PitBull poker

• MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      onkos kukaan tutustunut kyseiseen mestaan pitbull poker. ??
      näin päällisin puolin, turnauspelit ovat P**** ei kunnon potteja, eikä kyllä kauheesti niitä pelaajiakaan.

kertokaa mieteitä :)
  • 5 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      turha paikka =P
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Itse joskus 1,5 vuotta sitten törmäsin kyseiseen sivustoon, enkä tuon kokemuksen perusteella voi missään nimessä suositella. Aivan kauheita teknisiä ongelmia, MTT oli pienen osallistujamäärän takia enemmänkin sittareita. Freerollit kaatuilivat teknisiin systeemeihin, eikä edes finaalipöytäläisille ollut tarjolla kompensaatioita. Ja muuta tällaista mukavaa. Haistatin niille lopulta isot peet ja siinä tarun loppu. :)

Eikä sieltä saa edes Strategy-pisteitä... ;)
    • Jadhu
      Jadhu
      Bronze
      Joo pelasin joskus yhden mtt turnauksen tuolla...Pelaaja määräksi kohosi huima 13 pelaajaa. Yksi pelaaja jutteli chatissa, että olisi 2000$ voittanut kyseisellä saitilla... millä pelaajamäärillä ?
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Ite sain kerran ilmasta pelirahaa sivustolle, jotain kokemusta siis on.. Ainakin asiakaspalvelu on hyvää. :)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Itse joskus 1,5 vuotta sitten törmäsin kyseiseen sivustoon, enkä tuon kokemuksen perusteella voi missään nimessä suositella. Aivan kauheita teknisiä ongelmia, MTT oli pienen osallistujamäärän takia enemmänkin sittareita. Freerollit kaatuilivat teknisiin systeemeihin, eikä edes finaalipöytäläisille ollut tarjolla kompensaatioita. Ja muuta tällaista mukavaa. Haistatin niille lopulta isot peet ja siinä tarun loppu. :)

Eikä sieltä saa edes Strategy-pisteitä... ;)
      toivon mukaan PokerStrategy ei koskaan solmi yhteystyösopimusta kyseisen mestan kanssa :) ei millään pahalla.. :P

juu mun pelit tuolla on pelattu. pikkusen nimittäin noita teknisiä ongelmia. !

65$ sain pihalle enkä mitään sinne enään laita :)