$20 buy-in MTT voitto + bounty

• typohh
      typohh
      Bronze
      En tällä hetkellä pelaile hirveesti muuta kun valmennuksessa, mutta mun hyvä ystävä oli yks bounteista $20 turnauksessa joten päädyin pelaamaan turnauksen. Voitin sit koko turnauksen mistä sain $474, minkä lisäks sain $100 bountyn (todella rumalla moovilla). Tajusin vasta myöhemmin että turnaus oli yks neljästä turnauksesta missä kerättiin pisteitä ja parhaiten sijoittuneet saa ylimääräisiä palkintoja. Mun voitton ja bountyn ansiosta sain tarpeeks pisteitä että saan $100 tai $200 lisää rankingista vaikka en pelannut kun yhden turnauksen neljästä. Sääli ettei toi ollu ensimmäinen turnaus, kohtalaisellakin suorituksella olisin varmaan saanu huomattavasti lisää pisteitä ja paremman sijoituksen rankingissä.

Se todella ruma moovi oli seuraava, 2 pöytää jäljellä, mulla on 19k kun average stäkki on ehkä 15k ja olen utg+2, blindit on 1k/2k, BB on bounty pelaaja jolla on stäkkiä 2.5k joten se tulee aina maksaan (se on pro pelaaja). Mulla on laatukäsi 73o, utg+1 on stäkkiä 17k mutta olen nähnyt että se kippaa herkästi, se aukasee to 5k, pusken all-in kylkeen. Arvioin että mun stäkin arvo on ennen kun puskua oli ehkä $70 ja bounty pelaajsta on $100. Minkä lisäks luulen että mulla on jonkin verran fold equityä utg+1 vastaan. Loppu pöytä foldaa tietenkin BBlle joka maksaa, ja utg+1 miettii ja viimeisellä sekunnilla maksaa AQo kädellä. En ole varma oliko moovi +$EV vai ei, sanoisin jälkikäteen että aika break even. Voitin potin mistä sain stäkin millä oli helppo selvitä finaalipöytään.

Turnauksessa oli tarpeeks weak vihuja että oli helppo hakea chippejä ja pysytellä kohtuullisessa stäkissä varsinkin turnauksen keskivaiheella.

Aika alussa turnauksessa oli tilanne missä mulla oli riverillä A tripsit ilman kikkeriä ja checkaan käden koska en voi kuvitella heikomman käden maksavan, seuraava vihu bettaa ja seuraava raisee, olin todella lähellä kipata, syy miks maksoin oli koska tiesin jälkimmäisen bluffavan paljon ja yllättäen sillä olikin täys bluffi, alkuperäisella bettaajalla todennäköisesti myös oli bluffi tai heikko osuma koska se kippas. Voitin alussa jonkin verran chippejä useammassa eri potissa sillä että sain heikon kärki osuman ja annoin vihujen yrittää bluffata mua ulos. Sain myös melkein tuplat K5o kädellä kun small blindi kuviteli että voi saada mut luopuun mun big blindista.

Finaalipöydässä sain 2 isoa kättä. Eka oli AA käsi BBhen millä koppasin short stäkin puskun ja voitin. Myöhemmin sain QQ käden sopivasti sen jälkeen kun olin 2 kertaa open puskenu late positiosta, joilloin sain kolmannelle puskulle maksun todella light.

Headsupissa jouduinkin sit laittaan vihun 4 kertaa all-in, joka kerta tilanne kolikonheitto tai mun eduks, ennenkun sain sen katki.
  • 2 replies