Viikon Visa: Suittarikonnektorit flopilla

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tästä lähtien pääset joka tiistai testaamaan pokeritietämyksesi tänään käynnistyvän "Viikon Visan" myötä. Ensimmäisen osan kysymykset liittyvät tilanteisiin, joissa käteen napsahtaa suittarikonnektorit. Montako pistettä saat kasaan?

Tämänkertaisen Viikon Visan pääset tekemään tästä.

Pelinä on NL Hold'em fulli. Käteen osuu :diamond: Q :diamond: J ja floppiin napsahtaa kaksi ruutua lisää. Vihu tekee reilun tuntuisen korotuksen. Heitetäänkö nyt merkit keskelle vai omat kortit pakkaan?

Tällä kertaa "Viikon Visassa" pääset pohtimaan erilaisia pelitilanteita flopilla, kun kädessäsi on suittarikonnektorit. Perustuvatko omat vastauksesi pöytäkortteihin, vihun statseihin tai positioosi? Vastattuasi näet saavuttamasi pisteet sekä ratkaisumallit kaikkiin kysymyksiin.

Kerro meille tässä viestiketjussa mielipiteesi tästä visasta! Paljasta muille, montako pistettä sait kasaan ja oliko visa mielestäsi vaikea! :)
  • 25 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Sain 15/19 pistettä, joten ei kai tällä tuloksella oikein voi elvistellä... :)
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Pitäähän se aina PokkAA lyödä, 17/19 eli kaipa ihan ok tulos
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      17/19 tuli, kymysys kolmosessa päädyin maksuun, kun ton mukaan olis vaan pitäny korottaa menemään :)
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      15/19 mutta en osaa kyllä suittareita pelatakkaan ja suoranvetoja vihaan koska ne ei mulla ikinä osu :evil:
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Hö, itse sain 16/19. Aika helppoja olivat suurin osa, mutta tuo 3 kohta jäi kyllä mietityttämään.

Onnistuin luomaan itselleni kauhukuvia mahdollisista nutsisuorista ja riverin ohivedoista, joten päädyin kippiin. :) Mun mäihällä vihulla ois tossa se KQ tai sitten se vetäis Ax:llä runner runnerit.
    • biovaan
      biovaan
      Bronze
      15/19 tuli joka oli mulle jopa positiivinen yllätys kun ei noita tilanteita paljoa pääse tulemaan sss:ää tahkotessa :)
    • Cruul
      Cruul
      Bronze
      Positiivinen yllätys täällä myös... 15/19 :)
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      15/19 osui tännekin, parissa kohtaa kolmen pisteen sijasta tuli vain 1 piste.
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      15:pa hyvinkin, ja olen positiivisesti yllätynyt =p
    • nosebleed19
      nosebleed19
      Bronze
      Uuh, täydet sain. Kivoja ja hyödyllisiä nämä tämmöiset, kiitosta. :rolleyes:

Pari lausetta off-topiccia, sallittehan...

Olin ollut oman pelin kanssa täydellisen hukassa viimeiset viikkot, tasaista valumista jatkuvasti ja tason pudotus oli jo edessä. Sitten päätin pitää taukoa, ja palasin artikkeleitten, käsianalyysien ja muiden perusasioiden pariin enkä avannut softia miltei viikkoon. Ja kas kummaa, asiat korjaantuivat, parin viikon tappiot alkavat jo olla korjattu... Ja paljolti on kiittäminen tätä sivustoa. Pää selvisi, usko palasi ja opinkin paljon (uudelleen). Huraa \O/
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Joo 15/19 tuli pojoja tähänki suuntaa.
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      15/19, kaksi viimeistä valmiin värin pelaamista meni väärin. Enköhän nyt osaa pelata ne jatkossa oikein.

Muuten on vähän edellistä kirjoittajaa vastaava tilanne. Syksyn pelit ovat olleet sitkeästi +/- nollaa ja jotenkin vain tuntuu ettei homma lähde kulkemaan. Toisaalta taas materiaaleja ei ole tullut kevään jälkeen luettua, joten peliin on kai pesiytynyt pari sitkeää aukkoa. Opiskelu on syytä ottaa takaisin ohjelmaan.

Olen nyt kerännyt taas silveriin tarvittavat pisteet ja tason päivityttyä seuraavaksi ajattelin alkaa kerrata PS:n aineistoa. Viime viikolla postista tullut Gusin turnauskirja on puoliksi luettu ja eilen katsoin vielä degnicin erinomaisen NL10 BSS videon. Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu.

[edit: taso olikin jo päivittynyt]
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      17/19. Menin aika hämilleen siinä QJs JTQ rainbow pöydässä. :)
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      15/19
    • 96cigam
      96cigam
      Bronze
      Vastasin aika vaistonvaraisesti ja tulokseksi 15 pongoa. Hyvä ja mielenkiintoinen testi, lisää näitä.
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Aika lailla perstuntumalla ajelin minäkin ja tulos 17/19. Tuossa ekassa menetin heti nuo kaksi pinnaa, kun olisin ujosti vaan kipannut. Onneksi jatkokysymyksissä aggressiivisempi persoonallisuuteni otti ohjat. :P

Näitä vaan lisää, kun ovat varsin mukavia tapoja testailla taitojaan silloin, kun ei pöydän ääreen pääse.
    • bas1
      bas1
      Bronze
      15/19, nuo kaks viimeistä väärin.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No mä sain täydet mut olinkin osallistunut tuon visan laatimiseen hiukan.. :sun:
      Ekan olisin varmaan oikeesti jopa kipannu, pelkkä päistä auki veto, melkein potin lyönti ja pari pelaajaa takana vielä. Jos osuu vetoon niin vihulta ei välttis saa enää paljoa lisää koska mut olis helppo laittaa tuosa suoran vetoon. Eli se olis menny kyl väärin.
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      No joo olen aika passiivinen fisu 9/19 !! Taisin saada vain yhden vastauksen täysin oikein. Osasin valita sen 1 pisteen vaihtoehdon, jos se oli mahdollinen...

mutta joo-o on kiinnitettävä tuohonkin puoleen huomiota. Minusta aika aggressiivista peliä...
    • 1
    • 2