H.O.R.S.E

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Kuinka moni taitaa muita pokeri variaatioita kuin NL Holdemin ? Kuulen aina sanottavan, että hyvä pokerinpelaaja taitaa kaikki eri variaatiot. Itse on pakko myöntää, että en ole jaksanut perehtyä muihin kuin holdemiin. Tuntuu, että joka päivä oppii siinäkin jotain uutta.. Ja Fixua vaan yksinkertaisesti vihaan. Uuh minulla on täyskäsi uuh check reissaan ja saan massiivisen mutaman blindin lisää potiin. Hitto kaveri checkkas perässä nooh ensi kadulla sitten :D No joo.. ehkei ihan näin mutta Helpompi sanoa vain Kiitos EI fiksuiluille. Omahaan olen taas liian tyhmä kun niitä kortteja tulee niin pirusti :D ja muut ei vaan iske..

Perusteluina olen kuullut, että jokaisessa variaatiossa joutuu keskittymään eri taidon osa-alueisiin. Ja näitä monipuolisia taitoja voisi tuoda myös mukaan omaan leipälajiinsa. Jolloin Oppisi näkemään tilanteet hieman eri valossa ? Mahtaako olla näin ?? En kyllä meinaa ihan heti muita pelejä opetella mutta, ei pidä koskaan sanoa EI koskaan =)
  • 1 reply
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Mielestäni niistä saa aika paljon ideoita. Studista olen oppinut paljon esimerkiksi eristämisestä ja kuinka hieno juttu on pelata huppi pottia, sekä aggressiivisuuden tärkeyden. Stud hi/lo:ssa taas passiivisen makselun iloista. Razzissa lähinnä puutui takapuoli.

Olen noita turnauksia pelannut, ja sieltä tuli jopa voittokin starsin puolelta. Lajina HORSE on mielestäni hyvinkin yleissivistävä, että jos ne pelit handlaa, niin tuskin on mitään lajia missä ei pärjäisi. Tokihan rinkipeleissä kyllä aika brutaalisti tapetaan fisut, mutta turnaukset... Olkootkin fixua, kyllä siitä saa NL peliinkin irti paljon. :)