Tiltti Ja Sen Esto

• datapallo
      datapallo
      Bronze
      Kyselisin että miten teillä muilla onnistuu tiltin esto / nollalle meno.

Itselläni on paha tapa esim: 50$ häviin 30$ niin täydelliseen tileen menee
      ja toinen paha tapa on että pelaan aivan liian kauan yhtä sessiota (12h tai enemmän) ja silloin mennään ales aikasten toden näköisesti..

Itselleni olen tehnyt muutamat säännöt - Sittareita vain 3x4 pöytää päivässä max. eikä käteis pöytiä

Mutta välillä tulee se hetki että klo 12 yöllä olet 20$ voitolla ja hyvä fyylis 2h myöhemmin kiroot sängyssä että miksi olen niin tyhmä!

Kertokaas miten saatte rajoitettua näitä tilejä
  • 8 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      tiltin hallinta artikkelit kannattaa lukea ja jos tunnistaa tiltin ennen sen iskua niin sitten kannattaa mennä vaikka heittämään pieni lenkki tai tehdä jotain muuta tovi (kasaa vaikka palapeliä) siitä se sit lähtee
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Sopivan mittaset sessarit ja koittaa analysoida omaa peliä ja vastustajan siinä samalla nii itse ainakin olen saanut tilttikärpäsen pidettyä viimeajat kurissa. Aloin ottamaan shottia isommalle tasolle ja heti ensimmäiseen tuntiin -3bin alas, mutta kun alkoi katsomaan käsiä niin peliä ei voinut moittia. Flipit ja set-upit ku häviää nii ei kannata ottaa itseensä. Yleensä tilttailen näihin kavereihin, jotka vievät ohivedolla rahat ja lahjoittavat seuraavassa 10 kädessä toiselle vakkarille nämä rahat.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      miten paljon yleensä pelaat ? 12 tuntia yhtä sessiota alkaa kuullostaa kaameelta.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Opiskelee peliä.
      Syö hyvin ennen pelin aloittamista.
      Ei pelaa väsyneenä tai humalassa.

Itse en ole enää tiltannut kunnolla kertaakaan. Ennen tiltit söivät koko pelikassan yhdessä sessiossa. Nyt kun on hyvässä kunnossa joka session alussa, niin tilttaaminen on paljon vaikeampaa ja lopettaminen todella paljon helpompaa.
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      itsekkin pelailen joskus jopa 24 tunnin sessareita, tosin pelaan noin pitkään vaan silloin kun kortti kulkee ja vastustajat on huonoja.

jos peli ei kulje, älä pelaa :) niin helppoa se on
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Aseta itsellesi tappiorajat per sessio, esim. 2 biniä. Semmoinen summa, että jos sen häviät niin tiedät, että tiltti pukkaa päälle eikä a-peliin enää pysty. Jos summa tulee vastaan niin kone kiinni siltä päivältä.

Aseta myös sessiolle aikaraja. Pelaa vaan se aika, jonka pystyt keskittyneesti pelaamaan. Väsyneenä sitä alkaa tekemään virheitä ja pelaamaan huonosti.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Tiltinhallintaan paras keino pitkässä juoksussa on yksinkertainen itseensä meneminen, ja peiliin katsominen. Tätä on tullut harrastettua eniten, ja tuntuu että pikkuhiljaa alkaa toimia. :)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Kiitos jim9137... pitää rueta käyttään tuota..