PS League #06 - jälkispekulaatiot

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kerro tähän viestiketjuun PokerStrategy Leaguen kuudenteen karsintaturnaukseen liittyen:

- mielenkiintoisia käsiä ja ratkaisuja
      - (teko)syyt, miksi noutaja tuli niin nopeasti
      - taktiikka, jolla pärjäsit
      - kaikkea muuta spekuloitavaa turnauksen aikana ja sen jälkeen :)
  • 18 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Ikävästi lähin yhden sijan ennen PokkAAta. Perus blindien puolustus koitui kohtaloksi taasen. Tällä kertaa buttonilla tosiaan oli käsi eikä mun 53o tullut ysiparista ohi. Harmillista.

Otin nauhalle tuon puolituntisen minkä mukana sitkuttelin, jos laittais vaikka tuonne fun-osioon..
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Itselle sija 48 eli yksi pykälä paremmin kuin Tikkarilla. Päätavoite siis jälleen tuli saavutettua. :)

Aloituspötään osui PS-nelikko, kun meikäläisen lisäksi välittömästi mun oikealla puolella istui zamwise, siitä yksi pykälä eteenpäin Tikkari ja muutama jakkarallinen eteenpäin istui Jim9137.

Lopullinen lähtö tuli eri pöydässä. Käteen 67s ja yritys viedä blindit. Pikkublindi puolustaa kädessään 44 ja mä nappaan kopin. Eipä tullut pöytäkorteista apuja ja riverin 4 löi lopullisesti kanveesiin.

Ensi viikolla finaalipöytään! (onkohan tämä jo kulunut sanonta...?) :)
    • 108500
      108500
      Bronze
      Sija 30. KK ei pitänyt AQ vastaan.....
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      29 tai 28, qq ei pitäny 2x aj:tä vastaa
    • jurvonen
      jurvonen
      Bronze
      jea, vielä mukana... olin pudottamassa neurotikkia ja pokkAA:ta, kävi sinänsä kyllä tuuri.

Alussa yksi käsi oli koitua jo kohtaloksi: Minulla AQ, vihulla KK. floppi AKA, ei apuja... jäi noin 200, mutta nousin vielä ja pysyttelen top5 joukossa.

Mutta nyt kun kerta QQ ei pitänyt preflop all in-heitossa AKs vastaan, niin jäljellä 1300 merkkiä ja ulkona top 10. Kohta putoan. :D

edit: 66 kuitenkin piti, nyt stäkkiä vajaa 5k
      lisää edittiä: final table ja 10. sija. Muutama ihan jännä käsi, huh huh. :tongue:
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Paras sijoitus koko sarjassa: 11

Lopussa puskin K4s:llä ja vihu koppas hmm. missä se Pok3rspelar3 mut tiputtikaan 88 vai QQ (äh, en muista enkä jaksa kaivaa historiasta), sai kuitenkin setin eikä mulle tullut väriä vaikka fopille tuli 2 pataa...

Olis se kiva päästä joskus finaalipöytään mutta minulta se vaatii myös hyvää tuuria. Paremmille hävisin.
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      Hyvä turnee oli, kävi lappu ja pääsin toisen kerran finaalipöytään AQs laitoin allit ja toivoin että kukaan ei kato mutta kaveri löysi AKs ja se oli siinä :) ei ollu yhtää itkupillejä samassa pöydässä missää vaiheessa niin oli ystävällinen fiilis läpi turnauksen GG kaikki :P
    • pirmaki
      pirmaki
      Bronze
      paras sija mullakin 9.
      peli kulki muuten hyvin paitsi finaalipöydässä.
      Peli ratkes oikeastaan kun menin kattoon AJ kädellä kun pienempi stakki löi
      ja eipä se mulle osunu,pikkupari vei ison osan mun merkeistä.
      Lopuksi löin loput Kx kädellä ja hävisin paremmilleni.
    • Makkeli75
      Makkeli75
      Bronze
      jep, jep viimeks finaalipöydän 8 nyt 6. ihan tyytyväinen pitää olla, taidolla ja TUURILLA. harmi vaan ettei oo osallistunu kun 3een turnaukseen
    • mcine
      mcine
      Silver
      Alussa tuli ihan lappua, kun näytin olevan pokerstrategyn henkilökunnan pöydässä. Mut flopit ei osunut kovinkaan usein. Enkä heti alkuun menny riskeeraamaan turhia.

No vähän turhan tiukasti tuli pelattua ja blindit mut söi loppuviimeks pois tilalla 22 .. tai jotain sinnepäin ... No menihän se siinä foldaillessa ..
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kuudennen turnauksen epäviralliset lopputulokset löytyvät nyt täältä. :)
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja jurvonen
      jea, vielä mukana... olin pudottamassa neurotikkia ja pokkAA:ta, kävi sinänsä kyllä tuuri.

