Siis voihan nyt jo vittu ! Vedin 3 turbo sittaria full tiltillä. Nyt jos koskaan ois aika tilteille, mutta siirrympä kaverin luokse rentoutumaan ja kaljoja nauttimaan...(Ihan hyvä niin, ettei rolli mene nolliin :D )

Noh.. Tämä idiootti oli passiivinen, ei koskaan reissanut mutta makso kunhan oli A kiinni...

Eka käsi minkä hävisin itsellä AKs bb:ssä ja tämä idiootti oli ainoa joka maksanut ja muut foldannu. Vedin all in ja tiesin, että se maksaa jos sillä on A kiinni.

Noh kaveri makso AQo:lla ja aloin jo innostua. Itsellä oli stackkia 4000 ja tällä jätkällä 2000. Olin siis turneen chipleader ja 5 pelaajaa yhdeksästä jäljellä.

Flop 228...turn 3...river Q

Heti putkeen sain uudestaan AKs, pataa tällä kertaa. Taaskaan kukaan muu ei ollut maksanut kuin tämä sama jätkä.. Noh Vedin taas all in ja kaveri maksoi.. ATo tuli näkyviin ja taas oli hymy huulilla... tällä kertaa turnille asti... T napsahti turnilla. Riverille mulle olis myös J kelvannut, kun Q napsahti floppiin. Viides sija tässä ja ulos

Multitabletin sittareita ja mulla oli 4 auki samaan aikaan. Hauskinta tässä on, että lähes samaan aikaan putosin kolmesta samalle jätkälle.

Toinen putoominen.. itsellä kädessä JJ ja oli stackkia about 8x BB.. olin vielä bb joten puskin all in.. sama jätkä maksaa AQo:lla...
Flop Jxx ... Turn K..... River T...... Taas viides. (Okei tää on coin flip, mutta toi J häiritsee flopissa.....vittu)

Kolmas putoominen oli ehkä näistä naurettavin. Hän oli sb ja minä bb.. mulla oli kädessä AA.... noh tämä korotti 4x bb... Mä vedin all in ja tämä korotti suoraan.... sieltä paljastui J4o ???

flop 4XX.... turn X ... river J... näin AA:ta taas vietiin ja kalastelijaa hymyilyttää.
Yritti kai ryöstää blindeja, mutta kun ei onnistunut niin maksoi turhautumiseensa ? Tai sitten oli oikeasti tyhmä ja oletti olevansa kärjessä... Ei voi tietää...

Nyt päätän pokerin pelaamisen toviksi. Hermothan tässä menee kun tulee takkiin joka välissä