Tervetuloa Pokerihuoneelle

• Galervo80
      Galervo80
      Bronze
      http://www.pokerhand.org/?3596324P

huh huh huh...aina sama homma noiden italiaanojen kanssa. Kyllähän se keskisetti on nutsit, millekkähän se minut pisti...korotan pre-flopille, flopilla pusken...semmosta!! Eika tuossa enää hiljennetä vauhtia, värin veto, kärki tripsit, reissunappi pohjaan. Se on vaan niin jokerihuone.
  • 8 replies
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
    • Sazem
      Sazem
      Bronze
      Sitä pitäis kyllä itekkin omahaa rupea oikeesti opetteleen, helpoin raha liikkuu kuulemma nykyään siellä.
      Fisut on fisuja joka pelissä, mutta omahassa vakkarit paljon huonompia kuin vaikkapa texun vakkarit.
      Tuli vaan mieleen tuosta badbiitistä :)
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Sitä pitäis kyllä itekkin omahaa rupea oikeesti opetteleen, helpoin raha liikkuu kuulemma nykyään siellä. Fisut on fisuja joka pelissä, mutta omahassa vakkarit paljon huonompia kuin vaikkapa texun vakkarit. Tuli vaan mieleen tuosta badbiitistä smile

Nyt vuodenvaihteessa aloitin Omppua harjoittelemaan Titanin mikropöydissä ja siellä meno ainakin on "railakasta". Tuntuu että kaikki ei edes tunne sääntöjä...

Eli mukaan vaan.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      siellä myös minä riehun mukana :D
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      siellä myös minä riehun mukana Leveä virnistys

Niin, just eilen vähän aikaa hengattiin samassa pöydässä.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja McGrecor
      siellä myös minä riehun mukana Leveä virnistys

Niin, just eilen vähän aikaa hengattiin samassa pöydässä.
      Kyllä kyllä :sun:
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja McGrecor
      Sitä pitäis kyllä itekkin omahaa rupea oikeesti opetteleen, helpoin raha liikkuu kuulemma nykyään siellä. Fisut on fisuja joka pelissä, mutta omahassa vakkarit paljon huonompia kuin vaikkapa texun vakkarit. Tuli vaan mieleen tuosta badbiitistä smile

Nyt vuodenvaihteessa aloitin Omppua harjoittelemaan Titanin mikropöydissä ja siellä meno ainakin on "railakasta". Tuntuu että kaikki ei edes tunne sääntöjä...

Eli mukaan vaan.
      Eräässä omppusittarissa Titanilla:

Italian silakka saa vähän stäkkiä haalittua, sitten tarjoaa tuplat toiselle pelaajalle hävitessään QQQ3 -taskulla AKxx -taskulle, pöytään tuli AKxxx. Ihmettelee perään, että "I had 3 queens, isn't it better than two pairs?"
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Itsekkin kerran käytin tuota jäätyäni kiinni bluffattuani pelkällä ässällä väripöytään ja kyselin että miksen voittanut vaikka mulla oli A-korkea väri. Yllättävän paljon tippui maksuja sen jälkeen.