Hups, tilttasin... ...ehkä.

• typohh
      typohh
      Bronze
      Pelasin turnauksen pitkästä aikaa, tilttasin vähän..

1.5h, parhaat kädet oli AQo,AJo,ATo,77,22. Oli rebuy turnaus, pelasin melkein kaikki kädet floppiin ekan tunnin aikana ja lopetin rebuy ajan 16k stäkillä. En onneks joutunu ottaan yhtään rebuyta.

Rebuy ajan jälkeen, pelasin kai 5 kättä, kaikissa paitsi yhdessä aukasin late positiosta.

Yhdessä vihu bettas flopilla ja maksoin päistä auki suoralla, turni oli overcard ja meni check-check, riveri toinen overcard ja vihu bettas uudestaan. Mutta koska pöydässä oli A ja vihu oli erittäin usein 3betannu en uskonu että sillä on kärki kiinni. Maksoin Q highlla, koska ainut mahdollinen veto on suoranveto, ja mulla oli hyvä high peli päistä auki suoran vedon lisäks (millä maksoin flopilla), yllätyksekseni vihulla oli pohjanappi kiinni riverillä, en oo varma yrittikö se bluffata vai valuettaa sitä, mutta valuet se sai.

Toisessa voitin pienen potin missä mulla oli pohjanappi kiinni ja sökötettiin koko matkan showdowniin, vihulla 8 high ei vetoja millä se ei bluffanu missään vaiheessa.

Varsinainen tiltti tuli kun limpasin utg 77 (todella loose agressive pöytä), useampi maksu ja erittäin agro vihu bettas BBstä 5bbhen, maksoin sen ja muut foldas, floppi oli T63 ja vihu shovee loput 18bb, n. 12bb pottiin, päädyn sit tiltissä(?) maksaan sen, vihulla on JJ.

Pari kättä myöhemmin kun en kattonu stäkkejä oikein ja luulin että mulla on 8bb, joten puskin 87o buttonilta, ainoo että mulla olikin 16bb ja BB makso AJo ja olin ulkona turnauksesta.

Kaks mokaa peräkkäin. En ole ihan varma miten paha moka toi 77 oli, normaali olosuhteissa paha, mutta noin agroa vihua vastaan ehkä hyväksyttävä. Silti luulen että annoin preflop käsien puutteen jossain määrin vaikuttaa pelipäätökseeni. Not good.

No, pitää pelaa seuraava paremmin.
  • 1 reply