PS League #10 - jälkispekulaatiot

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kerro tähän viestiketjuun PokerStrategy Leaguen kymmenenteen karsintaturnaukseen liittyen:

- mielenkiintoisia käsiä ja ratkaisuja
      - (teko)syyt, miksi noutaja tuli niin nopeasti
      - taktiikka, jolla pärjäsit
      - kaikkea muuta spekuloitavaa turnauksen aikana ja sen jälkeen :)
  • 21 replies
    • Pleijeri
      Pleijeri
      Bronze
      Sinne meni mun turnaussarja,blindien välisessä aloin kikkailla AQ:lla ja törmäsin 2 settiin kun itse osuin ässään, kyllä nyt harmittaa. X(
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Todennköisesti muuvailen ja tipun pian. Vielä tosin mukana.
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Aika alkuun TT käteen, jolla hävisin n. puolet stäkistäni, kun yritin esittää täyttynyttä väriä turnilla. Ei vaan kantti riittänyt lyömään loppujakin merkkejä riverillä, enkä tiedä oisko Perrinrento edes irroittanut enää A-pari K-kikkeri kädestään. Sitten ihan kuollutta loppuaika. Pari kertaa ässä-kuva käteen, joilla sai blindit ryöstettyä.

Noutaja tuli sitten, kun puskin AJs:llä siitä jostain EP-MP tienoilta ja kaveri koppas 55:llä. Ei apuja ja ulos.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Jaha, noutaja tuli sijalla 22, kun cutoffiin A5 kipattuna, niin pakko oli puskea. Ajoitus oli vain väärä, Tikkarilta löyty SB:stä AQs ja ison blindin kaverilta JJ.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      jooo samaisella AQs tipuin pieniin, aikani työntelin ja lopulta sain maksun 6 8 kädellä AK:lta. Riveriin asti näytti hyvälle sillä oli päistä auki ja elävät kortit, Kirka kuitenkin pilas hyvän ohivedon. Taisin olla 17.
    • JukesBox
      JukesBox
      Bronze
      Meni lähes kokonaan foldailuksi, ja tilanteen tarkkailuksi tämä viimeinen osakilpailu. Takaa-ajajat olivat kokonaispisteissä sen verran lähellä, että alkuvaiheessa putoaminen olisi muuttanut tilanteen kokonaan. Eipä tullut superlappujakaan kyllä käteen oikestaan missään vaiheessa, joten selvisin ilman suurempia kiusauksia työntää koko stackkia keskelle.
    • Zhanukah
      Zhanukah
      Bronze
      Eipä kummempia. Ratkaisukädessä minulla isossa blindissä 88, MP omgloltilt korottaa, m2ksa maksaa, minä korotan ja kuten oletinkin omg foldaa (tavallaan squeeze play tilanne paitsi että maksalla pienempi stäkki ja niin pois päin). M2ksa taas maksaa. Floppi kaikki alikortteja. Ilmiselvää on että m2ksalla ei ole isoa paria. Menen all in. call. M2ksalla AK ja river on A.

Loppu sitten menikin etsiessä sopivaa paikkaa puskea ministäkillä. Se löytyikin mutta ei toiminut.
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Meni tämä liiga about niin tiukille kuin voi mennä. Tipuin sijalla 12 epätoivoiseen A5o alliniin keskipositiosta 1,2 BB:n stackilla. Jos olisin viitsinyt sen kipata, olisi sijoitus ollut 11 koska samalla jaolla isompi stacki tippui toisesta pöydästä. Sijalla 11 olisi tullut viides sija liigassa.

ForTexi meni ohi ja meitsi jäi joko pisteellä TOP-5:stä tai sitten jäin tasapisteisiin vitossijasta...

Jos osui tasapisteet, mitä sitten tehdään?
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BaboK
      ForTexi meni ohi ja meitsi jäi joko pisteellä TOP-5:stä tai sitten jäin tasapisteisiin vitossijasta...

