näin Cakepokerilla

• MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      ei voi taas huonommin meikä pojalla mennä.. saletti pataväri, ja kyllä sieltä vielä täyskädellä ohi tultiin..

mut sen oon oppinut että tämä on vain pokeria :) :spade: :club: :heart: :diamond:

Hand #1684011557001553: Calgary (6-Max) 11557
      Seat 1: MixsuAA (16,95 in chips)
      Seat 3: Bebe*** (8,10 in chips)
      Seat 4: FedX*** (25,83 in chips)
      Seat 8: PeAc*** (9,49 in chips)
      Seat 9: anni*** (26,90 in chips)
      Seat 10: imab*** (20,30 in chips)
      PeAc***: posts small blind $0,10
      anni***: posts big blind $0,20
      Dealt to MixsuAA [ Q :spade: A :spade: ]
      imab***: calls
      MixsuAA: calls
      Bebe***: folds
      FedX***: folds
      PeAc***: calls
      anni***: checks
      @@@ F_L_O_P @@@ [ J :spade: 8 :spade: 4 :spade: ]
      PeAc***: checks
      anni***: checks
      imab***: bets $0,20
      MixsuAA: calls
      PeAc***: raises to $0,80
      anni***: folds
      MixsuAA: raises to $1,40
      PeAc***: is all in 8.4900
      MixsuAA: is all in 15.3500
      MixsuAA: shows Q :spade: A :spade:
      PeAc***: shows 9 :spade: T :spade:
      imab***: shows 8 : :club: : 8 :diamond:
      # # # TURN # # # [ 4 :club: ]
      &&& RIVER &&& [ T :club: ]
      *** SHOW DOWN ***
      imab*** wins $14,17 with Full House, Eights full of Fours
      *** SHOW DOWN ***
      imab*** wins $27,27 with Full House, Eights full of Fours
  • 12 replies
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Tiedän tunteen, koska nutsiväri kädessä tulee jo laskeskeltua voittoja. Kuitenkaan väri vastaan setti ei ole kuin 65-35 suosikki, joten ihan hirveän bad beatiksi en sanoisi...
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Osanottoni. Sittenhän tuo vasta olisi ollut kiinnostava käsi, jos vika kortti olisikin ollut pataseiska... ;)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Tätä päivää ei olisi tarvinnut nähdä... kahdella ohivedolla saldo - 1400 euroa

että tämmöstä pokeri on..
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MixsuPoker

Ööö, ei millään pahalla, mutta toivottavasti sulla on tuossa näppäilyvirhe, sillä jos pari päivää sitten pelasit NL20:stä, niin en usko että olisit tuollaista summaa voinut hävitä jos sulla on hajuakaan kassanhallinnasta.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ryyti

Ööö, ei millään pahalla, mutta toivottavasti sulla on tuossa näppäilyvirhe, sillä jos pari päivää sitten pelasit NL20:stä, niin en usko että olisit tuollaista summaa voinut hävitä jos sulla on hajuakaan kassanhallinnasta.
      ei millään pahalla, mut ei siinä ole näppäily virhettä..

lähdin vähän liian suureen pöytään (50/100), kaksi kertaa AA kädessä, ja kassa oli tyhjä... en mä millään kassanhallinnalla koskaan ole pelannut, tyhämästä päästä kärsii koko ruumis.. mut hei toi on vaan rahaa..

tää oli vaan opetus minulle, että rahan tuloa ei voi estää :club: :spade: :heart: :diamond:

Kassa on kyllä tämän päivän jälkeen miinuksella...
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze

lähdin vähän liian suureen pöytään (50/100), kaksi kertaa AA kädessä, ja kassa oli tyhjä... en mä millään kassanhallinnalla koskaan ole pelannut, tyhämästä päästä kärsii koko ruumis.. mut hei toi on vaan rahaa..

tää oli vaan opetus minulle, että rahan tuloa ei voi estää :club: :spade: :heart: :diamond:

Joo, sehän on vain rahaa, ja sitä tulee aina lisää, mutta kyllä se kannattaa myös sitä kassanhallintaa harrastaa. Ei sentään koko rolli mene jos ne taskunaulat ei pidäkkään.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ryyti

