Omat videot

• NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Välillä tulee nauhoiteltua omaa peliä. Joko kokonaisia sessioita tai yksittäisiä jakoja.

Sitä tässä vaan lähdin kyselemään että onko mahdollista/sallittua niitä videoita tänne foorumille postata.
  • 23 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Varmasti ainakin sitä kautta jos laitat esimerkiksi filefrontin sivuille videon ja sitten (lataus)linkin tänne.
    • Fama0
      Fama0
      Bronze
      Tai esim. Youtubeen jos ei haittaa että menee laajempaan levitykseen.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Milläpä nauhottelet?
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Camtasia. Täytyy vaan hieman tutkiskella että miten noita sais helpoiten jakoon.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Mulla toi Camtasia ei oikein toimi tai en sit osaa sitä käyttää, kun nauhottaa yli 5 min videopatkää, ja alkaa sit tallentamaan sitä niin stasia jumahtaa tallennuksen aikana..

pienien pätkien tallennus onnistuu hyvin.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Miten kun mulla menossa sng projekti että kaikki saa nauraa niin ajattelin pistää videon et 2 pöytää auki ja sittarit kestää sen 40min ja äänikin pitäis saada mukaan pelin aikana. tuleeko noilla softilla liian iso?
      Miten lähetän tänne ennenku julkaistaan?

ja naurakaa vaan sng projektille :f_mad:
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Bronze
      Mitenkäs näitä videoita pystyy katselemaan lataamatta niitä ? Useimmissa aukeaa ainakin mun Operalla joku sivu missä ei ole mitään Play-nappulaa, pelkkä download. Just olisin katsonut Juolukan videon, mutten halua ladata koneelle isoja videotiedostoja.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Khiiniau
      Mitenkäs näitä videoita pystyy katselemaan lataamatta niitä ? Useimmissa aukeaa ainakin mun Operalla joku sivu missä ei ole mitään Play-nappulaa, pelkkä download. Just olisin katsonut Juolukan videon, mutten halua ladata koneelle isoja videotiedostoja.
      Tämä riippuu siitä, minne ja miten videot on uploadattu. Suurin osa käyttää palveluja, joista tiedoston voi ainoastaan ladata omalle koneelle. :f_cool:
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Youtubeen ei käsittääkseni normaali käyttäjä voi uploadata yli 10 minuutin videoita. http://www.viddler.com/ on hyvä palvelu jos haluaa ,että videon voi netissä katsoa.
    • Poker4k1
      Poker4k1
      Global
      Hei. Olen Poker4k1, nuorukainen, joka on harrastanut pokeria muutamia vuosia. Pelaan cash gamea NL100 tasolla (juuri nousemassa seuraavalle tasolle), ja MTT turnauksia, suurimpana turnausvoittona noin $8 000.

Olen juuri osallistunut suureen 10k Challengeen, jossa pitää kerätä 10 000 dollaria ilman alkupääomaa.

Ajattelin kysyä videon postailusta tällaista: Eli olen katsonut kaikki videot NL, FL Holdem ja SNG/MTT ja huomannut niissä puutteita (tällä tunnuksella ei toki paljon katsota, itselläni on toinenkin tunnus joka jääköön mainitsematta). Jos lähetän videoitani teille, voisitteko korvata vaivannäköni jotenkin, esim. nostamalla minut korkealle tasolle (olen oikealla käyttäjälläni platina) tai antamalla talletuksen tililleni. (olen hakemassa teille töihinkin.) Uskon voivani korjata nuo osan videoidenne puutteet. Voisin myös laittaa 10k Challengesta videoita.

Vastaustanne odotellen,
      Poker4k1

Poker4k1 - kotisivulle -> http://xxxxxxxxxx
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Wau saleen kuukauden oudoin postaus =P

propsit sille ;)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Taitaa Poker4k1 olla JUMALA, enkä oikein usko että tasoa nostetaan ihan tuosta vaan, käyttäjätunnus kyllä poistetaan nopeestikkin :f_biggrin:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Poker4k1
      Hei. Olen Poker4k1, nuorukainen, joka on harrastanut pokeria muutamia vuosia. Pelaan cash gamea NL100 tasolla (juuri nousemassa seuraavalle tasolle), ja MTT turnauksia, suurimpana turnausvoittona noin $8 000.

Olen juuri osallistunut suureen 10k Challengeen, jossa pitää kerätä 10 000 dollaria ilman alkupääomaa.

Ajattelin kysyä videon postailusta tällaista: Eli olen katsonut kaikki videot NL, FL Holdem ja SNG/MTT ja huomannut niissä puutteita (tällä tunnuksella ei toki paljon katsota, itselläni on toinenkin tunnus joka jääköön mainitsematta). Jos lähetän videoitani teille, voisitteko korvata vaivannäköni jotenkin, esim. nostamalla minut korkealle tasolle (olen oikealla käyttäjälläni platina) tai antamalla talletuksen tililleni. (olen hakemassa teille töihinkin.) Uskon voivani korjata nuo osan videoidenne puutteet. Voisin myös laittaa 10k Challengesta videoita.

Vastaustanne odotellen,
      Poker4k1

Poker4k1 - kotisivulle -> http://xxxxxxxxxx

Jouduin ikävä kyllä sulkemaan tämän käyttäjätilin, sillä useamman kuin yhden käyttäjätilin avaaminen PokerStrategy.comille ei ole sallittua - ei edes tällaisissa tapauksissa. :f_cool:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      JES UUS PATE !!!

Niin mystinen kaveri et kävi kiinnostaa mitä tästä seuraa :D

Älkää nyt poistako mitään hemmetti :D

Kaverista huokuu ainakin itseluottamus =) Mä ainakin haluun kuulla ja nähdä lisää !!

Tosi toi tupla tili ei varmaan oo hyvä juttu :/
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Tuuhan nyt rohkeesti esiin sillä "omalla" nickillä !! saadaan vähän tasoa nostettua tällekkin saitille :P

Ja NL100+ 6 max videot kiinnostaa aina !!
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Kyl joo oikeella nickillä vaan esiin kun kerran nuin varma on itestään niin ei kai sille estettä olis...
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Oon kuullukin tästä kaverista. Herätti mielenkiinnon!

Et viittis Admin julkaista tuota kotisivua, vai löytyisiköhän Poker4k1 googlettamalla?
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Ei löytyny, mutta samalla nickillä on Youtubessa rekannu, otetaa sinne yhteyttä, jos tänne on kerta vastensääntöjä tulla ''viisauksiaan'' jakamaan.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Ei tuo sit haissu kun vähän =P
    • 1
    • 2