ohivetojen aamu.. :(

• MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      näin taas tänään, pienessä pöydässä koitin saada stakkiä nostettu.. aloitin 39$

siinä sitten pelailin ja käteen tupsahti

Preflop: Q :diamond: , T :diamond:

Flop: K :diamond: , J :club: , 9 :spade: - suoran pukkas sitten floppiin.

pakotin kaverin all in

vastustajalla: 9 :diamond: 9 :heart:

Turn: K :spade:
      River: 4 :heart:

Final Pot: $25,14

kaveri kuittas sitten täyskäden..

jäi mulla stäkkiä sen verran että vielä toinenkin ohiveto tuli... :( alko sen verran sylettää, että homman lopetin. . .

eli alamäki senkuin jatkuu, eikä tosta kassanhallinnasta ole näillä vedoilla paljon apua.. perk...
  • 5 replies
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Samaa meininkiä itellä, jos pääsee preflop alleihin nauloilla, niin kaveri vetää sen settinsä tai kahet parit sinne riveriin. Ja jos ottaa normi flipin AK vs pikkupari niin ei apuja pöydästä. No se on vain sitä varianssia, varianssia, varianssia...
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja MixsuPoker
      näin taas tänään, pienessä pöydässä koitin saada stakkiä nostettu.. aloitin 39$

siinä sitten pelailin ja käteen tupsahti

Preflop: Q :diamond: , T :diamond:

Flop: K :diamond: , J :club: , 9 :spade: - suoran pukkas sitten floppiin.

pakotin kaverin all in

vastustajalla: 9 :diamond: 9 :heart:

Turn: K :spade:
      River: 4 :heart:

Final Pot: $25,14

kaveri kuittas sitten täyskäden..

jäi mulla stäkkiä sen verran että vielä toinenkin ohiveto tuli... :( alko sen verran sylettää, että homman lopetin. . .

eli alamäki senkuin jatkuu, eikä tosta kassanhallinnasta ole näillä vedoilla paljon apua.. perk...
      Ei kannata murehtia. Ei tuolle minkään voi. Kaverilla oli tohon täkäriin noin 30 prossan mahdollisuus eli välillä se vaan paukkuu. Ei mitään erikoista, mutta kyllä se pannuun ottaa tietysti.

Itse en ole koskaan sitä pikku stackin peliä pelannut, mutta kokeileppa vaikka sitä jos alkaisi tuuri kääntyä. Itse olen huomannut että nää SSS kaverit tekee aika tasaista voittoa melkein joka pöydässä. Edellyttäen, että ei lähde sooloilemaan. Eli kylmät maksut ja limppailut oop voi unohtaa =)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      juu ei sitä kannata murehtia, tää on niinkuin vähän vuoristorataa, huonoa pelejäkin tulee välillä.. :) :spade: :club:

pitää varmaan koittaa noita pikku stäkin pelejä.. mut pakkohan noita pisteitäkin on kerättävä isoissa pöydissä...

mut palataan taas kun ohivedot ovat kohdalla :)
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      Musta on vedetty koko yö ohi :D Vissii 20 sittaria pelannu tässä ja rahapöytää uskalla edes yrittää. No joskus se menee näin...
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Ihan normaalia tuo ohivetäminen.

Tänään 1000 pelaajan turnaus. Paisti itse sijalla 16/58. Bubble olisi alkanut 50:n pelaajan kohdalla. Ajatus että rahoille ainakin. KK napsuu käteen utg:sta, perus reissu johon isoblindin maniac fisu de maximus tekee maksun. Floppi roskaa, all in, koska tiedän kaverin maksavan vaikka millä ja niinhän se tekee. Keskipari(88) ässä kikkerillä. Noh eiköhän ne tripsit napsu vihulle riverillä ja ulos.

Toinen oli jossain sittarissa perus KK vs Q9o flippi ja vihulle napsuu 9-korkea suora. Kypsä paisti ulos ja lenkki/salireissu. Ainakin saa energiaa pumpata rautaa ja juosta tuolla pakkasessa, kun ottaa hieman lämpöä ensin pöydän ääressä. ;)