Alussa yksi käsi oli koitua jo kohtaloksi: Minulla AQ, vihulla KK. floppi AKA, ei apuja... jäi noin 200, mutta nousin vielä ja pysyttelen top5 joukossa.

Mutta nyt kun kerta QQ ei pitänyt preflop all in-heitossa AKs vastaan, niin jäljellä 1300 merkkiä ja ulkona top 10. Kohta putoan. :D

edit: 66 kuitenkin piti, nyt stäkkiä vajaa 5k
      lisää edittiä: final table ja 10. sija. Muutama ihan jännä käsi, huh huh. :tongue:
      Ei sovi unohtaa mun QKo vs sun Q5s :)
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja PokerSharp
      Lopussa puskin K4s:llä ja vihu koppas hmm. missä se Pok3rspelar3 mut tiputtikaan 88 vai QQ (äh, en muista enkä jaksa kaivaa historiasta), sai kuitenkin setin eikä mulle tullut väriä vaikka fopille tuli 2 pataa...
      Putoamiskätesi:

K 4 buttonilta
      Pokersp3lar3 sb:llä 5 5

Pöytään: 3:hQ:s7 5 3
    • leluahma
      leluahma
      Bronze
      Ihan hyvin meni turnaus minun osalta, paikkana oli siis finaalipöytä ja sijoituksen 5.

Jäi kyllä harmittamaan, kun pelasin aika solidia peliä ihan loppuun asti mutta sitten isot blindit sokaisivat minut lopussa ja jostain syystä pistin vihun korotukseen kylkeen kaikki sisään jollain Qx suittarilla... Tää oli taas niitä, kun tuli heti mieleen että mitähän ihmettä mä oikein ajattelin. Noh, näitä sattuu vielä vähän aikaa ennenkuin tajuan, ettei ne kannata :D

Kiitos kaikille mainiosta turnauksesta, oli tosiaan mukavat tunnelmat ja kaikki tuntuivat oikein ystävällisiltä. Kunnon Friendly matsausta! Kiitti vielä kerran, ens kiekalla uudestaan finaalipöytään ja ehkä jopa voitto! (jepjep, kylläkyllä)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Eilinen masentava kokemus jatkoi samaa linjaa kuin vitosturneekin. Ei korttia -> pieni stacki -> pusku flippiin ja ulos.

Ensimmäiseen kolmeen varttiin ainoa pelikelpoinen käsi oli AJo. Kädessä taisi käydä 33 ja 44, mutta isompien stackien pariin kertaan korottamiin potteihin ei niiden kanssa viitsinyt lähteä. Vasemmalla puolella istui vielä ylivoimaisessa chipleadissa LAGisti pöytää alistanut pokerspelar3.

Alle 10BB:n stackille valuttuani käteen tuli AA, ja standardireissulla sillä sai blindit - jee. Seuraavaksi kädessä oli 77, BB koppasi puskuni AK:lla, riveriltä A ja palataan ensi viikolla.

Kokonaistilanne alkaa näyttää epätoivoiselta top-5:n suhteen. Sinne päästäkseen viimeiseen neljään tarvittaisiin varmaan jo pari finaalipöytää. Nopean excel-lookupin perusteella olen vielä kiinni onnekkaiden löysäilijöiden turnauspaikassa, mutta tällä menolla sekin tulee karkaamaan.
    • Ridehard
      Ridehard
      Bronze
      Täl kertaa kävi niin uskomaton joulu sen jälkeen ku BB:t alko olee noin ~300. Olin monta kertaa tippumas turnaukses mut vihut koppas mun allinit juuri oikeissa paikoissa. Silloin kun minulla oli korkeampi taskupari tai niiden ässät oli dominoitu minun ässälläni ja ihme kyllä ne kaikki piti. Sit pari kertaa sain ryöstettyä blindit aika kura käsillä niin yht'äkkiä huomasin olevani finaalipöydäs :sun:
      Edit: Lopuksi tipuin kyl vähän tyhmästi ehkä, eli QJ 2,5bb korotus joku tuli kylkeen niin tieshän sen et häviöl ollaa siin vaihees mut toivoin et ois kummatki kortit eläviä ja niinhän ne oli mut Ax vei taas tälläkin kertaa.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Remppasin tyylikkäästi onneni ohi ja unohdin koko turnauksen. :(

Ehkä sitä sit ens viikolla muistais tulla ottamaan osaa. :)
    • FiST67
      FiST67
      Bronze
      Joo on ollu vähän työkeikkaa vieraiila paikkakunnilla, joten 3#, 5# ja 6# jäänny väliin... Alkais olla loppukirin aika :D .