Viikon väittely: Raha on tärkeintä!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Pokerista saa rahaa ja rahalla saa kaikkea! Raha on juuri siksi maailman tärkein asia. Äläkä vaan väitä, että sinulle tulee jotain tärkeämpää mieleen?!
      Miksi pokeria pelataan? No, tietenkin vain ja ainoastaan rahan takia. Easy money eli tuo helppo raha houkuttaa. Rahahan on tärkeintä elämässä, sillä sillä saa kaikkea!

Jotkut tietämättömät voisivat väittää, että rakkaus on elämän tärkein asia. Rahallahan sitä saa! Vai miksi vanhoilla rikkailla patuilla on aina rinnallaan nuoret näyttävät naiset - charmin takia varmaan, joo...

Toiset haihattelijat listaavat todennäköisesti terveyden pokerista saatujen miljoonien edelle. Väärin! Rahalla saa terveyttä - tai ainakin kykenee huomattavasti nostamaan parantumisen todennäköisyyttä.

Perhe, sanovat eräät, siinä rahaakin tärkeämpi asia. Setelinippu toimii tässäkin! Lukekaa tietämättömät lehtiä ja laskekaa, kuinka moni jenkkijulkkis on luonut perheensä ostettujen adoptiolasten voimin.

Rahalla saa ja hevosella pääsee - ja sen hevosen saa ostettua rahalla! Vai onko sinun mielestäsi joku muu asia rahaakin tärkeämpää?

Kerro meille omat mielipiteesi ja puolusta niitä leijonan lailla!

Sana on vapaa!

Mikäli sinulla on mielessä hyvä aihe "Viikon väittelyksi", niin kerro se meille kaikille! Ehdota aihetta foorumilla tätä varten avatussa viestiketjussa. Jo ensi viikolla juuri sinun ideasi saattaa olla tiukan kädenväännön kohteena!

Ehdota aihetta "Viikon väittelyksi"
  • 13 replies
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      en mä tätä peliä pelais ellei tästä rahaa sais :)

ja kyllä se niin nykyään menee että rahalla saa kaikkea, jopa rakkautta.
      jos joku on muuta mieltä niin tämä erimielinen henkilö ei ole käynyt pattayalla ;)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Las Vegas on varmaan maailman yököttävin todiste sitä, että rahalla saa mitä vaan. Jos ei ole rahaa, et ole kukaan eikä ketään kiinnosta, rahalla taas kaikki on mahdollista. Helvetin pinnallista. Pattaya ei siis ole ainoa paikka, jossa naisen saaminen on rahasta kiinni ;)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      No ei sil rahalla niin väliä ole kunhan nyt toimeen tulee ja ei nälkään kuole mutta ei siitä nyt haittaakaan ole jos ylimääräistä sattuu olemaan =O

Kyl mulle on tärkeintä oma ja perheen toimeentulo ja onni joista ekaan toki rahaa tarvitsee =O

Kyllä sitä rikaskin olisi jos vaan saumaa tulee mutta ihan jees tää nytkin menee tosin paljon vähempään ei vois sit kai enään tyytyä kun on tietty elintaso ehtinyt muotoutua mutta mitäs sit rahaa voi aina tehdä lisää =O

Edittii: Niin ja jos joku mukana roikkus vaan rahan takia ja siksi että saa sen minkä tahtoo niin haistattasin veeeeeet ja potkisin pois siivellä eläjät hirteen prkl.

Ja mitä niillä miljuunillakaan tekee jos on muuten yksinäinen ja seuraa saa vaan sen vuoksi että on millä mällätä sitten itkee ja parkuu ja vetää itteään jojoon jos köyhtyykin äkisti ja huomaa että jäljellä ei oo enään ketään eikä mitään ;)
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Mä oon niin pinnallinen kanssa, että kyllä oma raha tärkeää on. Se mahdollistaa niin paljon kaikkea. Ystävänpäiväkin on huomattavasti mielekkäämpää, kun voi osoittaa sen että välittää muutenkin kuin vain tylsillä sanoilla. :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      no mut oisitko mielummin ökyrikas siipeiliöiden ympäröimä vai hyvin toimeen tuleva ihan oikeiten kamujen kanssa?
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Ökyrikas. Mun mielestä noi ei oo kuitenkaan toisensa poissulkevia. Mä en todellakaan oo varakas ja silti avovaimo alkuun yritti siipeillä. Ja toisaalta en usko et nykyset kaverit minnee katoais, jos ökyrikas olisinkin. Voishan se toki pidemmän päälle jurppia ja uusien ystävien tai vaik puolison löytäminen olis luultavasti paljon vaikeampaa ökyrikkaana, mutta eihän sitä varakkuutensa tasoa tarvis kaikille kuuluttaakaan.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      mun elämässä menee ensisijaisesti arvojärjestys näin: Terveys, rakkaus, ja raha. pokeria pelataan tietenkin rahan takia, mutta rahalla ei saa terveyttä, rahalla kyllä saa vaikka mitä muuta. :)

