Viikon väittely: PokkAA on pian miljonääri!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      PokerStrategyn CM PokkAA aloitti torstaina "Matkalla miljonääriksi"-projektin voitollisesti. Nyt siis edes huono alku ei voi olla voittokulun esteenä. Mies on kohta miljonääri! Vai onko sittenkään?

PokerStrategyn Community Manager PokkAA:lla on käytettävissään $155,62 suuruinen pelikassa, joka on tarkoitus Mansion Pokerilla nostaa "Matkalla miljonääriksi"-projektin yhteydessä miljoonaan taalaan. (vrt. blogi).

Touhu alkoi torstaina kolmen SnG-turnauksen parissa. Kaikista tuloksena oli paikka finaalipöydässä - no, 10 hengen sittarissa taisi jokainen tuohon yltää... Positiiviset tulokset eivät silti jääneet siihen, vaan kahdessa näistä sittareista irtosi jopa rahaa: kerran $25 voiton kunniksi ja kerran $15 kakkossijasta. Kun kolmen sittarin sisäänostot olivat yhteensä $16,50, niin rahantuloa ei voinut estää!

Pelikassa nousi siis jo heti ensimmäisenä päivänä huikeat 15,1%. Unohtakaa osakerahastot, nyt tahkotaan tosirahaa! Valmentajamme typohh ehti jo laskeskella, että samanlainen päivittäinen kasvu nostaisi pelikassan yli 400.000 dollariin vuodenvaihteeseen mennessä.

Ennusmerkit jo ensimmäisen session jälkeen ovat niin hyvät, että PokkAA on takuuvarmasti pian miljonääri! Tosi on. Vai kuulutko sinä siihen häviävän pieneen vähemmistöön, joka suhtautuu tähän projektiin yhä hieman varauksella? Onko pokeripöytien megafisu viimeistään ensi viikon lopulla katkonut koko pelikassansa?

Kerro meille mielipiteesi ja osallistu väittelyyn!

Sana on vapaa!
  • 10 replies
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Suattaa olla, vaan eppäillä tuota soppii.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Toivotaan, toivotaan, mutta katsotaas että kuis äijän käy. Enpä silti kovin varmana pitäisi tuota puolimatkan krouvin saavuttamista ennen vuoden vaihdetta, sen verta pessimistinen olen. Eli kaipa siihen vähemmistöön sitten kuulun.
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Lähinnähän tämä kanta riippuu siitä, kuinka pitkä aika projektille on varattu. Jos puhutaan vuoden 2009 lopusta, ei missään nimessä, 2010 loppu en usko, mutta mitä pidemmälle takarajaa lykätään, niin sitä todennäköisempää se tietysti on. Ja kuka tietää vaikka se voittaisi lotossa. Edelleen, mitä pidemmälle mennään, sitä todennäköisemmäksi erilaiset projektin ulkopuolisetkin sattumat käyvät. Siis jos tarkastellaan puhtaasti kysymystä onko PokkAA jossain vaiheessa miljonääri, eikä niinkään sitä onko se tämän projektin ansiota.

Mutta sanotaan nyt, että jos sulla on viisinumeroinen luku pelikassassa esim. ens kesään mennessä, niin oot jo ylittänyt kaikki mun odotukset (kaikella kunnioituksella projektia ja pokeritaitojasi kohtaan).

Mutta toisaalta jotta voidaan puhua projektista (ja väitellä, onko tämä mahdollista vai ei), pitäisi tämä aktiviteetti rajata myös ajallisesti jotenkin...
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Oma veikkaukseni on, että pääset jonnekin 2000$ kieppeille tuosta suht nopeasti, ehkä siitäkin vielä jonnekin 10k $ ennen kesää, mutta sitten voi alkaa tekemään tiukkaa.

Sivuvetoja odotellessa ;)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Tottakai mikä nyt voisi mennä pieleen :P
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Hiphei, ja rahantuloa ei vois estää! :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      Oma veikkaukseni on, että pääset jonnekin 2000$ kieppeille tuosta suht nopeasti, ehkä siitäkin vielä jonnekin 10k $ ennen kesää...
      Oho, kylläpäs luottoa löytyy. Haluaisitko ostaa meikäläiseltä hyvän käytetyn auton - ratti ja neljä pyörää löytyy. Auto vaan sattuu olemaan tällä hetkellä tuolla Englannissa... Mutta lähetä mulle 10k tilille, niin mä sitten toimitutan auton sun kotioven eteen. ;)

(PS. Tuo autodiili-idea oli pöllitty Tikkarin real lifesta)
    • JRII
      JRII
      Bronze
      Aikarajaahan tossa ei tainnut olla, ja hyvät valmentajat avittamassa. Ehkä
      joskus...........
    • Sazem
      Sazem
      Bronze
      Eipä taida ihan heti tapahtua, mutta ohan tuo mahollista :D

Itellänikin on projekti, mutta yritän kerätä vain sellaiset 10k - 20k ja parivuotta aikaa. Saas nähä ;)
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Itse mietin miten tuo miljoonan onnistuis tienaan pelkällä pokerilla.

Alkutavoitteena tietenkin tuon 10000 kesän mennessä ja jottei homma karkais käsistä niin ensik pieniä välitavoitteita puolessa välissä 5000 hankittu.

Jottei homma menis yksinäseksi puurtamiseksi niin päätin heitää haasteen PokkAA:lle matkalla miljönääriksi.

Tienata aluksi 1 kesäkuuta 10000$.

Itse lähden mukaan peliin matkalla mijonääriksi blogissa voisin päivittää edistymistä.

Otatko haasteen vastaan PokkAA?

Jos et ota niin kokeilen itse toimiiko homma.