Arghh!

• Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Tämä se on elämää...

Tuli tos äsken saatua joltain vi##n kalalta päin pläsiä..

AA nakkaa mulle kouraan ja buttonilla viel olen. Vihu reissaa tos paikkaa ennen mua, no lyttään vähän siihen kylkeen sitä, jonka se maksaa.
      Floppi on A22, no vihu nakkaa siihen 2/3 osaa potista, mie reissaan all-in(500$)
      Kala tietty maksaa ja näyttää 42. Potti on n.1240$. No sit vittu viimeseksi kortiksi nakka viel 2 ja sinne menikin se potti... nakertaa... Rolli vajosi alle puoleen alta-aika yksikön.. X(

ja everestil tää tapahtu..
  • 6 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ekstriim
      Tämä se on elämää...

AA nakkaa mulle kouraan ja buttonilla viel olen. Vihu reissaa tos paikkaa ennen mua, no lyttään vähän siihen kylkeen sitä, jonka se maksaa.
      Floppi on A22, no vihu nakkaa siihen 2/3 osaa potista, mie reissaan all-in(500$)
      Kala tietty maksaa ja näyttää 42. Potti on n.1240$. No sit vittu viimeseksi kortiksi nakka viel 2 ja sinne menikin se potti... nakertaa... Rolli vajosi alle puoleen alta-aika yksikön.. X(

Jos sulla on yhdessä potissa kiinni puolet rollista, niin totta kai tuo kirpaisee. Pelikassa on pokerinpelaajan tärkein työväline: ilman pelikassaa ei ole peliäkään! Eli ota nyt ihmeessä kunnon kassanhallinta käyttöön. Ilman sitä menet takuulla poikki, vaikka olisit kuinka hyvä pelaaja tahansa. Edes maailman paras pelaaja ei voi pelata hyvin pokeria ilman kassanhallintaa. :)
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Voin vaan kuvitella niitä väliin jääneitä sydämmen lyöntejä riverillä. Aivan tajuton ohiveto, mutta tosiaan niin ku PokkAA sano on tullu koettua just tuo sama rollin-hallinnan tärkeys. Mulla tippu kutakuinki aivan yhtä ihanassa ohivedossa rolli 99%!

Oon hinannu itteni everestillä nyt sitte 1/3 osaan rollistani ja sen oon saanu ainoastaan toimimaan Järkevällä kassanhallinnalla.

Meitä on moneksi, mutta tuntuu että pitää oppia liian monta asiaa kantapään kautta, ku joskus erehtyy uskomaan 99% suosikkiasemaa folpilla nutseiksi. :D

Mutta ei muuta ku uutta matoa koukkuun ja takuuvarmasti saat rollin kuntoon jälleen kassanhallinnan opittua.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Itse tuohon pahaan biittiin liittyen: selvisit siitä hieman pienemmällä hämmästyksellä kuin meikäläinen pari päivää sitten Omahassa.

Preflop all-in: Mulla kädessä AAxx ja floppi on A86. Turn 8 ja river 8 - ja vihulla kädessään se neljäs kasi. X(
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      AAxx varmaan tarkoitit =P
    • Jygz
      Jygz
      Bronze
      Kyllähän näitä tulee, itellekin AA kouraan. Floppi AQx. Rahat keskelle (500$) vihu kääntää QQ, turnin voikin jo arvata :)
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Alkuperäinen kirjoittaja Ekstriim
      Tämä se on elämää...

Jos sulla on yhdessä potissa kiinni puolet rollista, niin totta kai tuo kirpaisee. Pelikassa on pokerinpelaajan tärkein työväline: ilman pelikassaa ei ole peliäkään! Eli ota nyt ihmeessä kunnon kassanhallinta käyttöön. Ilman sitä menet takuulla poikki, vaikka olisit kuinka hyvä pelaaja tahansa. Edes maailman paras pelaaja ei voi pelata hyvin pokeria ilman kassanhallintaa. :)

Kävinkin ihan yhden käden kokeilemassa tuol isommas pöydässä, ja ekal kädel tommononen sattu :evil: No nyt on tuotakin monttua pienenetty jo yli puolel :D

Edit: Kyl se kassanhallinta sujuu jo, sekin tuli alkuaikoina opittua kantapään kautta :D