$2500 GP turnaus

• Elias529
      Elias529
      Bronze
      tommoseen tuli sitten yön varhaisina tunteina osallistuttua, kun sai vähän innostusta noihin MTT:iin tuon pokerstrategyn karsinnan kautta. Pelaajia turnaukseen osallistui 171 ja lopputuloksena oli lopulta toinen sija ja $410.40 tuli pääomaa lisää rolliin. Tästä ompi hyvä siirtyä sitten NL50-tasolle mätkimään oikeen kunnolla ja koittaa saaha kovat päiväansiot.

Jos tuosta turnauksesta nyt hieman yhteenvetoa tekee niin omalta osalta oli ihan oppikirjan mukaan pelattu jokainen käsi. Yhdessä vaiheessa tosin oli hieman tukalat paikat kun oli pelureita noin 20 jälellä ja itellä vaan 5,5bb.
      33:lla päästelin siinä merkit sisään ja sain callit AA:lta ja TT:ltä ja niin vain ohi veettiin flopilla. sen jälkeen sain yheltä fisulta tuplattua vielä rollin ja siinä vaihees ku finaalipöytä alko niin oli reippaasti päälle 30bb stäkkiä ja sai vaan rauhas ootella hyviä käsiä ja tehä niillä voittoo. huppiin lähettiin sitte jokseenki siitä tilanteesta että mulla oli semmonen 90k chippejä ja vihulla 160k. Parhaillaan pääsin nousemaan jo 120k rajaan mutta ei vaan kortti ollu suosiollinen sen jälkeen. Siinä vaihees kun olin tippunu takas johki 85k tienoille tuli TT kätöseen isolla blindillä ja kaveri korotti alkuun 16k. Siinä en oikeen muuta mahollisuutta nähny ku puskee chipit keskelle ja maksuhan sieltä tuli JT suittarilla. Kun floppiin tuli ensimmäisenä korttina jätkä ja 1-outtinenkaan ei osunu nii lopputulos oli 2. sija, mutta ihan tyytyväinen siitäkin.

Ehkäpä sitä vois koittaa taas joku päivä uuestaan näitä MTT:ia kun tuntuu nyt sujuvan ihan peruspelillä...
  • 1 reply
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Onnittelut! Itsekin pelaan turnauksia aniharvoin, kun niissä ei voi sen stäkin vieneen AK-käden jälkeen enää reloudata - toisin kuin käteisringissä. Kiva se silti aina välillä on joku turnauskin vetäistä, ovat tosin hieman liian pitkäkestoisia mun makuun (paitsi itsellä, jos AK osuu käteen jo ennen ekaa taukoa). ;)