PS League #04 - jälkispekulaatiot

• Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kerro tähän viestiketjuun PokerStrategy Leaguen toiseen karsintaturnaukseen liittyen:

- mielenkiintoisia käsiä ja ratkaisuja
      - (teko)syyt, miksi noutaja tuli niin nopeasti
      - taktiikka, jolla pärjäsit
      - kaikkea muuta spekuloitavaa turnauksen aikana ja sen jälkeen :)
  • 30 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Passiivinen maksuautomaatti vei 1000 merkkiä stäkistä pariin hölmöön bluffii (T korkuinen floppi, lähdin esittämään suoraa, tokihan SB:stä limpataan QQ:llä ja sökötetään turnille asti... ja sitten osutaan seuraavassa kädessä suoraan :( ) ja sitten Asslake koppaa heron puskun kärkiparilla omaa keskiparia vastaan.

LAGille aina nurja loppu. :)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Bad Beat, en ehtiny mukaan. Ei tuo vuokra-auton roju vaan yksinkertaisesti kulkenut kovempaa. No tähdätään siihen yhteen turnausvoittoon jatkossa.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Kiitos titanpokerin acconi oli jostain syystä suljettu, ja sain sen auki vasta 10minuuttia yli 20.00 en siis päässyt mukaan.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Mulla osui lähes bad beat, kun Gibin ja Espanjan rajalla lakkoiltiin ja rajan ylittäminen vei reilut kaksi tuntia! Hieman alle 1300 merkkiä oli silti vielä jäljellä, kun vihdoin pääsin kotiin. Nyt sitten odottelen pelattavaa kättä tai "pelattavaa kättä". ;)
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Vedin sitten alussa parit näppärät muuvit lähinnä zammya vastaan. Ensin limppasin UTGstä hyvällä suited connectorilla ja muiden foldatessa zammy korottaa blindilta, menin sitten maksamaan mutten osunut mihinkään ja piti foldata.

Heti seuraavassa kädessä muut foldaa ja zammy ihan selvästi ryöstää mun isoa blindiä pienestä blindistä! Korotan sitä bluffina päälle ja saan maksun, floppi AKx, AQx, AJx tai ATx ei nyt millään muista, ja pistän tietenkin c-betin zammyn sökötyksen jälkeen. Turnilla pöytään K, Q tai T ja molemmat sököttää, riverillä kuitenkin tilanne, että pöydässä AKQTx ja zammyhän yrittää tietenkin ässällään ryöstää tämän potin. Korotan viksusti puolet omasta stackistani ja zammy puskee all-in. :rolleyes: Oli sillä vissiin jo turnilta asti ollu se suora.

Sitten tuplasinkin kerran 87s vs 84s pf all-in! Takaisin noin tonnin stackiin, sitten pari kiekkaa foldailua ja A9:llä tietenkin ryöstetään blindejä ja saan BBstä maksun. Floppiin J98, vihu sököttää joten tuuppaan kaiken sisään. Pienen miettimisen jälkeen maksu tulee J2o:lta. Eipä tullu ohivetoa enään. Se oli siinä, tais olla sija 76.

Ei tää muuten haittaa, mutta kokonaiskisassa pääsee kärki nyt hirveesti karkuun. X(
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Riverillä vedettiin miun AK sta ohi ja stäkki kuivui kasaan. Kerran sain tuplattua, mutta lopulta kaverin nelospari oli liikaa KQs:lle.

No ens viikolla sitte...
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Heti vasemmalta pieneltä stäkiltä pusku ja maksu kädellä ATo, puskija näyttää 85o ja floppi molemmilta ohi mutta onneksi river toi ratkaisevan 8 ja pääsen harjoittelemaan ompputaitoja rahapöytään sijoitus 51.

Yhtään ns. virhettä en tehnyt pelissä vaan pelasin ihan hyvää peliä mutta eipä riittänyt tuon pidemmälle.
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Pelasinpas huonosti. Ei oikein ollut kontrolloitua menoa missään vaiheessa, ja reiluun tuntiin mahtui neljät allit. Kahden oman ohivedon jälkeen oli oikeus ja kohtuus tippua ohivetoon sijalla 44.

