AA kolmoset!

• TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Mulla oli AA kolmoset ja yks veti ohi riverillä suoralla ohi ja alkupääoma meni poikki X( Mutta eilen laitoin 10€ ja nyt on 47$ bankrollissa.. en jaksa ettii sitä kättä miten palasin ku sen jälkee pelasin freerolleja ja käsi historiassa on satoja käsiä ni en sen takia postaa sitä tänne..
  • 9 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Pelaat liian isoilla tasoilla mikäli alkupääoma katkeaa yhteen käteen. Tutustuppa pelikassan halintaan.
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Pelasin BSS NL10 ja BSS NL25 ja molemmissa oli yksi pöytää.. Vissii pöytien määrää pitää vähentää, vai?!
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      PS:n suosituksen mukaan sun pelikassasta pitäs löytyä semmoset 500$ NL10 ja 1250$ NL25 tasolle. Voit hävitä käytännössä hetkessä tuommosen rollin vaikka pelaisit kuinka täydellisesti. Joten, jos et halua erittäin suurella riskillä kasvattaa rollias niin sillä 47$ rollilla kannattais varmaan pelata jossain NL4 tasolla. Mihinkään NL25 pöytään nyt ei kannata ainakaan tunkea...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tuon Tikkarin linkittämän BSS-artikkelin toiselta sivulta löytyy selkeät ohjeet:

"Pelataksesi tietyllä tasolla sinulla pitäisi olla pelikassassasi vähintään 20 kyseisen tason stäkkiä. Mitä korkeammille tasoille etenet, sitä varovaisemmin sinun pitäisi tätä ohjetta noudattaa, sillä 20 stäkkiä on ehdoton minimi. On hyvä, jos pelikassasi on isompi, ja korkeammilla tasoilla se on jopa välttämätöntä. Korkeammilla tasoilla sinulla pitäisi olla ainakin 50 stäkkiä kullakin tasolla pelaamista varten.

Aluksi alla oleva ohje on hyvin tärkeä:

- Voit siirtyä ylemmälle tasolle, kun pelikassassasi on vähintään 20 ylemmän tason stäkkiä ja tunnet itsesi itsevarmaksi, ja uskot, että voit voittaa ylemmälläkin tasolla.
      - Sinun täytyy ehdottomasti siirtyä edelliselle (alemmalle) tasolle, kun sinulla on vain 20 ylemmän tason stäkkiä jäljellä."

On selvää, että Big Stack Strategy (BSS) vaatii selvästi suuremman pelikassa kuin Short Stack Strategy (SSS). Jo siksikin suosittelemme pienellä pelikassalla aluksi SSSn pelaamista ja sitä kautta pelikassan lihottamista. :)
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Eli pöytiä saa olla enemmän, kun tuo yksi pöytä on niin pitkäveteistä puuhaa, vai pitääkö mun opetella yhden pöydän pelaaminen ainakin 1000 prosenttisesti SSS:lä jos ajatellaan kurinalaisuutta.. Kun tuo miltitabletus ei jätä muuta ajateltavaa peliajan parissa.. Ei siit tuu yleensä mitään jos mä pelaan yhtä pöytää siinä jo ehtii tekee himaaskareita välil ja kahvitkin keittää :tongue:
    • Elias529
      Elias529
      Bronze
      ei muuta ku 4 pöytää auki samanaikasesti NL4 tasolla BSS-strategialla jos pysyy ajatus kasassa. Sen verran samanaikaisia pöytiä nii alkaa niitä pelattavia käsiäkin tulemaan kohdilleen enemmän. Tuo $47 rolli ei missään nimessä riitä NL10-tason peleihin BSS-strategialla. SSS:llä kylläkin. Jos sivuston pienin mahdollinen pelattava pöytä on NL10 niin suosittelen kyllä ainakin sinne $100 asti kikkailemaan ihan SSS:llä ja sitte koittaa BSS:ää. Jos tulee takkiin nii takas SSS:n pariin kun $50 jälellä.
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Mulle sopii enemmän BSS jännityksen takii ja SSS:ää pelaan silloin kun haluan opetella tiukkaa ja aggressiivista peliä..
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Eli mun kannattaa pelata BSS:ää 0,01/0,02 tasolla niin kauan kunnes mulla on vähiintään 100$ ennenkuin pelaan 0,02/0,04 tasolla jne. Vai?!
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TidyVic
      Eli mun kannattaa pelata BSS:ää 0,01/0,02 tasolla niin kauan kunnes mulla on vähiintään 100$ ennenkuin pelaan 0,02/0,04 tasolla jne. Vai?!
      Kyllä.