Saas nähdä miten mun käy?!

• TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Kotiutin kaikki mun PokerStarsin rahat ja nyt jätin sinne 0.70$ ja sillä meinaan kerätä rollin 1000$ kolmen - kuuden kuukauden sisäl (optimaalinen tavoite mun pokeri tietämyksellä ja taidoilla).. Jos hyvin menee ni miks ei enemmän.. Raportoin viikon välein rollin koon. Jos joskus tarvii pokerissa kurinalaisuutta.. Onko kenelläkään viimeisiä vinkkejä rollin kasvattamiseen noin vähästä rollista kun on kyse?!
  • 11 replies
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      tosin free rolleja ja 0.10$ ja 0.25$ turnauksia joutuu pelaa ennen kun rolli kasvaa niin että käteis pelit onnistuu..
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Yhden stäkin kassanhallinnalla voi onnistua. Itse vedin Everestillä 4d=> noin 100d ja sen jälkeen poikki. tuosta ei olisi tarvinnut kuin kaksi steppiä niin melkein olisin onnistunut.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      mä alotin tossa starsilla vuoden alussa 5$. kassa kävi jo 400$. 300$ kotiin ja satanen jäi sisään, nyt kassa 30$. joten vielä on mahdollisuuksia. :)
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Mulla on nyt sentään peli tilil 0,92.. on se jonkun verran noussu.. Kyllä se kassa tulee nousee viel siihen yli 1000$ puolelle, kunhan vaa luottaa itseensä..
    • Rassima
      Rassima
      Bronze
      Ainakin itseluottamuksessa ei oo puutetta, jos meinaat 3-6 kuukaudessa sen sinne nostaa..;) Onks mitään kassanhallinta sääntöjä? eli pitääks olla joku tietty määrä binejä ennen ku voi nousta seuraavalle?
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Mulla on sellai kassanhallinta sääntö että heti kun tunnen että voin mennä ylemmälle niin sitten menen pikkuinen oma variaatio kuin tääl pokerstrategyssä en osaa selittää sitä muille (menee muuten ihan soperrukseks).. ja mulla on tasojen nostamisessa oma pikku seikka, jonka selitelyyn kanssa menee aikaa, joten en jaksa raapustaa..
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja TidyVic
      Mulla on sellai kassanhallinta sääntö että heti kun tunnen että voin mennä ylemmälle niin sitten menen pikkuinen oma variaatio kuin tääl pokerstrategyssä en osaa selittää sitä muille (menee muuten ihan soperrukseks).. ja mulla on tasojen nostamisessa oma pikku seikka, jonka selitelyyn kanssa menee aikaa, joten en jaksa raapustaa..

Hmm joku tässä nyt mättää :D Mutta Onnea yritykselle.. Ymmärrät varmaan, että pienellä aika välillä tuurilla on suurempi vaikutus kuin pitkällä.. Eli vaikka pelaisit täydellistä pokeria fisut katkoo sut jos et noudata tarpeeksi turvallista kassanhallintaa =)

Edit: Tarkoitus ei tietenkään ollut sanoa, ettetkö onnistuisi. Mutta jotenkin salamyhkäiselle toi sun oma sovellettu kassanhallinta haiskahti.. Itse käytän tollasta 50 buy innin sääntöä kun strategyllä se on 20..

Muuutta sulla oli tarkoitus tehdä ilmeisesti Fergusonit niin Ei muuta kun Anna palaa !
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      sittenkun mulla on 15-25$ niin sitten pelaan NL10 tasolla sss:ää niin kauan kun mulla on sellai 50-100$ ja silloin pelaan NL25 sss:äl niin kauan kun mulla on 200$ sen jälkeen palaan NL10 tasolle ja pelaan bss:än mukaa yms. Riski rajoilla pelaan tiedän sen.. Yrittänyttä ei laiteta. Aion ainakin yrittää.. Jos ei tavote onnistu niin en ainakaan lannistu vaan asetan itelleni uuden tavoitteen..
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Nyt on kasassa 12.87$.. Nyt on totuuden hetket käsillä saanko 1000$ 3-6kk aika välil?! Viime hetken vinkkejä teiltä ei näköjään oo tullu vieläkään, joten mennään yksin sitten kohti 1000$:n rajaa..
    • TexMexi
      TexMexi
      Bronze
      Ite oon nostanu 8 päivässä 5$ --> 60$ NL2 joten varmaan 3kk päästä jottain 10 000 rollia. :)
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      nyt rolli on 245,45 joten en oo ihan katki :) ja nyt pitää ruveta pelaa turvallisella kassanhallinnalla. melkein katki menoja on ollut varmaan kymmeniä..