Joo, sehän on vain rahaa, ja sitä tulee aina lisää, mutta kyllä se kannattaa myös sitä kassanhallintaa harrastaa. Ei sentään koko rolli mene jos ne taskunaulat ei pidäkkään.
      niin kyllä tästä opitaan.. ehkä.. se oli vähän semmonen houkutus vaan koittaa noinkin isoa pöytää... oishan sieltä voinu myös plussaakin saada. :)

mutta ei tää maata kaada..
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Helvettiin koko cakepoker, siellä ei vissiin kukaan tiedä miten pelataan pokeria ?
      Päivän turnauksista tippuminen, toisessa 6 ennen rahasijojen alkamista. Kaikki kippas ja puskin A9s:llä. K4 bb:ltä makso ja sai värin. Toisessa puskin AKs:llä 73o makso JA SAI SUORAN !!!!!!!!!!
    • Sazem
      Sazem
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja neurotikki
      Helvettiin koko cakepoker, siellä ei vissiin kukaan tiedä miten pelataan pokeria ?
      Päivän turnauksista tippuminen, toisessa 6 ennen rahasijojen alkamista. Kaikki kippas ja puskin A9s:llä. K4 bb:ltä makso ja sai värin. Toisessa puskin AKs:llä 73o makso JA SAI SUORAN !!!!!!!!!!
      Komppaan!! komppaan niin paljon että oksat pois!!

ite pelasin kanssa yhtä bonaria pois siellä ja ikinä en takas mee(universumin huonoin softa!). Käytin niitä coldchippejä niihin turnauksiin. Onhan se ny kiva kun KK biitataan 5To (suora) ja JJ saa turpaan 73o (2paria) :D

Kaikki preflop actioneita! Tosin turnauspeli koskaan ollutkaan mun bravuuri!
    • Pizzapoika
      Pizzapoika
      Bronze
      Joo, onhan noita ohivetoja, itse asiassa turnauksissa tippuu aina ohivetoon. Viime aikoina en edes muista että en olisi ollut suosikki yhdessäkään pre-flop all-innissä, sanotaan että turnauksissa vähintään 8 kertaa 10:stä ehkäpä 9:10:stä on oikea luku niin olen ollut suosikki, mutta ohi vaan vedetään. No turnaukset ovatkin suurelta osalta lottoa ja sellaisena ne pitää hyväksyä, tarvitaan aivan helvetisti tuuria jos meinaa finaalipöytään päästä niin monta kertaa siinä joutuu all-inniin menemään ennen sitä. Sen takia olen pyrkinyt vähentämän noitten turnausten pelaamiusta kun ei pää kestä jatkuvia ohivetoja ja se sitten vaikuttaa myös rahapelien tasoon joitten ohessa tulee noita turnauksia ajankuluksi väännettyä. No olen turnausriippuvainen (toiset on riippuvaisia rullaan, minä turnauksiin;) ) ja tänään piti sitten yksi turnaus kokeilla;) No se päättyi siten että pottiin taisi tulla 7 limpperia (bb taisi olla 300). Minä sb maksoin 33:lla ja floppasin setin taisi olla 8 korkuinen floppi, patavärin veto, muut kortit taisi olla 53. Neljä siinä sitten all-inniin meni, yhdellä taisi olla pataveto 92, yhdellä K8 tai jotain muuta roskaa ja yhdellä JJ,Ja eikös sitten turnissa tullutkin J ja minä ulos;)

Useamminkin kerran olen tippunut turnissa 98:2 olleessa johdossa riverillä, siinä tulee kyllä vähän epätodellinen olo, mutta eihän tuo 65:35 tunnu missään, apinoilla on vaan tuuria joskus.

Itsellä tulee hauska tapaus mieleen kun joskus oli reissanut reippaasti ennen pre-floppia nauloilla ja sain yhden maksun. Floppi oli K84 sateenkaari. Siinä sitten aikamme korottelimme ja mentiin all-in: kaveri näytti 43;) turn kortti 3 ja river 4, että sellaista;)
    • Pizzapoika
      Pizzapoika
      Bronze
      Eilen naulat kokivat seuraavaa:rahapöydässä flopilla all-in vastassa QQ ja JJ, kenelläkään ei vetoja ja turn kortti Q :D

Turnausaddiktion sain rajoitettua taas yhteen turnaukseen (sen voin sallia itselleni, mitäs nyt yksi turnaus :) ) Naulat kädessä all-in preflop, vastassa QQ (lähestyttiin rahasijoja) ja riverilla qq sai värin täyteen herttaQ:lla X(

Sellasta se on, nyt olen ajatellut pitää viikon tauon pokerista, vaikka voisihan sitä yhden sittarin pelata ajankuluksi :)
    • Pizzapoika
      Pizzapoika
      Bronze
      Tänään turnaus päättyi siihen kun menin all-in AQs ja blindillä suurinpiirtein samankokoinen stackki (bb400) maksaa 43o :rolleyes: No turn 4 ja river 3 :rolleyes: Ihan uskommatoman idioottimainen maksu, mutta lottoahan nuo turnaukset tosiaan on, mutta kyllä se silti sapettaa :evil: