Viikon Visa: NL ja päätökset riverillä

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tänään pääset jälleen "Viikon Visan" kimppuun eli testaamaan pokeritietämystäsi. Tällä kertaa aiheena ovat päätökset riverillä No Limit Hold'emissa. Montako pistettä saat kasaan?

"Viikon Visan" pääset suorittamaan tästä.

Tämänkertaisessa "Viikon Visassa" käsi on edennyt viimeiselle streetille eli riverille. Päätökset ovat kaikista kalliimpia riverillä, koska kaikki kädet ovat jo valmiita, eivätkä ne voi enää kehittyä. Vaihtoehtoina on joko voittaa paremmalla kädellä (tai mahdollisesti bluffilla) tai luovuttaa potti vastustajalle. Mitkä ovat sinun peliliikkeesi riverillä? Vastattuasi näet saavuttamasi pisteet sekä ratkaisumallit kaikkiin kysymyksiin.

Kerro meille foorumilla mielipiteesi tästä visasta! Paljasta muille, montako pistettä sait kasaan ja oliko visa mielestäsi vaikea! :)
  • 4 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      13/18 pistettä napsahti. Varmasti osa tilanteista on rajatapauksia - tai ainakin itse perustelen itselleni sen, etten saanut täysiä pisteitä... ;)
    • Speester
      Speester
      Bronze
      Pisteesi ovat 14 kun maksimi on 18 pistettä. Oikeiden vastausten prosenttisi on 78 %!

Positiivinen yllätys itselleni!
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Oon kyl aika täysin eri mieltä tuosta ykköstilanteesta, missä on maksuautomaatti vastassa. Kyllä itse ainakin löisin pienen valuen riverillä ja kippaisin vihun puskuun, mun mielestä lyönti/maksu on kaikkein huonoin vaihtoehto noista. Mieluummin sököttäisin perästä kuin löisin joku 40$ ja maksaisin vihun puskun, ottaen huomioon ettei riverillä ole hirveän paljon valueta tarjolla edes kalaa vastaan (korkeintaan joltain A7 kädeltä), mikä puoltaa pientä valutusta yhä enemmän (JQ/KJ etc vastaan)
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      oho, vain 13 pistettä, tosin en ajatellut että kyseessä oli shorttipöytä, jälkeenpäin katsoen olisin varmaan saanut täydet, kun olisin tuonkin huomioinut. AJ on fullissa sen verran roskaa verrattuna shorttipöytiin.