Viikon kysymys: Miksi pelaat pokeria?

• Poll
    • Is snap raise scarier or raise where villain takes time before raising

• 21
        A long wait before raising is scarier
        51%
      • 20
        Snap Raise is scarier
        49%
      Total: 41 Votes
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tällä viikolla kysymme syitäsi pokerin peluulle. Jotkut pelaavat jännityksen vuoksi toiset taas haaveilevat miljoonista helposti ja nopeasti. Mikä on sinun motiivisi pelaamiseen? Onko mielestäsi pelaaminen sinulle ongelma? Onko pokerinpeluu sinulle voitollista vai teetkö tasaista tappiota?

Vastaa mielestäsi sopivin tai sopivimmat vaihtoehdot, voit myös kommentoida ja puolustaa valintojasi tähän ketjuun.

Sana on vapaa!
  • 10 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Ilmeiseti olen henkisesti vajaavainen ja muutenkin tyhmä kun haluan itseäni kiduttaa (masokismi on kivaa)

On se aina niin mukava fiilis kun vihu vetää ohi siinä kyl hyvät runin unohtuu vauhdilla ja hatutus ottaa vallan.

Eli pelaan siis pokeria koska olen tyhmä =P
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      sama kun kysyis miksi harraastat seksiä..
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      sama kun kysyis miksi harraastat seksiä..
      Ärsyttääkseni vanhempiani tai puolisoani? :s_biggrin: :s_confused:
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Silver
      Työkaverit tutustutti valitettavasti lajiin.
      Paluuta ei enää ole.

Pakko oppia pelaamaan hyvin.
      (aikaa voi vierähtää - kiire ei ole)

Pokeri on jännittävä älyllinen haaste.

Rahaa tulee , jos oppii pelaamaan.
    • lemi3
      lemi3
      Bronze
      Halu oppia pelaamaan voitokkaasti ja siitä sitten miljonääriksi :s_biggrin:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Rakkaudesta peliin. Tosin kyllä rahaakin kyllä tässä tarvitsee... :f_cry:
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Yleisesti ku olen perin rauhallinen kaveri niin täytyy edes joku tapa olla millä saan hermoni menetettyä. :f_mad:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      No pitäähän jonkun pitää raha liikkeessä. Olen melko hyvin onnistunutkin tässä tavoitteessa ja raha on viime kuukausien aikana liikkunut erittäin hyvin.. Välillä sattuu pieniä logistiikka virheitä kun tavaraa on vahingossa palauteltu minulle päin. Muuuuttta onneksi tämä on harvinaista ja yksittäis tapaukset eivät pahemmin sotke bisniksiä. Ja olen kyllä kaupannut omasta mielestä ihan soivia pelejä... Muuuutta bisnes on kovaa ja mielestäni oon pärjänny melkoisen hyvin odotuksiin nähden ja näin kovan globaalin laman kourissa ei ole helppoa kellään. Onneksi tänäänkin kaikki meni odotusten mukaisesti ilman isompia ongelmia. Ja tavara liikkui taas ihan ennätys nopeasti. viedään suorastaan käsistä huhuhh =)

Tämä kaikki on myös kelpo tapa kuluttaa aikaa. Lapsikin sen jo tietää, että "Kyllä se turhempikin touhu aina jouten olon voittaa"

Näillä eväillä mennään.

PS: kaikille tosiaan pokeri ei sovellu ja saattaa tulla paljonkin reklamoitavaa kun tavara ei kelpaa asiakkaalle vaan työntävät sitä sulle kasapäin takaisin.. Sillon on kyllä parempi mennä peilin eteen ja miettiä missä menee vikaan. Itsellä tosiaankin jo vuosien kokemus, joten noista lapsen vaivoista aletaan pikku hiljaa päästä eroon. Muuutta kun jaksat tehdä kovasti töitä niin, ehkä sinäkin olet joku päivä tässä pisteessä !! '

Silloin on hymy herkässä...
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Kyllä meikäläisellä suurin syy kortin lyömiseen on se että en jaksa iltaisin treenien jälkeen televisiota katsella. On se kuitenkin mukavampaa hieman haastaa itseä älyllisesti korttia lyömällä.

Mitään rahallisia tavoitteita ei meikäläisellä ole, käyn kuitenkin suhteellisen hyväpalkkaisessa työssä josta vielä satun tykkäämäänkin (ainakin joskus). Eli rahalla ei sinänsä tässä pokerissa ole mulle hirveästi merkitystä, enemmänkin löydän merkitystä voittamisen vaikeudesta. Tosin jos tässä kovasti kynnetään tulevaisuudessa niin en kyllä ajatellut mitään lisätalletuksia tehdä tulevaisuudessakaan, kyllä PS:n 50 taalaa pitää riittää. Rolli on kuitenkin alkuperäisestä jo kymmenkertaistettu.
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Pokerissa kiehtoo kolmen syyn yhdistelmä, jota mikään muu laji ei meikäläiselle tarjoa:

1) Mahdollisuus kilpailla lajissa, jossa voi tulla tosi hyväksi vaikka aloittaisi sen 30+ iässä
      2) Älyllinen ja henkinen haastavuus, mahdollisuudet oppia koko ajan lisää ja valtavasti mahdollisuuksia testata opittua
      3) Tietoisuus siitä, että jos joskus kaikki menee nappiin, voi joskus osua isoon rahaan

Työnä en tätä ikinä haluaisi tehdä, mutta harrastuksena oikein mainio.