itkiskö vai nauraisko........

• Veikka6
      Veikka6
      Bronze
      Kyllä tälläiset pistää miettimään synkkiä asioita pokerin jumalista. Kyllä tuli hoettua taas mantraa: pitkässä juoksussa pitkässä juoksussa minä voitan :)

Known players:
      Position:
      Stack
      CO:
      $4,00
      Hero:
      $4,90

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:heart: , K:spade: . UTG+1 posts a blind of $0,20. CO posts a blind of $0,20.
      UTG+1 checks, 4 folds, CO raises to $4,00 (All-In), Hero raises to $4,90 (All-In), 3 folds.

vihun eka jako ja kaikki sisään, totta kai otin kopin.

Final Pot: $9,40

Results follow (highlight to see):
      Hero shows pari kuninkaat (Ah Ks)
      CO shows suora, kuningas asti (Td 5c)

CO wins with suora, kuningas asti (Td 5c)

Runner runner fisuhan tämä oli

Ja hero sit pikku tiltissä katsoi asiakseen koolata tämän kalan:
      sama vihu nyt hero saa stäkkinsä takas :=)

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG+2:
      $8,18
      Hero:
      $6,25

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:club: , Q:spade:
      UTG+1 folds, UTG+2 raises to $8,18 (All-In), Hero raises to $6,25 (All-In), 6 folds.

Final Pot: $14,73

Results follow (highlight to see):
      Hero shows hai ässä ja kuningas kikkeri (Kc Qs)
      UTG+2 shows suora, viitonen asti (Jh 4h)

UTG+2 wins with suora, viitonen asti (Jh 4h)

sain kyllä sit puolet takas ennekuin vihu poistui.

Nyt nukutun yön jälkeen helpottaa jo, on aamu rukous pokerin jumalille tehty ja kaikki pahat sanat anteeksi pyydetty. Aamukahvit juotu nyt fisustamaan. :P
  • 4 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Suosittelen nauramista :)
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Juu nauraa kannattaa, kun nauru pidentää ikää ja pitkä juoksu merkkaa pokerissa paljon. :)
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Komppaan hibiä ja Degniciä. Nauru pidentää ikää ja pitkällä juoksulla voittaa tuollaisilta fisuilta varmasti.

Olen alkanut keräämään omia ohivetoja (no eihän niitä nyt montaa ole, minä kun voitan vain paremmilla korteilla :D ). Kun tulee paha ohiveto niin muistelen omien ohivetojen listaa. Vähänhän se auttaa mutta on sekin jotain...
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Itekki saanut havaita pokerijumalien kiusanteon edellisellä viikolla. Reippaasti plussan puolelle menossa ollut viikko kääntyi aikalailla +-0.

Syynä ollut mitä ihmeellisimmät vihuille tulevat suorat, esim tässä muutamia allin preflopilla.

4 kertaa KK vs AQ-AT, huom(!) kertaakaan ei A;ta pöytään :) Voittaisivat etes "rehellisesti" sillä ässän osumalla.

2 kertaa AA vs A7/A9, lähes täydellinen tilanne AA:lle, mutta vihun pienemmän kortin ympärille suora.

Muutaman kerran TT-QQ vs pienempi pari, vihu ei osu taskupariinsa ja minä "onnekkaasti" osun luoden samalla vihulle suoran :rolleyes:

Coin flipit eivät myöskään halunneet suosia. Hävisin noin 80% perinteisistä kaks ylikorttia vs taskupari tilanteista. Noita vain ikävä kyllä tulee pakollakin turnauksissa ja välillä sais voittaakkin.

Flopillakin napattiin muutamaan otteeseen vihu ryöstöstä kiinni, mutta jälleen selkeä suosikki asema runner runner suoraan. Noh en väitä, että en olisi itse tehnyt ohivetoja viikon aikana, mutta näemmä näille alkuviikon parille ohivedolle oli kasvanut korkoa pahanlaisesti ;)

Jokatapauksessa itse peliin olin viikolla tyytyväinen. Pari sittaria meni kylläkin täysin omaan piikkiin kärkiparin ylipelaamisen vuoksi (Lue: Vitutuskäyrä oli päässyt nousemaan), mutta noiden jälkeen pokerisofta menikin onneksi heti kiinni.