Yleisesti turnauksista!

• TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Eihän ole väärin mennä all in ennen floppia kun taskukortit on ATs blindit 1000/2000 ante 800 ja mun stäkki n.6500?!
  • 4 replies
    • Ridehard
      Ridehard
      Bronze
      ei
      edit: sori huono vastaus mut joku osaavampi voi perustella.
      Mun mielestä ku stäkki alkaa olee noin vähän alle 10BB niin silloin pitää alkaa jo puskee firstin jo aika kura korteilla koska kohta ei vastustajat edes kippaa mitään kortteja sun puskuihin ku stäkki alkaa olee niin pieni.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      jep, kyllä ite pusken tuossa vaiheessa aika pitkälti ak,aq,aj,at,a9,a8,a7,a6,kq,kj,kj. Kaikki parit, jotain 56,67,78 suittareita. En myöskään hirveemmin osaa luetella mitään tilastotietoutta mutta omia käsiä millä tossa vaiheessa uskaltais lähteä puskeen.
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      Ei tossa vaiheessa enää kannata eikä ehi parempia kortteja odottamaan kyllä minun mielestä :)
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Jep puskua vaan ehottomasti tollasella kädellä. Hyvä käsi ja odottamista vastaan on viellä tuo hemmetin iso ante. Menee jo kaheksas osa stackistä aina tuohon... Mites se tuo ante noin iso onpi? Eikai se yleensä oo lähellekkään noin iso suhteessa blindeihin vai meinaako dementia jo iskeä...?