200+11 FL 7 card stud Freezeout @ GCH

• Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Dippeliduu, tulipas vetästyä tosiaan ko turnaus näin MNS studin lämmittelynä, pääsen lopulta kakkoseksi ja hilpeät ~1500e kotiin.

Huppiin päädyin kun olin pot committed, luulin olevani pahasti perässä, yllättäen vastustaja käänsi (33)8, itselläni (89)8, kaverille ei apuja ja Sawkko heads uppiin. Huppi alkoi aika tasaisessa chippitilanteessa, mutta aika lottoamiseksi meni.

Pari ratkaisukättä hupista :

Herolla (A6)6 vs (KJ)T, vihu on all in jo 3rd tai 4th street, en nyt muista enää kummalla, mulla on isompi stäkki joten ihan hyvä mahdollisuus ratkaista turnaus tähän. Kuutosella vihulla ei ole vielä mitään ja herolla vain 66. Riverillä vihulle isompi pari ja itselle ei apuja. D'oh.

Viimeisessä kädessä mulla taisi olla (en nyt muista näitä ihan tarkkaan enää, liian monta kättä turnauksessa.. :D ) (KT)K, vastassa taisi olla pienempi pari. Riveriltä napsahtaa kolmas K mulle mutta vastustajalle ässäväri.Voittaja kuittasi suorituksestaan noin 2400e. Ihan hauska turnaus oli vaikka tasot nousikin aika äkkiä...
  • 1 reply