Viikon haastattelu: typohh

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      PokerStrategyn tiimi laajenee, kun turnausexpertti typohh liittyy valmennusryhmäämme. Miehen haastattelu löytyy uutissivuiltamme tai suoraan täältä.

Tähän viestiketjuun voit kommentoida haastattelua tai halutessasi myös esittää typohh:llelle lisäkysymyksiä. Hän sitten vastaa niihin - mutta ainoastaan halutessaan...

Oletko sinä seuraava haastateltu? Vai tiedätkö jonkun, josta haluat tietää lisää? Tarjoudu haastateltavaksi tai ehdota haastateltavaa täällä.
  • 9 replies
    • simppa33
      simppa33
      Basic
      Mua ainakin aina kiinnostaa, et onko tullu jotain isoja turnausvoittoja? Oon utelias immeinen :D
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      typohh sanoo:
      Olen ohjelmoija ammatiltani. Sen myötä on ollut luontevaa varmistaa pokerikäsityksiäni kirjoittamalla yksinkertaisia ohjelmia, joilla voin testata erilaisia pokeristrategioita.
      Itselläni on myös hiukan ohjelmontitaustaa (no onhan sitä tullut tehtyä ammatikseen yli 13 vuotta :) ). Olen miettinyt voisinko mallintaa esim. SSS strategiaa ohjelmallisesti. Itse strategian koodaaminen ei ole vaikea mutta ongelmaksi mietinnöissäni tuli miten mallintaa vastustajat ? Pelkään että vastustajie teityn mallin (tai useamman) toteutus ei vastaa todellisuutta.

Äh, tuo kuulostaa hiukan epäselvälle mutta kerrotaan esimerkin kautta:
      - Mietin mitä vaikutusta SSS:ään on keskisuurten parien (77-TT?) korottamisen sijasta limpata mukaan pottiin
      - Teen ohjelman jolla mallinnetaan 10 hengen pöytää
      - Hero pelaa tarkalleen SSS:n mukaisesti ja sitten muokatulla strategialla
      Kysymykset:
      - Miten mallinnan vastustajat? siis miten heidän tulisi pelata

Helppo ratkaisu olisi tehdä heistä random pelaajia ja verrata strategian muutoksen vaikutuksia mutta voisiko tämän suoraan siirtää oikeaan peliin ?