PS League #08 - jälkispekulaatiot

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kerro tähän viestiketjuun PokerStrategy Leaguen kahdeksanteen karsintaturnaukseen liittyen:

- mielenkiintoisia käsiä ja ratkaisuja
      - (teko)syyt, miksi noutaja tuli niin nopeasti
      - taktiikka, jolla pärjäsit
      - kaikkea muuta spekuloitavaa turnauksen aikana ja sen jälkeen :)
  • 40 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tulipa heti alkuun todellinen bad beat! Toinen tai kolmas jako ja käteen naulat. Mua ennen joku vihu korottaa to 160, rereissaan to 440. Floppi K-korkea. Olen vihu checkaa ja mä olen lyömässä 600, kun Titan checkaa mun puolesta. Turnilla vihu lyö puoli potillista ja Titan foldaa mut...

No, liki 1/3 stäkkiä siis kateissa, joten hieman tasoitusta joudutaan antamaan. Kiitos, Titan! :evil:
    • theminna
      theminna
      Bronze
      No prkl, en päässyt loggautumaan sisään koko tilille. X( Juuri kun tuloksetkin oli paranemaan päin. No ei voi mitään, sitoutissa painetaan, sorry...
    • Kurpen
      Kurpen
      Bronze
      Biitti heti alkuun sivustolle ei pääse loggautuun lataa pöytiä vaan.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      No prkl, en päässyt loggautumaan sisään koko tilille. X( Juuri kun tuloksetkin oli paranemaan päin. No ei voi mitään, sitoutissa painetaan, sorry...
      Mullakin aluksi oli vaikeaa, mutta sinnikkään yrityksen jälkeen onnistui. Tosin sitten tuli toi AA-automaatifoldaus (vrt. aiempi viesti).
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      Tulin, näin? tipuin :p
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Back in business! Käteen JJ. neurotikki korottaa to 120, 3-bettaan to 360 ja neurotikki maksaa.

Floppi KT3 ja neurotikki puskee merkit keskelle. Haudan partaalla kävin, mutta pitkän harkinnan jälkeen maksan. Vihu näyttää AT, turn K ja river 7. Ställi nyt 1760. :)
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Persiilleen meni taas. Suurin osa stäkistä haihtu heti alussa yllättäen epäonnistuneeseen bluffiin flopattuja ässänelosia vastaan...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kolomeviis
      Persiilleen meni taas. Suurin osa stäkistä haihtu heti alussa yllättäen epäonnistuneeseen bluffiin flopattuja ässänelosia vastaan...
      Toi on tietty paras paikka bluffata. ;)
    • FiST67
      FiST67
      Bronze
      Heh en oo ehkä ikinä pelannu näin huonosti :( .
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Se siitä sitten.

Client potkas mut pihalle ja nyt sanoo että oon kirjautunut jo sisälle. Ei tod oo eka kerta Titanilla, kun näin käy. Yleensä viimeistään boottaus auttaa, mutta nyt ei sekään.

No, enpä oo viime aikoina enää Titanilla enää pelaillutkaan ja vähiin taitaa jäädä jatkossakin.

EDIT! No enpä näköjään ollut ainoa joka on saanut hittiä titanin puolesta.
    • xGeorge11
      xGeorge11
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja cashew123
      Se siitä sitten.

Client potkas mut pihalle ja nyt sanoo että oon kirjautunut jo sisälle. Ei tod oo eka kerta Titanilla, kun näin käy. Yleensä viimeistään boottaus auttaa, mutta nyt ei sekään.

No, enpä oo viime aikoina enää Titanilla enää pelaillutkaan ja vähiin taitaa jäädä jatkossakin.

Juuri näin mullekin.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Sama täällä useempaan kertaan yrittäny ei pääse sisälle tulee vaan lataa pöytiä ilmoitus.
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze

Nooh olishan siinä ollu värisuoran veto, siis jos kädessä olis ollu jotain roskaa parempaa :D
    • Iipero
      Iipero
      Bronze
      Mulla on vähä epävarma tunne tästä pelaamisesta ku linuxille asensin tän softan ni ei oikee toimi iha täydellisesti...
      Peli toiminnot kyllä toimii mut chatti ym. temppuilee minkä kerkeää... esim chattiin ei jää mitään viestejä ja cashieriin ei pääse katsomaan mutta pelata sentää pystyy (ainaki vielä)
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Alkuperäinen kirjoittaja Kolomeviis
      Pitää ne naulat näköjään sentään joskus mullaki :)
    • Petu2
      Petu2
      Bronze
      No niin,

Typohh järjestelmällisesti ryöstää BB:n joka kierroksella, käteen ei koskaan mitään millä vois vastata. Lopulta osuu 99 taskuun ja tietenkin stacki jo niin pieni että ryöstökorotus on All-in... Pakko maksaa...

Typolla 78s, floppi antaa OESD:n ja gutarin, joka riverillä täydentyy suoraksi.

No ei noi oddsit ollu pre-flopilla kuin 82%-18% mulle, joten enpähän ainakaan huonolla kädellä hävinnyt...
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Hyvin menee, oon kaks kertaa vetäny ohi connected suittareilla yliparista, ekan kerran korotan 65s ja blindeista tulee all-in joka on joku 2-3bb lisää joten maksan sen, siellä on QQ ja rumasti ohi. Vähän myöhemmin 87s, lyön all-in buttonilta kun SB on away ja BB on enää 7bb, BB maksaa ja sillä on 99, ja taas mennään ohi. On se rumaa.

Sit tein huonon maksun, tight pelaaja BB, korotan late positionista A7o, BB maksaa, floppi on A-rag-rag rainbow. BB donkaa puol pottia, maksan, turni rag, check-check, ja riverillä J ja se bettaa puol pottia ja oon niin tyhmä että maksan, siellä on AJ.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Lähtö tuli kun piti puskea K9s, ja AT koppaa, flopaten kahdet parit. Turnin ysi antoi vielä hieman toivoa mutta river blanco ja turnaus päättyi sijalla 28. Sitä ennen tyhmä maksu AJo:lla preflop, jossa hupeni stäkki huomattavasti.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Meni ihan kivasti ja sitte innostuin liikaa. Yhden missklickin tein K-hailla ässäkorkuiseen pöytään kun vihu donkkas all-in. Sitte innostuin puskemaan pienestä blindistä paistin isoa blindiä all-in. PokkAA maksoi eikä brunssonit pitäneet. :)