AKs vs. QQ, sain turnilta kallen
      JJ vs. KK, ei apuja
      JQo vs. KTo, flopilta J
      AJs vs A2o, flopilta ja turnilta kakkoset ja se oli sitten siinä.

Taitaa top-5 olla tämän jälkeen aika kaukana... pitänee katsoa tavoitteet uusiksi.
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      Ei käyny lappu tänään joten pelasin yhteensä 3-4 kättä ja viimesellä sitten A8s vs T8o tjsp sai turnille T ja se oli siinä. GG kaikille.
    • FiST67
      FiST67
      Bronze
      Jep Top10stä hännille kahdessa jaossa :D . Zammy vetäs riveri suoran, mun säälittävää bluffia vastaan ;( , (tai niin se ainaki uskotteli :D ). Ja heti seuraava: lahjotin suoralla chipit värille :( . Jäi just yli BB, eikä se siitä enää kääntyny. Alku meni ihan jees, mut tauon jälkeen alko taas hölmöily.
    • jurvonen
      jurvonen
      Bronze
      Ei yskäpari pitänyt AQ:ta vastaan... Jämästacki menikin sitten runner-runner-värille 3-way potissa. Hmph. :D

edit: lopullinen sijoitus oli sitten 25.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Hihhei, tähän mennessä mun paras sijoitus: 20! Kerran vedin neloset, mutta muuten olikin hiljaisempaa, eli aika tyytyväinen oon tähän sijaan. :sun:
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Joo, oli kyllä kuivin pakka ikinä (joo joo, selittää saa...)

Pari pikkuparia osui käteen ja kerran vissiin joku keskikokoinen suittari. Joku ässäsuittari mulla tais olla alussa ep:stä, millä korotin kevyesti, yksi maksu ja sit yks näistä ulkomaanelävistä oli just silloin muutaman käden mukana ja tuuttas allit. En nyt halunnut ottaa flippiä vielä siinä vaiheessa vaikka jo viimekertaisen turneen jäljiltä oli aika selvää, että sillä tuskin mitään oli.

Muutamalla totaalibluffilla pysyi just ja just hengissä ja Zammyltä sain yhdet tuplat (todella pienet) J8s:llä ihan lopussa.

Sit vihdoin QQ käteen ja tuuppasin hikimunan reissua vastaan. A8s:llä se sitten tietty koppas ässän pöytään ja se oli siinä.

Mutta siis oikeesti. Edes yhtään ässä-kuvaa ei tainnut osua kohdalle. K2o, T4o (4 kertaa), 32s, ja sitä rataa. Kerran ois kolmosparilla osunut flopilla settiin ja lopulta täkäriin, mutta nuokin osui käteen vissiin UTG:stä tms, niin ei arvannut lähteä leikkimään.

Saiskohan nuo valkovenäläiset pysymään poissa jos jatkossa kertois suomeksi siinä turnausketjussa, että mistä salasana löytyy ja vaihtais sen joka turnaukseen. Ärsyttää, kun ne tulee häröilemään ilman mitään päämäärää.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Sija 19, eli noustaan koko ajan. Lähes kokoturnaustop10:ssä.Perustiukalla vedettiin ja pelattuja käsiä ehkä jotain 10.
      77 koitui sitten kohtaloksi , kaverilla 99 ja turnilla mulle kolmoset, mutta yllättävää että kaverille antoi river sitten suoran...
    • Petu2
      Petu2
      Bronze
      Jännittäviä hetkiä 29. kädessä kun maksoin BigFishin AllIn-puskun riverillä flopilla pariutuneeseen sateenkaaripöytään riverillä... Bluffihan se siellä ja stacki tuplaksi! :)

Alussa pöydässä oli sellainen kivikko, että oikeastaan oli ihan hauska vuorotellen ryöstellä blindejä, maksuja ei saanut keltään! Tilanne muuttui vasta oikeastaan kun ZammyG tuli vasemmalle sotkemaan mun peliä. ;(

Lopuksi sitten klassinen kuolema, kun puskin melkein UTG:lta loput keskelle AJs:llä kun vastassa olikin sitten ColorFlusherin AA... :woot:

No ei kai näille voi mitään. Ensi viikolla uusi yritys finaalipöytään!
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Sija 7 eli finaalipöytä. :)

Matkalla sinne sai muutamia kertoja tuplailla, mutta muistaakseni aina taisin kädessä olla johdossa. Finaalipöytään joudun heikossa hapessa, mutta "hip hei!"-huudoin saatetut all-in-tilanteeni eivät saaneet koolaajaa ja stäkki nousi.

