PS League #08 - finaalipöydän video!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      PokerStrategy Leaguen suomalaisten karsintaturnaussarja jatkui keskiviikkona Titan Pokerilla. Turnaus keräsi tällä kertaa 73 osallistujaa. Näiden joukosta voittajaksi selviytyi Jim9137. Nyt voit katsoa finaalipöydän jännittävät ratkaisuvaiheet videolta! Se löytyy video-osastolta tai suoraan täältä!

Tähän viestiketjuun voit kommentoida finalistien suorituksia ja kysellä heiltä peliratkaisuja. Itse finalistina voit perustella omat siirtosi. :)
  • 3 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Omalta osalta finaalipöytä alkoi Titanin teknisten ongelmien takia sit-outissa ja vieressä ollut lokki (Jim9137) pääsi ilmaiseksi napsimaan mun blindeja...

Mutta katsokaas videon kohdasta 5:45, kuinka paha sai palkkansa ja oikeus tapahtui. :)

Putosin pöydästä viidenneksi sijoittuneena (neljäs, kun kilpailun ulkopuolella mekastanut fransmanni suljettiin tulosluettelosta). Videon kohdassa 26:45 näet, kuin PokkAA-fisu lentää pihalle.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Oli just siinä kun korotin semmoinen tunne että nyt se PokkAA herää ja puskee ja mä tiedän että en voi kipata ja sitten sillä on AK ja floppaa kaksi paria ja mulle tulee itku. :(
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Hyvä video ilman ääniä.. ;) Jälkeenpäin kun katsoin niin en tehnyt suurempia virheitä ja bluffitkin upposi kun olin jo seurannut miten muut pelaa. kuitenkin jäi ihan hyvä mieli ensimmäisestä turnauksesta mihin osallistuin. Kiitos Pokerstrategylle !! Toivottavasti sitten seuraavassa mihin osallistun olisi vähän onnikin puolella.. xD