Kilon kirous.

• tiltron
      tiltron
      Bronze
      Joo.

Nimeni on tiltron ja olen kuoppaholisti.

Pokerkingsin rolli on nyt viimeset pari kuukautta, kun on ehtiny pelaamaan vähän aktiivisemmin, pyöriny nätisti €1k ympärillä. Pelinä lähinnä nl€25 5max, ja näyttää pysyvän niin kauan kuin kirous on voimassa...

Viimeksi eilen homma näytti hyvältä: rolli jo mukavasti kilon paremmalla puolen, otetaanpa vielä kevyt sessio tähän illan päätteeksi. Ehkä tästä sittenkin kohta nl€50?

PAM. Paistiii, eiiiiiiiiiih... Ässät joo nyt mää otan tän tää on mun pottiiiiieeiiii... 8 BINIÄ ALAS. Holdemissa. Ei. Mielellään.

Sanomattakin selvää että tuohon kosautukseen sisältyy pari biniä vähintäänkin marginaalisia yrityksiä, mutta esimerkiksi noin 4 biniä meni kaverille jota vastaan K hi oli nuts kaikissa muissa jaoissa paitsi niissä, joissa minä floppasin setin ja kaveri riveröi gutarin värinvedolliseen pöytään ja löi valueksi sen puoli pottia mitä stäkissään oli jäljellä. Ei löytyny kippiä. Eräässä kädessä ajattelin ottaa kerrankin kunnon toiminnat nauloille ja jätin 3bettaamatta utg reissaajaa. Floppi jotain QTx parilla hertalla, päädyimme all-in (~100bb pinkat) ja kaveri kääntää QQ. Kiitos moi. Jokunen flippikin sattui pf, turnilla toki vedin jo aina kuollutta.

Pokerkingsin oma statistiikka näyttää won w/o showdown 78% (käsistä, otaksuisin, ei rahoista), joka kertonee jotain siitä miten paljon tykkään laittaa painetta Bossin kyylille. En vain voi voittaa showdownissa, en sitten millään. En ainakaan silloin kun sillä olisi jotain merkitystä rollin suhteen.

Jo helpotti...

ps. toivoisin joululahjaksi elämäni ensimmäistä upswingiä.
  • 3 replies
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Kilon kirous oli ja meni.

Tai noh, jos meno jatkuu tämmösenä se palaa kohta. Kävin lähellä €2k, takana uskomattomin kuukauden paskamyrsky mitä oon joutunu pelaillessa kokemaan, ja nyt tili hipoo sitä samasta kiloa.

Oon pelannu holdemia, nykyään nl€50, solidimmin ku koskaan. Ei juurikaan isoja donatointeja tiltissä, muutenki tilttiherkkyys parantunu. Plo€30 on oikeasti pelinä todella helppo Bossilla, tiltti ei siinä ole koskaan ollutkaan ongelma. Jos jotain, niin makselen jonku verran liikaa reissuja oop.

Pelissä on aina parantamisen varaa, mutta olo on sellanen että tässä meiningissä tuloksellisesti paras pelitapa ois ollu olla pelaamatta. Pokeri maistuu valitettavan paskalta. Reikbäkkejä odotellessa, toivottavasti niitä ei ole yksipuolisesti peruttu...
    • Sazem
      Sazem
      Bronze
      Tuntuis itellänikin olevan näitä kirouksia. Tonnista ei meinnnut päästä kyllä millään ylöspäin ja nyt ollaan kahdessa tonnissa. Toisaalta oon käynyt jo kolmessakin kilossa mutta pieni downswingi ja oli pakko nostaa ruokarahaa, niin taas ollaan hilkun alle kahden kilon.. eikä yli meinaa millään päästä :D
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Hauskana lisänä tähän, ne rakebackit OLI siis peruttu :D

Tämänkaltanen sahaaminen on varmaan ihan normaalia ja kuuluu pelin luonteeseen. Pitää vaan yrittää pelata hyvin riippumatta svengeistä.