Se on mainittu tuolla säännöissä eli tasapisteissä ratkaisee, kumpi tai kuka on saanut eniten yköössijoja. Jos nämä ovat tasan, niin sitten ratkaisevat kakkossijat, sen jälkeen kolmossijat jne. :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Oma tavoitteeni täyttyi kirkkaasti. Olin siis ennen tätä viimeistä turnausta sijalla 16 ja vain yhden pisteen päässä Lucky Loosers -turnauspaikasta. Pelasin siksi todella tiukkaa ja lähimpiä kilpakumppaneita koko ajan silmällä pitäen. Kippasin jopa kerran AK suittarin ja toisen kerran AK offarin. Yksi ysiparikin meni napilta pakkaan, mutta se oli tarkoitus lyödä hiphei - aika vaan loppui kesken, kun hakkasin samalla pudonneiden nimiä Exceliin...

Stäkki kävi jo alle 700 kun blindit olivat 300/600. Mutta sieltä sitten hiphein voimalla muutamia tuplauksia ja välillä kävin jopa nelossijalla. Finaalipöydässä olin kai sijalla 5, kun chipiiderin (ccie) kanssa otin yhteen. Mulla ATs (herttaa hiphein kera) ja vihulla AQo. Mulle ei apuja.

Ensi viikon keskiviikkona on vuorossa siis Lucky Loosers -turnaus, josta me suomalaiset napataan ne tarjolla olevat viisi finaalipaikkaa, eikö niin?! :) Ja ensi viikon sunnuntai vietetäänkin sitten finaalin merkeissä. Ranahtuloa ei voi estä... :)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA

Se on mainittu tuolla säännöissä eli tasapisteissä ratkaisee, kumpi tai kuka on saanut eniten yköössijoja. Jos nämä ovat tasan, niin sitten ratkaisevat kakkossijat, sen jälkeen kolmossijat jne. :)
      Nopeasti katsottuna isoinulla ja mulla paras sija on sama 12. ja toiseksi paras sija mulla on 16. ja "vihulla" 15. :rolleyes: OMG, LOL jne jne.

Kun siihen vielä yhdistää tämänpäivän hiuksenhienon eron 11. ja 12. sijan välillä, voisi sanoa että tuli todellakin täpärästi pudottua TOP-5:stä...
    • Zhanukah
      Zhanukah
      Bronze
      Se pitää vielä sanoa, että oli todella mukava turnaussarja. En tunne foorumin tai PS:n vakionimiä paitsi yhden kaverin joka tästä kertoi, mutta oli hauska seurata chättäilyjä sun muita. Pelin tasokin oli ihan mainio.

CojonesGrandesille, tai Tikkarille, kiitokset. Olet uskomaton sekopää ja taisin jopa oppia jotain tyylistäsi. Oh yeah baby.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Joo-o. Nyt tästä hetken ärsyyntymisestä laannuttuani. Voinen sanoa että penkinalle meni peli. JJ:llä buttonilla, vasurissa istuva kaveri limppas, korotin. Sain maksun. Muut foldannu. floppi jotain 67x, tuli korotus. Puskin siihe. 69o käänty o.O ja turni kutonen. Meikä pihalle. Pisti taas syömään. Meni mun jatkopaikkahaaveet sitten siinä.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Oma tavoitteeni täyttyi kirkkaasti. Olin siis ennen tätä viimeistä turnausta sijalla 16 ja vain yhden pisteen päässä Lucky Loosers -turnauspaikasta. Pelasin siksi todella tiukkaa ja lähimpiä kilpakumppaneita koko ajan silmällä pitäen. Kippasin jopa kerran AK suittarin ja toisen kerran AK offarin. Yksi ysiparikin meni napilta pakkaan, mutta se oli tarkoitus lyödä hiphei - aika vaan loppui kesken, kun hakkasin samalla pudonneiden nimiä Exceliin...

