PS pokerivideoiden lataus

• Beukeboom
      Beukeboom
      Bronze
      tervehdys,

olen katsellut mielenkiinnolla noita Degnicin ja kumppanien valmennusvideoita ja kysyisin, että onko nuo videot jotenkin järkevästi ladattavissa omalla koneelle, jotta olisivat saatavissa, kun en ole koneella netissä?

Olen koittanut ladata noita XXX softalla, mutta sillä ei saa taltioitua kuin ekat 4 minuuttia.. Osaako joku auttaa aloittelevaa (pokeri)miestä mäessä??

Edit: muokkasin tuon softan nimen pois sekä avausviestistä että Tikkarin vastauksesta. Lex Karpelan mukaan teknisten suojausten purkamiseen tarkoitettujen ohjeiden ja ohjelmien levittäminen on laitonta. Tuo ei välttämättä siihen kuulu, mutta liikutaan ainakin siellä harmaalla vyöhykkeellä joten päätin sitten lopulta tuon editoida pois. - Ryyti
  • 1 reply
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Beukeboom
      tervehdys,

olen katsellut mielenkiinnolla noita Degnicin ja kumppanien valmennusvideoita ja kysyisin, että onko nuo videot jotenkin järkevästi ladattavissa omalla koneelle, jotta olisivat saatavissa, kun en ole koneella netissä?

Olen koittanut ladata noita XXX softalla, mutta sillä ei saa taltioitua kuin ekat 4 minuuttia.. Osaako joku auttaa aloittelevaa (pokeri)miestä mäessä??
      Valitettavasti noita voit ainoastaan katsella netissä kirjautuneena PokerStrategyn sivuille.