Viikon kysymys: Ikäsi?

• Poll
    • Who will win?

• 6
        France
        50%
      • 4
        draw
        33%
      • 2
        Romania
        17%
      Total: 12 Votes
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tällä viikolla yritämme selvittää PokerStrategyn Suomen sivuston käyttäjien ikähaarukkaa. Mikäli ikääsi ei löydy vaihtoehdoista, voit kirjoittaa sen allaolevaan viestiketjuun..

Lisää myös viestiketjuun sukupuolesi, onko joukossamme kenties myöskin kauniimman sukupuolen edustajia?
  • 45 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Avataan peli. Kolmenkympin kriisiä pukkaa, kohta pitää hankkia tupee ja ostaa urheiluauto. Sillä sitten ajellaan pitkin raittia ja yritetään bongata 18v. misuja kyytiin. Vois myös aloitttaa jonkun extremeharrastuksen, kuten esim. isojen aaltojen surffauksen tai basehypyn.

EDIT: [x] mies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mä olen ylittänyt jo tuon kolmenkympin mutta en ole päässyt ajatusta pidemmälle noissa sinun haaveissasi. Tosin kaksi lasta ja vaimo hieman haittaa ainakin noiden 18-vuotiaiden kohdalla. Tuosta lausesta varmaan selvisi myös tuo sukupuoli.
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Puolessa välissä kohti kolmeakymmentä. Sen verran kait sitä tohtii tässä lisäksi paljastaa, että en omista hametta. Tuo onkin mielenkiintoista nähdä, koska ensimmäinen nainen ilmaisee itsensä. Muistaakseni eräs nainen esittäytyi joskus uusissa käyttäjissä ja hänet morjesti tikkarin ja pokan ohella myös liuta muita :) . Kohteliaisuus, jota ei ainakaan minulle suotu.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Opiskelijaikäinen, ja [x] Kyllä kiitos. Huonon huumorintajun omaava parikymppinen, siis.
    • Kurpen
      Kurpen
      Bronze
      Kolmen kympin kriisi on jo ohi ja perseen alla vanha mercedes. Herään aamuisin ilman kelloa 5.30 kahvinkeittoon ja haen päivän lehden reinot jalassa narskuen. Polvia kolottaa taitaa tulla sade. Sunnuntaisin käydään sukulaisissa ja velipojan kanssa tulee riitaa 15 vuotta vanhasta jalkapallopelistä, mikä päättyy ratkaisemattomaan.

Videovuokraamo makuunin työntekijät näyttävät punkkareilta lävistyksineen ja värjätyine hiuksineen, eivätkä taatusti kuuntele sex pistolsia. Ainoa asia mikä on pysynyt ennallaan on,että ruotsin armeijassa saa käyttää edelleen hiuspussia.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Mä taisin unohtaa kriiseillä tuossa pari vuotta sitten. Henkinen ikä on jotain 23, mutta oikeasti numerot menevät jotakuinkin toisin päin. :D

Ja mun vaatekaapista löytyy muuten muutama hame. :P
    • Veikka6
      Veikka6
      Bronze
      Vanhaksi mieheksi vaimo haukkuu :) eli yli nelikymppinen, eläkettä odotellessa just ehtii tän pokerin jotenkuten opetella.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      Ja mun vaatekaapista löytyy muuten muutama hame. :P
      Ai säkin olet transu? ;) Tosin mä en mun vaatekaapin sisältöä paljasta...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Veikka6
      Vanhaksi mieheksi vaimo haukkuu :) eli yli nelikymppinen, eläkettä odotellessa just ehtii tän pokerin jotenkuten opetella.
      Veit hampaat ja sanat suustani. En kehdannut tänne edes mitään kirjoittaa, mutta sun viestin rohkaisemana ruksasin itseni myös yli nelikymppiseksi. :)
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Joo, "valtaväestöön" kuulutaan (ainakin äänestyksen tässä vaiheessa). Eli 31v ja miespuolinen.

Vaimo ja lapsia löytyy täältäkin päin, mikä tietysti rajoittaa pelejä jonkin verran etenkin alkuiltojen osalta.

Itseasiassa ainakin itselleni aika yllättävä tulos jo tässä vaiheessa, vaikka voihan olla että varsinainen massa on vasta kömpimässä sängyn pohjalta ylös :)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja cashew123
      Itseasiassa ainakin itselleni aika yllättävä tulos
      Samoin.

Osun myös haarukkaan 31-39v.
      [x] Yes please.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja cashew123
      Joo, "valtaväestöön" kuulutaan (ainakin äänestyksen tässä vaiheessa). Eli 31v ja miespuolinen.

Vaimo ja lapsia löytyy täältäkin päin, mikä tietysti rajoittaa pelejä jonkin verran etenkin alkuiltojen osalta.

Itseasiassa ainakin itselleni aika yllättävä tulos jo tässä vaiheessa, vaikka voihan olla että varsinainen massa on vasta kömpimässä sängyn pohjalta ylös :)
      Äänestystuloksen vääristymästä tässä on ainoastaan kyse ;) Kun ikähaarukka 31-39v on kerännyt tähän mennessä 11 ääntä ja ikähaarukka 18-19v. 10 ääntä, niin kyllä nuorisolla on selvä ylivoima (laske kaikki äänet yhteen vaikkapa ikävuosille 18-25...).
    • Pleijeri
      Pleijeri
      Bronze
      21 vuotta on kertynyt matkamittariin tälle jannulle. Vegas-iässä siis ollaan vaikka tänä kesänä pitkään haaveissa ollut matka Sin Cityyn jäi tekemättä. Noh ensi kesänä sitten vuotta viisaampana on toivottavasti pelikassaa tarpeeksi Vegasin valloitukseen. Siihen asti grindataan ja luetaan haaveillen esim. Tikkarin Vegas matkakertomusta/opasta.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Parikymmentä vuotta on kertynyt mittariin :sun:
    • JRII
      JRII
      Bronze
      He he! Viiskypää
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      23 vuotta mittarissa, enkä edusta sitä kauniimpaa sukupuolta :sun:
    • degnic
      degnic
      Bronze
      22 vuottahan sitä ajokortti näyttäis vaikka henkisesti sitä ei vielä olla päästy edes kaksinumeroiselle asteelle :)
    • Buutsi
      Buutsi
      Bronze
      36 muistaakseni... ..ja tulevat eläkerahat on jo jaettu kaikkien pelaajien kesken.
    • FiST67
      FiST67
      Bronze
      Vuosimallia 67, ihan niinku nickki näyttää, eli nyt kai 41v. Mulla on 5 muksua, iät 21, 18, 14, 5 ja 3v, Kolme ekaa ex:n kanssa ja 2 uuden :) . Joo muakin haukkuu vaimo vanhaksi vaik on itsekin jo yli 30 :D . mut en uskalla vaihtaa nuorempaan, kun se tulee niin prkleen kalliiksi :D . Ja isot pojat sanoo, ettei ne vaihtamalla parane!