Rebuy turnauksien mielettömyys!

• NTV123
      NTV123
      Bronze
      Pelasin äsken 500$ guarantine turbo 11d buy in rebuy turnauksen betfairilla. Aluksi ajattelin, että onpas valuemaximus turnaus. Vain yhdeksän(9) pelaajaa ilmoittautui mukaan ja 3:lle parhaalle dollareita.

Kuulostaako hyvältä? Yhdeksän pelaajan sittari 500d takuupotilla.

Noh aloitin pelaamaan ja chipliidissä päästiin siihen, että pelaajia oli 5 jäljellä(hero mukaanlukien). Yhtään rebuyta en ollut vielä ottanut.

Noh siinä jauhettiin push and fold stakeilla jokusen aikaa ja vihut ostivat rebuyta.

Satuin sitten katsomaan montako leveliä oli rebuyta, viisitoista + 4kpl addoneja! Sick.

Blindit 750/1200 ja rebuy 1000 chippiä. Vihut(2kpl) osti mieheen yli kymmenen riparia ja ripariajan jälkeen 4 addonia, siltikään takuupotti ei ylittynyt ja toinen näistä tipahti ennen rahoja.

Mukavana mausteena, kumpikaan ei voittanut flipin flippiä, vaan kaksi muuta pelaajaa osui joka kerta. Eli yli 20 allinia ja nämä ripari vihut ottivat turpaan jokaisen.

Itse en rahoille päässyt 3 rebuyin jälkeen, kun tajusin, että nuo herrat ostavat itsensä rahoille, vaikka tekevätkin tappiota.

Todellisia flippamentseja nuo turbo rebuyt, en suosittele. :)
  • 2 replies
    • Jadhu
      Jadhu
      Bronze
      itse oon kerran päässyt palkinnoille 3,03 + 0,30 rebuy turneessa. 3 parasta sai lipun sunday millioniin ja neljäs sai 150$. kun oli 4 jäljellä olin chipleader ja tipuin neljäntenä. yleisesti ottaen noi unlimited rebuy turnaukset on hanurista
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Totta, normi rebuyt on ihan hyviä, missä se rebuy aika on lyhyt/tasot pitkät. Niitä olen voittanutkin, kun saa rauhassa napsia kreikkalaisten rebuyt omaan taskuun, mutta noi turbot on pelkkää arpomista 2-5bb stakilla.