Miljonäärin megaturnaus!

• PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Tänään keskiviikkona kello 21 alkaa Mansion Pokerilla (ja kaikilla muilla iPokerin sivustoilla) $6.000 GP Freezeout-turnaus. Sisäänosto on $30+$3 ja miljonäärimeikäläinen käyttää vihdoin Mansionilta saamansa turnaustokenin. (uutinen)

En onneksi ei joudu lähtemään turnaukseen yksin, vaan sankka joukko ihmisiä on tukena ja turvana. Turnausexperttimme typohh pitää kädestä kiinni. Myös muutama muu valmentaja sekä osa käyttäjistämme on jo vihjaillut osallistuvansa tuohon Mansion Pokerin $6.000 GP Freezeout-turnaukseen. Mukana ovat varmasti myös Miljonääri-kilpailumme kolme voittajaa:

Kilpailun 1 voittaja: NielsKoks
      Kilpailun 2 voittaja: Sawkko
      Kilpailun 3 voittaja: ALmightyAL

Kaikille osallistuville pelionnea ja menestystä!

Mikäli osallistut turnaukseen, paljasta tähän viestiketjuun pelaajanimi, jolla istut pöytään. Näin voimme kaikki seurata menestystäsi.

Ennen turnauksen alkua voit paljastaa taktiikkasi ja uhota menestystä. Turnauksen aikana pidä meidät ajantasalla jännittävistä tapahtumista ja myöhemmin kerro (teko)syyt putoamisellesi!

Kaikki mukaan jännäämään! :)

Turnauksen pelaaville tiedoksi: Mikäli pelaat turnauksessa mukana, voit silti tulla samalla kuuntelemaan valmennusta. Niissä tilanteissa, jossa osut miljonäärin kanssa samaan pöytään, sinun on kuitenkin väliaikaisesti poistuttava valmennusjärjestelmästä, ettet kuule meikäläisen käsiä.
  • 16 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      ei irronnu vapaata =(
      Toivottavasti menestystä riittää ja kaikki on vielä mukana tuossa 22.15 kun kotiin kerkiää =P
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Turnausta lähdetään vääntämään korvatulehduksen avittamana - luvassa siis kostonhimoista ja vihaista toimintaa. Nickillä Sawkko mennään myös Titanin puolella.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Just sopivasti onkin mansionille jäänyt jotain hiluja joista voisi eroon päästä turnauksen kautta, joten mukana ollaan :) deggyyy on tuo mansionin tunnari.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Juu reggasin nyt just mukaan turnaukseen, mut kesti 10 min ennen ku Titan taas suostu aukemamaan :rolleyes: toivottavast se ny ei ala taas temppuilemaan ennen tai kesken turnauksen. Onnea kaikille osallistujille, vaikka tietenkään sitä ette edes tarvitse :) Mä oon ainut kuka sitä tarvitsee :D

Edit. Ainii ja Titanilla Nick siis ALmightyAnssi ku perinteinen oli varattu :/
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Oon mukana ja NKoks on nickki. Voittoa tietenkin lähetään hakemaan. Tänään on vedetty muutama harjoitusturnaus joissa ei kortti oikein käynyt mutta toivotaan että illalla asiat ovat toisin.
    • pule
      pule
      Bronze
      Mukana ollaan ja illan taktiikka on valittu: varovaisen aggressiivinen ilman ylilyöntejä. Nimimerkki puleko kiittää.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Nimimerkillä Nnuts lähdetään miljonääriä katkomaan.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tullaan mukaan kyyläämään, nikki sama ku PokerStarsilla :)
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Kattelin tuota osallistujalistaa ja näyttää pirun kovatasoiselta verrattuna normaaliin iPokerin turneeseen... :sun:

Mansionin lippukaupasta ei kuulunut mitään vielä, joten Titanin kautta mukaan sitten. Nick on varmaan kaikilla jo tiedossa :rolleyes:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Noniin pojat, onnea vaan matkaan ja finaalipöydässä nähdään :sun:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ja Sawkko tuplaa. UTG limppaa, Sawkko reissaa 4bb keskipositiosta QQ:lla. Button maksaa, blindit kippaa ja limppaaja maksaa.