Stäkki kävi jo alle 700 kun blindit olivat 300/600. Mutta sieltä sitten hiphein voimalla muutamia tuplauksia ja välillä kävin jopa nelossijalla. Finaalipöydässä olin kai sijalla 5, kun chipiiderin (ccie) kanssa otin yhteen. Mulla ATs (herttaa hiphein kera) ja vihulla AQo. Mulle ei apuja.

Ensi viikon keskiviikkona on vuorossa siis Lucky Loosers -turnaus, josta me suomalaiset napataan ne tarjolla olevat viisi finaalipaikkaa, eikö niin?! :) Ja ensi viikon sunnuntai vietetäänkin sitten finaalin merkeissä. Ranahtuloa ei voi estä... :)
      kyllä me tästä finaaliin mennään... mulla sija 8 oli hyvä lopetus.. 3 /10 finaalipöytä sijoituksia, loput vähän huonompia... hyvä näin että Lucky Loosers -turnaukseen pääsi..
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      38., etten Tikkaria sentään ohittanut (vaikka uunoilin herran putoavan jo sijoilla 40-50). Alussa jotain söhelsin omiani (tässähän oli vain oma maine pelissä enää, ja no... niin) ja sitten AJo:lla puskin 1k stäkillä. 33 koppassi mietinnän jälkeen, ja pöytä ei auttanut.

Tästä on hyvä jatkaa. :)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Zhanukah
      CojonesGrandesille, tai Tikkarille, kiitokset. Olet uskomaton sekopää ja taisin jopa oppia jotain tyylistäsi. Oh yeah baby.
      Kai tämä pitää ottaa kohteliaisuutena :) Tuloslistaa kun selailee niin huomaa, ettei sekopäisyys kuitenkaan aina kannata.. Noh, aika löysin rantein tuli vedettyä nää. Normisti vedän tiukkaa :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Nopeasti katsottuna isoinulla ja mulla paras sija on sama 12. ja toiseksi paras sija mulla on 16. ja "vihulla" 15. :rolleyes: OMG, LOL jne jne.
      Haluamatta pilata mitenkään jännitystä, niin todella epävirallisen tilannekatsauksen mukaan sun toiseksi paras sijoitus on ollut 13. ja se tuli seitsemännessä karsinnassa (tulokset).

Mukaan lasketaan tietenkin aina viralliset lopputulokset, joista kaikki fransmannit sun muut on heivattu sinne minne ne kuuluukin. Mutta odotellaan nyt ensin huomiseen, jolloin saamme Titan Pokerilta tämäniltaisen turnauksen viralliset lopputulokset. Meillä on taas vaihteeksi listoilla muutama epäselvä nimi, joten pistemuutoksia saattaa tulla.
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      No way? Yes way! :)

Niinpä se näyttääkin olevan. Tarkistin vielä, että tämänpäiväisen tuloslistan sijoilla 13-19 (mun ja isoinun välissä) olevat nimet löytyvät ainakin yhden PSL-turneen tuloslistoilta joten se taidankin olla minä joka livahdan äärimmäisen tiukalla erolla ulos LL-turneesta.

Siis paikataan edelliseen että OMG, LOL, ja ... sry
    • Ridehard
      Ridehard
      Bronze
      Jeesh, kova oli turnaus ja liiga! Olin 7.pistettä jäljessä tamia lähdettäessä tähän viimeiseen koitokseen niin tavoite oli vain kiriä noi pisteet umpeen. Kun huomasin, että tamin stäkki oli romahtanut heti alkumetreillä niin en edes yrittänyt enää voittaa. Yksi ainoa flippi tuli otettuu silloin kun tami oli vielä turnauksessa mukana, se oli SB vs BB tilanne, jossa Anssi puski Q6s tyylisellä kädellä.Otin kopin AJs samaan maata ja me kummatkin saatiin sit turnilla värimme täyteen ja tuplat mulle. No sitten vaan odoteltiin ja toivottiin et blindit söisivät tamin.
      Näin tällä kertaa, GG ja kiitoksia kaikille!
    • 1
    • 2