Midnight Sun "pikkuteksas" la 6.6.

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Availlaan nyt nämä Midnightin ketjutkin, huomenna alkaa siis ensimmäinen turnee. Allekirjoittanut ainakin osallistumassa. Pyritään päivittämään seurantaa tähän ketjuun. Muita foorumilaisia tulessa?
  • 10 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kello 17 on käynnistynyt tämä turnaus ja Tikkari on yhä mukana! Rebuy-aikaa on vielä 20min jäljellä, mikä selittää tuota ensimmäistä lausetta. :f_cool:

Ensimmäisen tauon koittaessa pyrin saamaan Tikkarilta livekommentit tähän viestiketjuun.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkustäkki oli 2000 ja add-on siihen päälle 4000. Tikkari on ensimmäiseen taukoon mennessä (rebuy-ajan päätteeksi) saanut kasvatettua merkkipinoaan.

Tikkarin kommentit:

- Ensimmäinen tauko alkaa ja mulla on merkkejä yhteensä 15k.
      - Pöytä on ihan ok, ei stationeja.
      - Dino Dinler on vastustajista ainoa nimimies, jonka tunnen.
      - Tästä on hyvä jatkaa.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Tikkari 9K
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      oma arvio että tikkari on ft ja ainakin 3:n joukossa. :s_thumbsup:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Toinen tauko ja Tikkarin merkkipino on kutistunut. Yhtenä syynä oli PokkAAmainen ässäsuittarin pelaaminen... :f_cool:

Tikkarin kommentit:

- Jäljellä on 4k merkkiä, kun blindit ovat seuraavaksi 200/400 eli menee ihan suunnitelman mukaan.
      - Ajattelin tippua 5BBhen ja aloittaa sitten nousun.
      - Dino osui gutariin, enkä päässyt irti ässäsuittarista. Hassu käsi kaikenkaikkiaan, pitää työntää se myöhemmin foorumille. :f_smile:
      - Nyt on ruokatauko ja pelit jatkuvat kello 21.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Palkintorakenne:

1. 32.384 €
      2. 20.240 €
      3. 13.561 €
      4. 9.108 €
      5. 6.376 €
      6. 4.554 €
      7. 3.137 €
      8. 2.328 €
      9. 1.619 €

Jäljellä on nyt vielä 117 pelaajaa.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      etkai pystyni tikkarin poletteja varastaan?
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Community Managerimme Tikkari on päättänyt rahastaa Main Eventissa ja jätti tällä kertaa pikkurahojen jaon muille. Tikkari on siis ulkona sunnuntain turnauksesta. :f_mad:

Tikkarin kommentit:

- Sijoitus tänään tasan sata.
      - Näin kuvakortin ja puskin. TT koppasi SBstä, enkä päässyt ohi.
      - Huomenna sitten uusiksi.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Niin kukas noita pikku hiluja tarvis =P
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo meni taas aika levelöinniksi mun turnee, oikeastaan kulminoitui mun ja Dinon käteen johon meni 2/3 stäkistä. :)

Dino minireissaan UTG to 400, se nyt on Dinon kohdalla käytännössä aina marginaalikäsi, oon nähny muunmuassa aikojen saatossa 47s-tyylisiä käsiä. Mulla buttonissa PokkAAn lempikäsi ATs ja lyön kylkeen to 1300. Dino maksaa. Tässä vaiheessa sillä on joku semipari tai sitte suittikonnektorityylinen käsi, iso ässä tai iso pari voidaan unohtaa.

Floppi 995 rainbow. Dino chekkaa ja mä lyön 1400, en nähny kunnolla Dinon stäkkiä tässä, Sillä oli vaan 4400 takana, olis pitäny painaa kaikki tässä. No Dino maksaa. Tässä vaiheessa sillä on käytännössä aina monsut tai ilmaa, väli/yliparit tulis aina tossa kylkeen.

Turn 6 ja Dino instana all-in 3K. Oli niin jännästi pelattu käsi että piti oikein hetki miettiä. Jos sillä olis 9x niin se ei pelais sitä noin, jos sillä olis ylipari niin se ei pelaisi sitä noin. Jos sillä olis iso ässä se ei pelaisi sitä noin. Välipari voi olla mut sitäkin vastaan mulla 6 outtia ja aika usein jopa johdan noita JT,KQ tyylisiä käsiä, AJ oikeestaan mahdollinen. No potissa 9K ja mun pitää maksaa 3, jos kippaan jää 6K taakse. No en vaan keksiny millä hyvällä reaalilla Dino voi tossa painaa joten koppasin, Dino kääntää 78s ja mä vedän kuollutta. Mut käytännössä tuon tarvi olla vaan pilli kerran kolmesta ja aika usein se on, joten ihan ok koppi mun mielestä, turnin blankkolla se olis puskenu myös. Eipä tuo Dinon suorituskaan kaksinen ollu.

No tunnin verran sitkuttelin pusku-kippi pelillä kunnes törmäsin kymppeihin kun puskin CO-1 jätkäkasilla 10BB sisään.

Ei menny tänään putkeen, huominen omppu sitte paremmin :f_smile: