Viikon väittely: Kesätöitä pokerista!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Turha marista, että maassa on lama, eikä kesätöitä ole tarjolla. Pelaa pokeria! Se on kaikille sopiva kesätyö. Vai onko sittenkään? Osallistu väittelyyn foorumilla!

Suomen PokerStrategy.comin valmentaja degnic kirjoittaa blogissaan, että tänä vuonna kesätyö menee pokerin merkeissä:

- Nyt kun koulut omalta osalta loppui ja alkavat taas syyskuussa, alkoi kesätyö-pokerista-projekti. Tarkoituksena olisi vetää 60k+ kättä kuukautta kohti (normaalina kuukautena on viimeaikoina tullut 10-15k kättä kuukaudessa). Tasoina Everestillä NL200-NL600, mikä tosin käytännössä tarkoittaa NL200 koska korkeammot tasot ovat suht kuolleita, sekä Ongamen NL400/NL200. Tavoitteena olisi vetää jostain kuusta maaginen 10k raja rikki, saa nähdä onnistuuko.

degnic on löytänyt lääkkeen lamaan. On aivan turha valittaa, ettei löydä kesätöitä, kun urakointia on tarjolla lähimmän tietokoneen ääressä. Siitä vaan pokerisofta auki ja töitä tekemään. Eikä tarvitse edes noudattaa konttorityöaikoja! Helppoa siis kuin heinänteko - eli tuo raskas työ, jota aikanaan niin monet tekivät ja yhä tekevät.

Onko pokerista kesätyöksi? Ja ennen kaikkea: olisiko siitä kesätyöksi juuri sinulle? Vai oletko jopa tekemässä saman kuin valmentajamme?

Kerro meille oma mielipiteesi, paljasta suunnitelmasi ja puolusta sitä leijonan lailla!

Sana on vapaa!
  • 6 replies
    • Speester
      Speester
      Bronze
      Degnicin kanssa samalla linjalla, kesätöitä pokerista! Pätäkkää itselleni ei tule niin paljoa, mitä tulisi jos olisin töissä, mutta yritetään saada kesän aikana yhden kuukauden palkka. Voisin aloittaa pelaamaan ihan täyspäiväisesti (8h) päivässä. Muutakaan ei ole, koska postilaatikkoon ei ole kilahtanut kirjettä muista töistä ja puhelinmyyjäksi en ala!
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Aivan varmasti on kesätöiksi niille jotka osaa pelata. Mutta mun tapaselle tilttihiirelle niin turhien tavoitteiden asettaminen romuttaa mun pelin. Saavutin pitkäaikaisen haaveen ja päätin alkaa nauttimaan pokerin tuomasta taloudellisesta osasta niin viikon päästä olin peruuttanut parin kuukauden työn taaksepäin, ei muuta kuin kuoppaa täyttämään.

Aikaisemmin haaveilin pokeriurasta mutta kyllä näyttäisi siltä että kannattaa vain pitää omasta duunista kiinni ja pelata vain omaksi iloksi.

Katsotaan sitten parin vuoden päästä onko kehitystä tapahtunut.

Onnea kaikille niille jotka aikovat rahansa pokerista tienata kesän aikana.

Degnic tosin ei tarvitse onnea sillä niin jäätävällä tahdilla hän vetää kaloja rantaan.
    • Them
      Them
      Bronze
      Joo kyllähän tuo ois pokerilla tarkotus tienata hieman kesärahaa. Sellanen +200-400$kk ois mun tavoitteena. Tähänki oisin päässy jo monesti, mutta shottailut isompiin peleihin pistää aina takapakkia.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      No eipä sitä paljo muutakaa hommaa oo. 1000$/kk ois tarkotus tehä pokerilla saapas nähdä miten onnistuu. Nyt ollaan montussa nii plussalle ois kiva tietenki päästä vielä tässä kuussa.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      eipä duunia oo ni pelailen pokeria..
      Oikeastaan kun aattelen tullu 300e eka viikolla ni voi tätä tehdä töikseenkin.

:f_mad:
    • BerttiFantti
      BerttiFantti
      Bronze
      Mä en oikeen saa tienattua tarpeeks mun pokereilla... NL10 pelailen viä, mut nousen koht NL25. Alotin 1vk sitten... Kauan ootte pelannu?