Paras saitti sittaripelaajalle?

• ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Kertoilkaapas sittaripelaajat ja muutkin, että mikä pokerstrategyn saitti olisi paras sittaripelaajan kannalta. Lähinnä 5-10$ sittareita meinasin pelailla.

Eli kriteereinä vois olla:

- Pelaajamäärät ja kalat
      - Bonukset
      - Rakebäkit/ vip-systeemit

Olen itse kuullut että ipokerilla on aika kalaisaa. Mutta mitenhän nuo rakebäksysteemit sun muut. Ilmeisesti ne eivät ole ihan kauhean hyvät...
  • 3 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Tiltti jos jotain rb haluaa hyvä valikoima pelejä ja aina on tarjolla rutkasti =)

Jos pelkkä bonari niin ongame sng pelaaja saa siellä hyvän palautksen aikaan ja kalaakin on kivasti.

Jos taas pelien määrää katsot niin ensin stars sitten tilt =)
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      No ite oon henkilökohtaisesti sitä mieltä, että nykyisin ei sittaripelaajalle ole enää mitään saittia mikä olisi reilusti ylitse muiden. Ongame oli ennen, mutta nyt kun osa skineistä käyttää P5sta ja osa ei, niin pelaajamäärä on atm aika vähäinen (ovat tosin voineet saada kaikille tuon uuden P5:n käyttöön nyt). Eli sitten kun ongamen kaikki pelaajat pelaavat taas samoissa pöydissä, niin Bwin on imo paras: tosi hyvä first depo bonari, paljon huonoja pelaajia + Bwinillä voit vapauttaa noita 10/1 ja jopa 8/1 bonuksia (näitä ei enää paljoa ole liikenteessä).

Mutta jos pidät pelaajamääriä tärkeämpänä kuin bonuksia, niin sitten Stars/FTP, joista itse kallistuisin FTP:n puoleen rb:n takia, starssilla kun ei mitään bonussysteemiä ole (paitsi first deposit), etkä joudu tiltilläkään kovin kauaa odottelemaan pelien alkamista.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Kyllähän siellä starsillakin on "rakeback", vaikka onkin huonompi kuin muualla. Pienempi rake, parempi multatabletus-softa ja pelien runsaus kuitenkin korvaa sen aika hyvin.

Nopea laskutoimitus millaisen palautuksen turnauspelaaja saat jos maksat tietyn summan rakea:

$240-$600/kk: 12%
      $600-$1500/kk: 16%
      $1500+/kk : 20%

$20000/vuosi : 28%
      $40000/vuosi : 31%
      $60000/vuosi : 33,6%
      $80000/vuosi : 36,25%
      $100000/vuosi : 38,8%
      $120000/vuosi : 41,3%