Alamäki vain jatkuu

• Them
      Them
      Bronze
      Tää kuukaus on kyllä ollut aivan hirveä pokerin suhteen. Alkaa loppua kokonaan usko omaan peliin kun ei tunnu voittavan millään.

Aluksi kuukausi sujui hyvin. Otin about 120$ plussaa, mutta sitten päätin siirtyä nl20 peleihin. Siitä se alamäki sitten lähti. Vaikka olen tässä jo melkein viikon pelaillut nl10 niin voittoja ei vain tunnu tulevan millään ilveellä.

Kun yritän bluffata vihu on flopannut nutsit....kun osun johonkin vihut foldaavat instana. Ja sit on taas perus AK vs A8 ja floppi jotain A28 ja meen katki siihen...

Tämmöset downswingit on aivan järjettömän rasittavia. Vaikka peli kärsii todella paljon näistä swingeistä niin miks vihuilla on aina käytävä niin kauhea tuuri.

Päivän käsi:

Known players:
      SB:
      $32,03
      BB:
      $7,16
      MP2:
      $11,92
      MP3:
      $7,45
      CO:
      $8,70
      Hero:
      $10,88

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:heart: , Q:heart:
      MP2 calls $0,10, 2 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, MP2 calls $0,30.

Flop: ($0,95) K:spade: , 9:spade: , 9:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $0,65, MP2 calls $0,65.

Turn: ($2,25) 8:diamond: (2 players)
      MP2 bets $0,80, Hero raises to $2,00, MP2 raises to $3,20, Hero calls $1,20.

River: ($8,65) 4:spade: (2 players)
      MP2 bets $2,50, Hero calls $2,50.

Final Pot: $13,65

Results follow (highlight to see):
      Hero shows kaksi paria, kuninkaat ja ysit (Kh Qh)
      MP2 shows täyskäsi, ysit ja kuninkaat (Kc 9c)

MP2 wins with täyskäsi, ysit ja kuninkaat (Kc 9c)

Noh voishan siellä olla KK, AK, 9x, 99....mut en nyt downswingin takia jaksa ihan hirveesti foldailla. Perus K9 tietyy. Hienoo kun vihuilla on niin hyvät pakka riidit.
  • 5 replies
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Itsellä tänään yli 400 bb potti vihulle joka osuu 2 outtiseen riverillä =)

NL 50 shorthanded

Vihu bettaa utg... Sb maksaa ja mä maksan myös tasku vitosilla BB: s tä

Pöytään

5 8 8

Sb panostaa 2/3 pottia maksan ja utg maksaa..

turn

3

sama toistuu sb bettaa me maksetaan perässä.
      river

J

sb korottaa loppuun kaikki mä korotan kans all in ja utg maksaa :D

Kiiitos kiitos kiitos.. Mitä helvTTT !! massit liukuu vihulle UTG: ssä jolla kädessä JJ :D

Vitutti hiukan siinä vaiheessa...
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      vetäkää känni niin saa pelit nollattua? :f_thumbsup:
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Täällä on kanssa ihan huolella kuopattu rollia viimeisten päivien aikana. Olen koittanut nousta Titanilla NL 50 tasolle, mutta siellä peli tuntuu olevan täysin erilaista verrattuna NL 20:een. Peli on paljon tiukempaa siellä. Tuntuu että homma menee niin että vain kun sulla on nutsit, lyödään.

Täytyy varmaan painua takas pienten poikien joukkoon ennenkuin tässä jotain menee katki, joko rolli tai sitten hermot.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      vetäkää känni niin saa pelit nollattua? :f_thumbsup:
      En nyt välttämättä kehota viinaa vetämään, mutta jonkilainen tauko/nollaus on aina paikallaan jos peli tökkii. Myös session avainkäsien tutkiminen jälkikäteen jeesaa, mitä olisi voinut tehsä paremmin/toisin. Yleensä sieltä löytyy jotain vuotoja, jotka on helppo paikata kun vähän kiinnittää huomiota. Jos ei itse löydä niin postatkaa käsiä arvioitavaksi, eiköhän sieltä jotain löydy mitä voisi parantaa.

Themillä tuo alaswingi vaikuttaa selvästi omaan peliin eli ei muuta kun taukoa vaan ja vaikka joku pokerikirja/pari artikkelia lukuun. Alkaa se sitten maistua taas. Ihan vaan funtsailin tässä että mikä on turnin reissun tarkoitus tuossa kädessä?
    • Them
      Them
      Bronze
      Njoo ei vieläkään merkkejä pelin elpymisestä. En tiiä pitäskö tässä tosiaan taukoa harkita. Pariin viikkoon kuopannu 200€....En usko että kauhen huonoakaan peliä olen suurimmaksi osaksi pelannu. Kortti vaan on paljon enemmän vihun puolella. Ei vaan pysy voittaa isoja eikä pieniä potteja...pitää varmaan kohta takas nl4 siirtyy. Viimesessä 20 värinvedossa en ole tainnut yhdessäkään osua. Eikä open-enderitkää osu yhtään paremmin.

Nl4:ssä ei taida olla montaakaan tappiollista päivää niin sieltä vois olla hyvä hakee itseluottamusta takasin.