Viikon Visa: FL ja flopin korotus saadaksesi ilmaisen kortin

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tänään pääset jälleen "Viikon Visan" kimppuun eli testaamaan pokeritietämystäsi. Tällä kertaa aiheena on korotus ilmaisen kortin saamiseksi Fixed Limit Hold'emissa. Montako pistettä saat kasaan?

"Viikon Visan" pääset suorittamaan tästä.

Tämänkertaisessa "Viikon Visassa" sinulta pyydetään joka kohdassa pelisuunnitelmaa sekä flopille että turnille. Missä tilanteissa korotus flopilla on kannattavaa, jotta vetokädellä irtoaisi ilmainen kortti turnilla? Vastattuasi näet saavuttamasi pisteet sekä ratkaisumallit kaikkiin kysymyksiin.

Kerro meille foorumilla mielipiteesi tästä visasta! Paljasta muille, montako pistettä sait kasaan ja oliko visa mielestäsi vaikea! :)
  • 8 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      19/29 pistettä, vaikka en ole artikkelia lukenut ja olin pihalla kuin lumiukko kesähelteellä. :f_cool:
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      18/29, oisin monessa kohtaa kipannut mut eipä ollu vaihtoehtona. :D
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hibi83
      18/29, oisin monessa kohtaa kipannut mut eipä ollu vaihtoehtona. :D
      Eihän fiksedissä kipata koskaan, joko calldown tai sitte painellaan kylkeen :)
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Eihän fiksedissä kipata koskaan, joko calldown tai sitte painellaan kylkeen :)
      Siks mä en kyseisessä lajissa varmaan pärjääkkään. :)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      22 pojoa. Ei mennyt kun muutama täysin metsään.
      Ehkä joskus viel oon kultajäsen ja saan lukee tämmösistä kortinkorotuksista. En mä tajuu mikä se on. :f_smile:
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Olihan siellä kait yhdessä kysymyksessä vaihtoehtona myös kippi :sun:

22 ponkulaa tuosta herui meikäläisellekin, muutamassa kohdassa meni vähän mönkään.

Kerrataan vielä tähän se perustason fixed -peliohje:

-valitse hyvä lähtökäsi
      -jos osuu, niin lyö/korota, jos ei, niin sökötä/maksa

Sillä pääsee pienten tasojen fixed limitissä johonkin 5bb/100 winrateen ilman suurempia ongelmia.

Ylemmillä tasoilla voi sitten tutustua siihen pro-muuviin nimeltä "kippi".
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      18/29 Kyllä huomaa, etten oo fiksua pelannu eläessäin enkä tolla reissailulla oo harkittemassakaan.

Zammyn valmennuksissaki sen verran LOL meininki :sun:( vaikka tuottoa tulle), että pitäydyn sittareissa ja NL mikrolimiiteissä. :D
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      Zammyn valmennuksissaki sen verran LOL meininki :sun:( vaikka tuottoa tulle), että pitäydyn sittareissa ja NL mikrolimiiteissä. :D
      Otanpa tuon kehuna kuitenkin :f_grin: