nyt millään korjaamaan, joten otin ne nyt pois sivulta. Laitetaan uudet versiot sivulle mahdollisimman pian.

Pahoittelemme teknisiä ongelmia, videot saadaan kyllä varmasti pikapuolin takaisin eetteriin.