CM Challenge - Videoketju!

• 8 replies
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Köh, pariutuneen ovikortin ja split-parin välillä on kyllä hienoinen ero.. ;) Aika sankaroimista oli kyllä, etenkin kyllä pakko nostaa hattua tuolle 2-outtisen gutarin jahtaamiselle :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Yritä näille jotain sanoa, kun he kuuntelevat sen ekan lauseen ja unohtaa loput... :(
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      PokkAAn Studi oli kyllä vakuuttavaa. Itse yritin jotain outteja laskeskella ja yrittää laittaa vihujakin käsille. PokkAA vaan otti pakasta riidejä ja teki hirveää tulosta ja mulla meinasi itku päästä..
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      PokkAAn Studi oli kyllä vakuuttavaa. Itse yritin jotain outteja laskeskella ja yrittää laittaa vihujakin käsille. PokkAA vaan otti pakasta riidejä ja teki hirveää tulosta ja mulla meinasi itku päästä..
      Neuvo: älä tee yksinkertaisesza pelistä liian monimutkaista. ;)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Neuvo: älä tee yksinkertaisesza pelistä liian monimutkaista. ;)
      Totta. Ensi kerralla maksellaan vaan ja katsotaan lopussa että mitä on saatu ja kuka voitti. Hiphei!
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Totta. Ensi kerralla maksellaan vaan ja katsotaan lopussa että mitä on saatu ja kuka voitti. Hiphei!
      Alat selvästi sisäistää Fixed -pelien perusluonteen. :D
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Hiphei! Ratkaisun hetkiä voi nyt katsella videolta uudestaan ja uudestaan, sillä sittarivideot ovat eetterissä! Toiset voivat jossitella, toiset taas maistella pihviä suussaan.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Mielenkiintoista peliä.. ;)