Pelikassanhallinta

• Jussu
      Jussu
      Bronze
      Mitä mieltä arvon pelaajat on tuosta pelikassanhallinnasta. Tarkotan sitä, et itellä on käteistä kolmella eri sivustolla tällä hetkellä noin 400 dollarin verran. Taitaapi olla summat 115-145 per saitti.

Kannattaako mun pitää siitä 300 big betin säännöstä kiinni joka saitilla eli tällä hetkellä pelata kaikilla max 0,15/0,30 pöytiä (pelaan FL:ää). Sit ku joku stäkki menee yli 150, niin siirtyä ylemmäs, vai..?

Jossain muistaakseni näin jonkun vastaavan kyssärin, mut en nyt sitä löytäny, enkä vastausta muista.
  • 4 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No niin kannattaa tehdä, mikä on itselle selkein. Eli jos pystyt pitämään sun koko rollin suhteessa tuohon 300BB sääntöön niin en näe estettä, mikset voisi pelata isompaakin limittiä jollain tietyllä saitilla. Sitten vaan pitää tiputella, jos kokonaistilanne alkaa näyttää heikolta.

Vaaranahan tässä tietysti on, että joku saitti saattaa mennä poikki, kun taas toisella saitilla menee hyvin. Rahat liikkuu toki helposti saittien välillä, joten tuskin tuosta hirveää haittaa ole. Mikäli et halua rahoja venkslata saitilta toiselle, niin sitten kannattaa pitää kiinni tuosta 300BB säännöstä joka sivustolla erikseen.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Itse ainakin lasken nettipankit ja eri saitit yhteen ja sen mukaan vedän.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itse pelaan yhdella saitilla niin ei ole ongelmaa. :f_love:
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Kokemuksesta viisastuneena pidän itse minimissään 30bin tasolle, missä pelaan muuten tulee liian kovaa swingiä. 3bin tuntuu melko heppoiselta, 5 binin päiväswingit, kun ovat normaaleja nykypäivän aggroissa peleissä.