Nyt on pullat väärinpäin uunissa!!!

• azdat
      azdat
      Bronze
      Ei helvetti! Nyt on peli täysin sekaisin...toivottavasti ei lopullisesti. Oon grindaillu voittoja viime kesän jälkeen ja enemmän tässä viimekuukausina starsin omaha pöydissä suht säännöllisesti, kaiken muun unohtaen. Pelaan ihan mikrotason omahaa ja sieltä niitä voittoja on viimeaikoina "varmasti" tullu. Joskus kun rolli sallii, poikkean jossain max pl 50 tasolla...hyvin harvoin. Rollihan ei oikeasti koskaan tuota tasoa salli mutta voitonhuumassa on hyvä hymyillä. Yleensä pl 10 tai jopa pienempää tasoa pelaan.

No mutta, tässä kun kotiuttelin rahaa joku aika sitte ni joku napsahti. Rollia jäi kotiutuksen jälkeen jotain 70$ ja menin katki nopeemmin ku hammastikku kun sillä yrittää tiirikoida lukkoa. Mitään järkevää selitystä en tälle keksi. Kotiuttelen siis yleensä jotain 30-60 euron satseja

Sen jälkeen oon tehny opiskelijapudjetin puitteissa pieniä talletuksia (10-30 €) ja hakannut aivan pienimpiä omppu pöytiä ja mikrosittareita, tuloksetta. Depot valuu fisujen käsiin (taidan olla itsekin) ja sitten saa taas ihmetellä. Pronssitason strategiaa mielenhallinnasta oon lukenu ja yrittänyt pelailla vaan tietyn ajan päivässä :tongue: Itsekuriahan se vaatii ja sitä ei aina tahdo riittävästi löytyä. Rollia kun on vähän niin jokin hävitty wrappisuoraflippi saattaa vaikuttaa kassaan vähän liikaakin. Tämä taas käynnistää tiltin ja sitten mennään.

Että jos on jollain samalaisia kaameita kokemuksia, niin otan mieluusti vinkkejä vastaan että miten pelin sais taas kuntoon.
  • 1 reply
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Lue kassanhallita-artikkelit läpi. Vedät nyt niin pienellä kassalla tuota omppua, että sun päätöksiin vaikuttaa varmaan liikaa tuo rollin pienuus. Samoin hävitty flippi (joita ompussa on paljon) romuttaa sun rollin käytännössä.

Eli: pelko persiissä on vaikeeta pelata omppua ja välillä swingit on muuten vaan kovat. Sun pitäis nyt pystyä ottamaan joku minimissään 30 sisäänoston rolli (siis ihan minimissään), jolloin pari flippiä ei sitä hirveästi heilauta. Siitä sitten tasaisesti kasvattelemaan, etkä kotiuttele kun siitä ylimenevät mikäli tarvetta on.

Downswingejä sattuu kaikille, ompussa varsinkin.