Kirjoja shorttiin?

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Minkälaisia kirjoja löytyy 6 max pöytiin Nl?
      Niin löytyy netistä, mutta ei kirjoja löydy?

Luin jostakin Dan Harringtonin kirjoittavan shortista, enpä löytänyt yhtään
      shortista vielä.

Tietääkö joku mitä kirjoja on shortista kirjoitettu vai onko turnauskirjat
      jyrännyt nl shortin yli eikä kukaan ole ollut halukas kirjoittamaan
      laadukasta kirjaa.
      Netistä kyllä löytyy artikkeleita, mutta ei kovin monelta kirjoittajalta
      erilaisen näkemyksen saamiseksi nl shortista.

Kuinka pokerstrategy vastaa tähän haasteeseen tuoda artikkeleissa
      nl shorttia esille? vai jäädäänkö enisin odottelemaan muiden ensiaskelia
      kirjoittelun saralla ja vasta sen jälkeen tuodaan esille nl shorttia?

Kuinka on haastavan pelimuodon opettelu pokerstrategyllä?
  • 3 replies
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Aika vähän taitaa olla kirjoja shortista ainakin suomeksi. Totta puhuen ei tule kyllä yhtään mieleen näin äkkiseltään mietittynä. :)

Englanniksi tarjontaa on sitten huomattavasti enemmän.

Netistä löytyvä ilmainen Ryan Feen 6-max -opus on varmasti jo tuttu..?
      Vaikka kaveri pelailee astetta isommissa peleissä, löytyy siitä todella paljon sovellettavaa myös pienempien panoksien peleihin.

Pari muuta kirjaa joista olen ainakin kuullut hyvää juttua mutta en ole lukenut:

-Bill Vosti: How to Beat No-Limit Hold 'Em 6-max Cash Games
      -Danny Ashman: Secrets of Short-Handed No Limit Hold'em

Kannattaa kahlata 2+2 foorumia, koska sieltä löytyy tietoja ja arvosteluja lähes kaikista ilmestyneistä pokerikirjoista.

Arvostelut ovat tosin käyttäjien itsensä tekemiä, mutta viestiketjuista kyllä selviää jos joku on kehunut/haukkunut kirjaa liiaksi.
    • Olympos
      Olympos
      Bronze
      Taitaapi pokerikirjallisuus olla hyvin englanti -painotteista, joten jos suomeksi kirjoja haluat, niin hankalaks voi mennä. Johonki nettikirjakauppaan vaan pokeri hakusanaks ja kato irtooko mitään.

Yleisesti ottaen, mun näkemys noista poksu kirjoista: Ne on aika universaalia tavaraa. Hyvin vähän sieltä mitään syvempää tietoutta saa.

Suosittelen kahlaamaan nää PS:n artikkelit tarkkaan. Täältä oon saanu itse eniten irti. Toki välillä kahlaan muitakin blogeja etc. etsien vaihtoehtoisia näkemyksiä eri tilanteisiin. Kannattaa kuitenki olla varovainen. Netti on villi viidakko ja huonoja oppeja (+opettajia) löytyy paljon!

SmackinYaUp nimimerkkiä käyttävä pelaaja kirjottaa ihan hyvää blogia ja sen kirjan saattaisin haluta itse ostaa. Kaveri on keskittyny NL teksuun ja sanoo heti alussa, että lähde painamaan 6max pöytiä. Ne opettaa eniten, tarjoo hyvälle pelaajalle paljon tilanteita paisteja vastaan ja korkeilla limiteillä must!

Enempää faktaa en laita, ettei PokkAA tule niskaan! Nimimerkki tuskin on vielä mainontaa?
    • gr1nd3r
      gr1nd3r
      Bronze
      Videoita eri opetussaiteilta oppii paljon enemmän kuin kirjoista ikinä.