ei siitä rahasta voi nauttia jos ei oo rakkautta ja onnellisuutta.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Uskonto. Ihmissuhteet, Rakkaus terveys Raha .. vottu kun ooon kä'niiddä kstmr viyutid oli nimiyttäin hyvä muijs sjrttrlin käyd höykäälmä'ddä ri vitttu ykdin kotons rudysssn yäytät virdtyä on muutrn g´hieno omms eien ntiedä mihin se häi elen todella juopunut johonniin jaäi mija jossain on vittu ku n vitutaa,.. oli nimitäåäint hyvä emäntä mut eiiiiiiiiiiiii hemmmeti kuiknka mä taas sorcasin päi persetttä eii i helvetti anteeski karkerutneio.. hyvä emäntä ei tästä tuu mitäännnnnnnn, mut iis raha ei oo tärkei n sanoin tos jrjestys uskonto suhteet terveus sitten raha eli las veagas haistakaa vittut anteeksi . o kyllä' karmee morkkisr johonkin se kaatos ai hemmetti kun loili hyvä nimittäi nyt nukkumaan ivvvvitti ysin jooo huomen vituttaa nimittä
      i n Pytsjykää kaukan viinastaa ei oo hyvö juttuj käy vitttutaa se oon paska homma kuina m äå ätänne selotän kaeri joutu putkaan ja mä typeen hipt jei aika siistiä ohhhohoho E i ooo masssi tärkeintä ystövöt ja ihmissuhteet on tärkein jos en oo vieöl' ssanu sanottua niin silllai se on mut eiii yksin oo hyvööö kuinka ne karkas aa soli hyvä homma tässä mä eiii tuu mitööänn kui n tää menee tälläai tulee hyvin mutten teksitä kaverit vielä baarissa lätivatät ilman muaa mä en huomannuuu vitttuu kotona typeen yksin muijat katos vittttuuuuuuuu kui n m öä tälläio taas kaikki kkato hohhooijaa ptää muut lopåettaa juominen e ei oo hyvä ei hyvä ohohohoh jooo lolijko tää tässä melko pitkä avautjmimetnn oli kivasrti kirjoitellaan joo hio heiiii... ai perhana kaverit vielä vbaaarissa siellä naisiaaao nn ei ole täällä eii ole hyvä tämä käy pötköttää nyt eii ah gob
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Niitil ollu kunto 10 =P

Ps. Tossa kunnossa vaikka jonkun naaraan mukaas saisit ni ei susta ois enään letunpaistoon ;)
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Heh, itse tykkään siitä tunteesta kun tiedät pelaavasi paremmin kuin vastustaja. Se on suurempi nautinto kuin rahan saaminen...
    • 108500
      108500
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Heh, itse tykkään siitä tunteesta kun tiedät pelaavasi paremmin kuin vastustaja. Se on suurempi nautinto kuin rahan saaminen...
      Komppaan tätä kyllä täysillä :)
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Monet asiat on edellä rahaa. (terveys,rakkaus,perhe,ystävät ym)

Tärkeintä on se, että tekee aina parhaansa. Rahallisesti se tuottaa tuloksen ennemmin tai myöhemmin.
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      taitaa olla asia niin että jos sulla on rahaa, se ei ole tärkeintä.

mietitään että joudutkin yhtäkkiä tilanteeseen jossa sulla ei ole asuntoa, omaisuutta eikä rahaa yhtään. nälkä kuitenkin on ja ruokaa pitäisi saada.

tässä vaiheessa sulle raha on tärkeintä tottakai. kavereilta tietysti saa tollasessa tilanteessa rahaa mutta siinä vaiheessa sulle ei ole tärkeintä kaverit vaan se kavereilta saatava raha. kakspiippunen juttu.