35k gara!

• Them
      Them
      Bronze
      Vedetään lämmittelynä tämmönen pikku turnaus huomiseen pokerstrategyn freerollia varten.

Turnauksen buy-in 10$, pelaajia 851 tällä hetkellä ja nousee varmaan tuhanteen. Rebuyta tai add onia en aio ottaa, joten tälläista turnausta ei minun kannataisi edes pelata.

Mutta kokeillaan nyt jos one time napsus!

Veikkaan että aika arpomiseks menee, mutta alussa yritetään ottaa iso stackki ja sen voimalla mennään sitten rahoille.

Kerron sitten miten turnaus menee jos pääsen tauolle --> rahoille. Epäilen itsekkin tätä, mutta turnausten pelaaminen on muutenkin suht tylsää niin postailen sitten etenemisen tänne.
  • 4 replies
    • Them
      Them
      Bronze
      Hyvin alko turnaus. Floppaan kaks paria, vihu bluffaa keskinapilla ja tuplaus to 2k. Sitten floppaan täyskäden nelosparilla. Lyön vajaan puol pottia vihu maksaa ja osuu suoraansa turnilla --> to 4k.
    • Them
      Them
      Bronze
      tauolle mennään 4k stackilla. 1k stackista meni missattuihin floppeihin ja 1k kun maksoin vihun valuet keskinapilla.

911 pelaajaa, average stack 4,7k. blindit 60/120. Kohta varmaan aletaan arpomaan jos ei tuu osumia. Tässä vaiheessa on kuitenkin vielä niin paljon pelaajia että en jää odottelemaan niitä hyviä käsiä.

Total buyins on tällä hetkellä 3000, joten overlaytakin saattaa tulla vähän (ellei add oneja innostu ihmiset ostelee). Itse jätän moisen väliin.
    • Them
      Them
      Bronze

Ja näin ulos. Perus bet365 tyyliin. Korotan 400 preflop vihu puskee all in 7k ja koppaan. Paska saitti, mitä ois voinu odottaa tältäkin turnaukselta.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Ite pelasin tänään 6 turnausta betukalla, kaikista ulos 80/20 tilanteessa. Vihuille napsu 2 outtiset ja runner runner suorat. Oli setit ja yliparit melko paperia.

Rigged shit jne. Pitää vaan olla onnellinen, että on itse se kelle niitä bad beatteja liukuhihnalla tulee. Se kertoo vain siitä, että peli on kunnossa.

:)