Turmioksi koitua 3-way-all-in. Kädessä mulla oli KQo ja paljastin korttini vahingossa pelikavereille, niin kuin altaolevasta chat-keskustelusta näkyy:

Jakaja: Korttisi Ks Qc
      helipori: nyt sait päänahkani cf
      zammyg: videolta voitte sitten nähdä, kuinka kippasin A9 tuossa äsken
      paffox: KQo
      paffox: hip hei!
      Jakaja: Jaetaan floppi
      Qs 7c Js
      Jakaja: Jaetaan Turn
      Qs 7c Js 4d
      ColorFlusher: J7s olis ollu
      Jakaja: Jaetaan River
      Qs 7c Js 4d 8s
      Jakaja: hikimuna näyttää Kolmoset
      8c 8h
      Jakaja: paffox näyttää Pari
      Ks Qc
      Jakaja: perrinrento näyttää Pari
      Td Th
      Jakaja: hikimuna voittaa kädellä Kolmoset
      8h 8s 8c Js Qs 16,061
      Jakaja: hikimuna voittaa kädellä Kolmoset
      8h 8s 8c Js Qs 16,061
      Jakaja: paffox on selviytynyt turnauksessa sijalle 7.

Flopilla olin vielä saamassa mukavaa pottia ja turnillakin, mutta riveri aina kaiken muuttaa voi. Ensi viikolla sijoitus paranee jälleen! :)
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Sain merkit Zammyä vastaan preflop AQo vs QJo, mutta flopin J ratkaisi pelin eikä apuja tullut. Ilmeisesti olin käyttänyt onneni loppuun kun floppasin JJ vs 66 quadsit ja vedin ohi kun merkit meni keskelle preflop. Olen silti tyytyväinen, kun toista kertaa peräkkäin päästiin finaalipöytään asti seikkailemaan. Ens viikolla jatketaan tasaisten sijoitusten napsintaa. GG everyone!
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Taitaa top-5 olla huomenna Ridehard, Ryyti, Jukesbox, ForTexi ja Zamwise...
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Paransin kolme pykälää viime viikosta eli sijoitus ihan ok 3.

Ft meni oikeestaan aika heikosti, joten vähän jäi kyl karvas maku suuhun:/ Jouduin jopa vetään zammystä ohi pf all inis alikorteilla, olisko ollu 8 hai vs AQ..

Lopulta sitte meni suurin osa merkeistä amatöörimäiseen kolmanteen peräkkäiseen ryöstölyöntiin, vaikka käytännössähän olis pitäny tietää ettei siellä voi olla vastustajan lyönnissä millään kolmatta kertaa paskaa peräjälkeen.

No vaikka ft kusi mun osaltani aika pahasti niin muuten oonki sitte tyytyväinen. Olin koko turnauksen ajan melko kärkisijoilla ja vaan yhes vaihees kävin kattelees pohjaa, mutta sieltäkin noustiin. Pääsin siis käyttään stakia ihan kohtuullisesti hyväkseni kuitenkaan joutumatta ennen ft:tä vetämään all ineis kuin kerran ohi (A5s vs 88, en muista kuka). Ja lopultahan pääsin finaalipöytään chipeissä tällä kertaa toisena (viimeks liidis) ja kai mä siinä hetken aikaa olin jopa 40k merkeissä, mutta lopultahan se paska peli sitten palkittiin ei siinä mitään.

Uutta kokonaistilanteen sijoitusta odotellessa..
    • 1
    • 2