PS League #01 - jälkispekulaatiot

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kerro tähän viestiketjuun PokerStrategy Leaguen ensimmäiseen karsintaturnaukseen liittyen:

- mielenkiintoisia käsiä ja ratkaisuja
      - (teko)syyt, miksi noutaja tuli niin nopeasti
      - taktiikka, jolla pärjäsit
      - kaikkea muuta spekuloitavaa turnauksen aikana ja sen jälkeen :)

(Avasin tämän ylimääräisen ketjun, sillä tuo ilmoittautumisketju tuli ilahduttavan täyteen ja pelkillä ennakkoilmoittautumisilla)
  • 47 replies
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Noo mä voin näin etukäteen spekuloida, että pelasin ihan liian tiukkaa ja tämän takia jäi kärki saavuttamatta. :P
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Vituiksihan se meni. Ensimmäinen pelattu käsi preflop all in nauloilla kavereiden TT ja KJs vastaan. Floppi antoi KJs:lle värinvedon ja loppu on selvä. Toisen flipin otin KJ vs 66 ja floppi antoi kaverille setin. Näköjään koskaan ei voi olla 2Big2BFish :(
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Schlieben
      Vituiksihan se meni. Ensimmäinen pelattu käsi preflop all in nauloilla kaveriden TT ja KJs vastaan. Floppi antoi KJs:lle värinvedon ja loppu on selvä. Toisen flipin otin KJ vs 66 ja floppi antoi kaverille setin. Näköjään koskaan ei voi olla 2Big2BFish :(
      Kuulostaa lupaavalle. Ehkä mä saavutankin sen kärjen, jos tollaista roiskintaa meno on. :D

EDIT: Korjasin typon
    • 108500
      108500
      Bronze
      viduiks meni mutta menköön. En edes juuri muista mitä käsiä oli, jos edes oli mitään. Seuraavaksi en pelaa kipeänä.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Jaahas, se siittä sitten. Käteen K :club: J :club: ja floppiin A :club: T :club: , ei apuja joten pihalla sijalla 116.
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      AsJs ja floppi QsTd3s joten vaikea oli päästä eroon. Kaverilla naulat joten siihen loppui mun matka.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Neljäs pelattu käsi 45 minuutin sisään, viimeseen 15 käteen ainut..

Juhuli korottaa jostain keskipositiosta 50/100 tasolla --> 300. Oon smallis ja kiskasen 22:lla hieman alle alkustakin pinolla AI. Herra oli hyvä ja mietti loppuun asti, mutta makso lopulta 66:lla. Hieno maksu joo sinänsä ja mun pelit oliki sitte siinä.. Sijoitus juuri ja juuri sadan joukkoon voe paska.

// Aikasemmat pelatut kädet oli AKo:lla kylmä maksu huonosta positiosta 4bb reissuun. Missattu vaarallisen tuntunen flop check call ja turnilla jätkää vaille suoraan boardiin check raise bluffilla 720 merkkiä ylös. Seuraava oliki sitte jännä ku vaan button limppaa ja korotin sb:stä mutta sieltähän tultiinki sitte täysillä kylkeen.. paska käsi, helppo kippi. Kolmas oli sitte KTo:lla ryöstö johon kaks maksajaa ja missattuun floppiin taasen helppo kippi (päätyivät muuten AI, toisella jätkäsetti, toisella ei mitään).

Muut kovat kädet oliki 55:lla ja AT:llä halvat multiway flopit jeejee. Ja yleisesti pöydän tasohan oli.. pelaan ensi viikollakin :)
    • Elias529
      Elias529
      Bronze
      Joo eipä oikeen käsi käyny ekas turnaukses, AQ tuli kerran käteen mutta muuten oli pelkkiä roskakäsiä. J9s oli sitte se viimenen käsi millä tuuttas chipit sisään ja sain maksun AKo:lta joten se siitä. Sijotus joku 80. tai jotain, ehkä nuo kortit osuu paremmin ens kerralla.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Menin ja kippasin kärjen, vastassa setti ja päistä auki veto. Runneriväri olis tullu. Sihen se ratkes, sen jälkeen mentiin vaan alaspäin. :) Keskinappi ei kestäny lopussa kärkeä vastaan.
    • karik70
      karik70
      Bronze
      KK all in pre flop, kaveri meni ohi AJ:lla
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      (AsJs ja floppi QsTd3s joten vaikea oli päästä eroon. Kaverilla naulat joten siihen loppui mun matka). Sain ekan pelikelpoisen ja kuten huomasit, olin aika poissaoleva koko ajan. Huomio tuossa RandomEyes turneessa, josta ihmeellisesti tipuin 1775 pinnaa jäljellä, vaikka olin juuri sitoutista tullut sisään, mutta en pelissä X( Sitä olen koittanut selvitellä
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja OldDog
      Huomio tuossa RandomEyes turneessa, josta ihmeellisesti tipuin 1775 pinnaa jäljellä, vaikka olin juuri sitoutista tullut sisään, mutta en pelissä X( Sitä olen koittanut selvitellä
      Everestillä on (ainakin) freerolleissa sellainen käytäntö, että jos olet 5min sit-outissa, lennät turnauksesta pihalle. :)
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Stäkki vaan hupeni kun ei tullut korttia, JJ:n sain big blindiin ja kaikki kippas sen mulle... Turhaannuin ja hetken päästä tuuppasin 1100 77:lla AK koppasi kunkun jo flopissa. En vaan malta.

Mutta samalla pelasin yhtä fixed-pöytää ja sehän on kivaa ainakin verrattuna SSS:ään. Vedin jo ohi vihun kunkkuparista :D
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      66. Kaksi paria ei riittänyt kaverin flopattua suoraa vastaan.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Sija 56. Perinteisesti menin AK:lla poikki, kuten erikoisvalmennuksessakin nähtiin. :)

Vastaani pre-flop all-iniin sain jonkun pienemmän stäkin sekä isostäkkisen JJ:n, joka nappasi flopilla vielä setin. Turn antoi mulle vielä värinvedon ja gutarin, mutta eipä osunut.

Olin kyllä jo aiemmin käyttänyt tuurini, kun merkit meni keskelle AJ suittarilla. Vastassa AQo ja 55. Floppiin AJx ja kaksi paria kesti tuolloin loppuun saakka.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Oonks mä jo tippunu? :D
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hibi83
      Oonks mä jo tippunu? :D
      40 chippiä, editoin sijoituksen kohta..

Edit oliki 70 merkkiä viel eli no hätä.

Vedit viel kerran bb:stä 99:llä setin mut sit sb:stä 92o ei toiminu vaikka turnititki kaverin kärkiparia vastaan ysin.. Sijoitus 31 eli suht hyvin.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ColorFlusher
      40 chippiä, editoin sijoituksen kohta..
      Mutta otan maagisesti tuplat pari kertaa putkeen ja sinnittelen. :P

Tärkein saavutettu: enemmän pointseja ku PokkAA:lle. Wuhuu! :D

EDIT: Taas typo.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      hibi:n pakko-allin 90 merkillä 87o:lla tuotti hyvin, tripsit kasille ja JukePlayerin AT ei ollut mitään. Kohta olet taas bb:llä.

Mä lähdin buttonilta haastamaan sua 44:llä, sulla 99 ja piti, nyt sulla 210 merkkiä.

Mä vaihduin toiseen pöytään, mutta ilmeisesti sulle tuli sitten noutaja jollain tapaa. Sijoitus 31.

EDIT: Cfer sen tuolla ylempänä kuvasikin, sb:ltä lähtit katsomoon.