Alottelijan tuuria?

• neurotikki
      neurotikki
      Global
      Olen pokeria netissä pelaillut vasta vähän aikaa, noin 3-4kk. Mutta livenä pelannut paljon kauemmin. Sittareita lähinnä netissä tähänki asti että pysyny elossa. Turnauksia tässä nyt viimeaikoina alkanut pelaamaan, jotain pieniä sijoja tullu välillä. Eilen sitten pelasin 20+2d turnauksen, 30 ihmistä pääsi rahoille. Tipuin noin sijalla 40. 5+,05d turnauksessa oli osanottajia melkein 900, sijoitukseni oli siinä 70 pintaan ja kuittasin 15d. Ei huimaa mutta kuitenkin.
      Viimeisenä pelasin illalla 10+1d buy-innillä olevan turneen "3,500gb freezeout 6 seat". Pelaajia taisi olla hiukkasen vajaa 400.

Finaalipöytään siellä tuli päästyä, tipuin tosin kuudentena. Hilut meni keskelle kk parilla, ja tietenkin sieltä maksettiin se AA parilla joka kesti :) Mutta kuittasin kuitenkin 150d, isoin turnausvoitto itelle. Tästä se lähtee. Tattista hyvistä opeista :)

Edittiä: ja toki kirjotetaan tähän nyt mukaan se ps-karsintaturnauksen kakkosija viimeviikolta, oli ensimmäinen peli siinä sarjassa. Tänään tavoite päästä 10 joukkoon :)
  • 14 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onnea, siitä se lähtee! Huonoa tuuria finaalipöydässä, pakko kai tuolla KK:lla on merkit laittaa keskelle.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Nyt tässä menossa 3d rebuy turnee, rahasijoilla nyt 20d tulossa, yhen rebuyn alussa ottanut. Pitkän tovin olin tuolla top5:dessä, mutta nytkun pelaajia on 70 niin olen tässä 30 tienoilla. Päivittelen sitten tuloksia kun tästä mennään eteenpäin :)

Ny se sit loppu, sijaks tuli 16 ja rahnua tuli ikävä kyllä vaan 53d. Pelattua tuli kuitenki.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Kerrompa tässä taas lisää tilanteita. 6k quarantee 5d rebuyssä 19 sälliä jälellä ja olen vissiin 15 sijalla. huutelen taas lopputuloksia. Tähän asti päästy sisäänostolla ja addonilla. eli 11d kulunut.

EDITTIÄ: 12 jälellä.

Ja lopputulos 10sija, oli vielä 11 pelaajaa jälellä, olin bb 73k stäkkiä, 40k vei bb.
      Näppeihin tuli 98offari. Sieltä yks korotti 80k just siinä miettiessä peli muuttu finaalipöydäks niin maksoin ja vastassa a7. Floppi aaj. Game over. Kostuin taas jonkun 80d
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Lisää tätä taas, just loppu 3,5k quarantee 10+1d sisäänostolla, vajaa 600d tuli kakkosijalla. Hupissa omistin 50k merkkejä, vihu 500k. BB 25k. eka käsi 88 ja all in. Sieltä se veti 82 kädellä ohi saaden kolmoset kakkoselleen.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Hyvinhän sie runaat. Voiko sinua alkaa steikkaamaan kun veät nuin kovilla prosenteilla rahoille? ;)
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Siitä vaa kuule jos siltä tuntuu :D
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Onnea hyvästä turnaus menestyksestä. Sullahan noita isoja rahastuksia tuntuu tulevan kuin liukuhihnalta. Paljos rolli näyttää tällä hetkellä?
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      kyllä se melkeen tuolla tonnissa on. Otin tosin hieman tupakkirahaa omalle tilillekkin tässä yksipäivä :) Ja on tosiaan aloiteltu 50d ilmaisrahasta.
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      menestyksistä ;) Ihmettelen vaan, kun vielä pronssitasolla?
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Ei mitään hajua miksei titani päivitä näitä pisteitä vaikka olen pistänyt tuonne profiiliin sen TTR nickin. Full tiltin pisteet mihin sen 50d otin on päivittänyt, mutta siinä ollu hirveesti päivittämistä :D
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      pelaat rahat muualta kuin mistä pisteitä tulisi.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Jos on pelannut jo 3-4kk netissä ja livenä paljon kauemmin ei ole mielestäni enään kyse ihan aloittelijasta
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja neurotikki
      Ei mitään hajua miksei titani päivitä näitä pisteitä vaikka olen pistänyt tuonne profiiliin sen TTR nickin. Full tiltin pisteet mihin sen 50d otin on päivittänyt, mutta siinä ollu hirveesti päivittämistä :D
      Näet asian tuolta profiilisivultasi. Eli olet anonut Titan Pokerin tilisi liittämistä PokerStrategyyn. Titan käsittelee vielä asiaa. Nyt kun pelaat siellä parhaillaan, niin voipi olla, että he eivät näe syytä tehdä tätä muutosta. Mutta asian käsittely on siis Titanin päässä kesken, emmekä me ikävä kyllä voi vaikuttaa lopputulokseen. Ei auta muu kuin odottaa lopullista päätöstä. :)
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      selvä homma.. Tulipa pokattua 4 sija 2k quarantee rebuystä. pikkasen vajaa 200d napsahti taasen tilille ^^