Floppi 776, UTG check, Sawkko lyö potillisen, button kippaa ja UTG maksaa. Turn Q, Sawkko lyö 1/3 potin, vihu minireissaa ja Sawkko lyö kaikki keskelle. Vihulla A7 ja potti kotiin. Flopilla oltiin pahasti perässä, mutta eipä siinä mitään ;)
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Ulkona sija 169. Ensin second nuts suora hävisi nutsisuoralle. Sitten oma AJ hävisi, kun vihun A6 floppasi kaksi paria. Naarataan sitä kassaa suuremmaksi sitten pienemmillä limiiteillä taas. :)
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Lopullinen sijoitus 82/235. UTG puski 1800 kun blindit 100/200 itse isolla blindilla AQo ja stäkkiä noin 2000. Vihun statsit oli kyllä 8/8 mutta se oli kahdella viime kierroksellakin puskenu UTG joten päädyin maksuun. Sillä QJo. Flop KTx turn 9 ja river A joten pariin sataan jäätiin. Seuraava käsi 94o ja jo valmiiksi pieni otettu joten ku oli limp ja raise nii piti maksaa ku potti niin suuri. Vihu osuu täkäriin K8o:lla ja minä ulkona.

Koko turnauksen olin about alkustäkissä ja oottelin vaan kortteja. Kerran AKs ja kaks AQo joista toisella katkettiin. Ihan mukava turnaus oli mutta kyllä on pakko myöntään että kovasti ne tuolla Titanilla kusee verrattuna esim Starsiin. Blindit nousee nopeasti ja kaikilla tosi nopeasti pienet stäkit. No katotaan joskos sillä $17 joka jäi yli niin kauhea nousu tuolla Titanilla tehtäis.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      60/235 Sijalla pihalle. Turnaus alkoi niinkuin aina. Ensimmäiseen puoleen tuntiin triplat ja pakka jääty. Toisen tauon jälkeen ei tullut kuin yksi pelattava käsi viimeisen lisäksi. Viimeinen oli 44, mulla 8bb stakki ja avaamattomana mulle asti, puskin ja SB koppas 99. Ei tullut apuja - laulukuoroon. Ens kerralla paremmalla tuurilla:D
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Stäkkiä 6 kiloa eli 10bb. Äsken tuplat bb:stä 59o:lla. Kaveri joka tykkää ryöstellä korottaa MP:stä 1200 ja kaikki kippaa muhun asti. Mulle maksettavaa 600. Päätin että oon ihan rampa jos kippaan, maksan tarkoituksena lyödä kaikki keskelle pienimmästäkin osumasta ja kipata muuten flopilla ja survoa all in sb:ltä millä tahansa kädellä seuraavaksi. Osun 5, all in, vihulla KK mutta oikeus tapahtuu ja turn tuo pöytään toisen 5:n. 28/43 tällä hetkellä.

Äsken AKs buttonille, joku reissaa EP, lyön kaikki keskelle ja samainen veitikka maksaa KQo ja potti Sawkolle. 8,5k
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Sieltähän se noutaja tuli, sijalle 27 päädyttiin ja rahaa irtosi 52 dollaria. Viimeisessä kädessä 99 vs TT eikä boardista irronnut mitään. Pitkään oli tullut pelkkää kuraa ja hieman tulevan kuran pelossa lähdettiin survomaan. Tuossa vaiheessahan oli jäljellä enää ~6-7bb:tä ja pykälää isompiin rahoihin matkaa 7 pelaajaa. Liekö sitten hyvä vai huono päätös, en tiedä. Hauskaa oli ja sehän tässä Texasissa on pääasia, sen verran sairas peli.