Lucky Loser - Finaalipöydän video!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Otin taistelun tiimellyksessä koko PokerStrategy Leaguen Lucky Loser -turnauksen finaalipöydän videolle. Teknisistä ongelmista johtuen ääni ei ikävä kyllä tallentunut mukaan, vaikka kovasti ja kivasti peliä kommentoin. ;)

No, yritän tähän viestiketjuun kommentoida muutamaa kohtaa ilmoittamalla kyseisen minuuttiajan videolta. Videon pääset katsomaan Videot-valikosta tai suoraan tästä.

Jos jokin osuu videolla silmään, niin kysykää, kommentoikaa tai haukkukaa. Myös mcine (Titan-nimi: TMac74) voi vielä halutessaan analysoida finaalipöytää.
  • 2 replies
    • mcine
      mcine
      Silver
      Harmi kun Pokkaan kommentoinnit ei tullu mukaan, olis ollu mielenkiintosta kuunneltavaa.

Heti alkuu 78s cuttoffilta ja piti kattoo mikä on pöydän meininki.
      Kokeilin esittää taskuässiä limppaamalla mukaan, mutta sen verran pieni stacki, että ei sitä sit pelaan ruvettu kun tuli kohtuu korotus buttonilta.

Kai mulla joku KJ oli seuraavas kädes kun optimistisena callasin ja A-floppiin + reissu pisti mut kyllä foldaan senki .. ei oikee lähteny käyntiin..
      Ehkä tuo löysäily jäi vähän päälle edellisestä pöydästä, joka pieneni
      muistaakseni 6 henkeen asti

Sitten oltiinkin iha puskustackissä ja piti sit pistää kaikki Ax
      suittarit yms puskee, pikkupareja tuli huonoon positioon tosi usein, mut
      ei nillä uskaltanu yrittää. Aikasemmin turnauksessa kerkisin ison stackin pienentää vastaavilla pariinki kertaan.

Tuo Pokkaan video loppu mulla taas kesken niinku kaikki muutkin videot täälä.
      Loppu siihen kun voitin 99:llä 75:n puskun, eli varmaaan noin puoleenväliin ?

No koitin parhaani pysyä pelissä ja toivoa, että muut tiputtaa toisensa,
      mutta ihan ei onnistunu. Oli nii tiukkaa vastusta, että kokeilin vähä
      löysemmällä pelillä pärjätä kun en stackia saanu top3:een misään vaiheessa.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kokonaisuutena finaalipöytä oli varsin tiukka, joskin pikkustäkit joutuivat pakosta välillä puskemaan. Palkintorakenne (TOP5 sai finaalilipun) aiheutti taktiikkaan melkoisia muutoksia, silti sitä kai tuli itse otettua muutamia turhia/tyhmiä riskejäkin. En silti uskonut edes merkkijohdossa ollessani, että kippailemalla selviäisin finaaliin, joten silloin tällöin oli ryösteltävä...

Mielestäni mulle osui vähän ikävä positio, kun napilla ollessani chipliideri istui BBssä. Ja kun vierustoveri vasemmalta oli laulukuorossa, niin merkkijohtokin oli sopivasti siirtynyt yhden pykälän eteenpäin: taas napilla näin chipliiderin isolla blindilla.

Mukavahan noita chatti-ikkunan kommentteja oli lukea. Varsin paljon siellä eri kielillä tunnuttiin toivovan meikäläisen suurisuun putoamista. ;)

Videosta:
      (aika viittaa videon aikaan)

02.40: Käteen ihan kiva AJs, mutta kaikki foldaavat. Jonkun pikkustäkin puskun olisin tällä kopannut.

04.20: Käteen QTs, mutta mcine puskee. Jos olisi tullut mulle raakana, olisin todnäk. lyönyt 8,5k-9k ja tarvittaessa kopannut BBssä istuneen pikkustäkin puskun.

06.20: Käteen AQo, jolla haetaan blindit. Blindien puskuun olisin joutunut kippaamaan.

07.50: Käteen AKo, jolla korotus to 9500. Saan blindit, mutta BBn puskun olisin kopannut. Sen sijaan SBn puskuun olisin kipannut.

09.20: KK, jolla saan UTGstä blindit.

17.10: Käteen AQo napilla ja nyt lähden rohkeana poikana korottamaan chipliiderin kimppuun. Valitsen 3k/6k blindeihin korotuksen to 14k, koska pelkään isostäkin vähintään maksavan pienemmän korotuksen. Tulihan ne blindit sieltä. BBn puskuun olisi pitänyt kipata.

21.00: Käteen BBssä KJo. UTG+2 tekee minireissun ja täytyy kyllä myöntää, että teki mieli maksaa ja katsoa floppi. Reissun tekijä oli chipliideri, joten tyhmäähän se olisi alkaa sitä vastaan vääntää kättä.

21.40: Käteen SBssä J3o. BB mun vieressä oli vahva ehdokas seuraavaksi putoajaksi ja oli pelannut suhteellisen tiukkaa peliä jo ennen finaalipöytää. Olin jo etukäteen päättänyt, että jokainen raakana mulle tullut blinditilanne päättyy mun korotukseen ja maksan sen jokaisen puskun. Vielä ei kuitenkaan ollut sen aika, kun joku muu ehti korottaa ensin...

22.05: Napilla käteen 52s. Nyt tilanne ryöstöön voisi olla otollinen. BB on menettänyt tyhmässä tilanteessa merkkijohtonsa ja joutuu pelkäämään mun merkkipinoa ihan eri tavalla kuin aiemmin. En osannut kuitenkaan tietää, miten tämä Speedmonster suhteutuu korotukseeni, joten kokeilemallahan se selvisi ;) Nyt kävi kuitenkin niin, että pikkustäkkinen SB puski ja mulle jäi hieman yli 3k maksettavaa. BB kippasi, joten mulle tuli helppo kooli. Tuurit olivat tällä kertaa puolellani.

23.10: Käteen napilla AJo ja edellisestä vihun pudottamisesti "riehaantuneena" mennäänsitten korottamalla merkkijohtajan kimppuun. Blindit kotiin ja merkkijohto itselle. Nyt oli jo lähellä, että kippailemalla sitä voisi olla finaalissa, joten oli aika hieman tiukentaa peliä lisää.

26.55: Käteen AKo. mcine tekee minireissun to 12k. Normaalilla palkintorakenteella olisin puskenut merkit keskelle. Nyt pelkäsin jonkun isostäkin mun takaa maksavan ja olisin arvonnan hävittyäni ministäkkinä. Loppujen lopuksi helppo ja järkevä kippi, jolla varmisti finaalipaikan. Tässä vaiheessa olisi kai jopa AA-käsi kannattanut kipata - mutta olisiko siihen löytynyt luonnetta...

Kovasti ovat jo kansainväliset virkaveljeni ehtineet "kommentoimaan" videota. No, eivätpähän he muuta osaa... ;)